AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg var ikke slik når vi møttes for 14 år siden. Men ettersom årene har gått har både sex og nærkontakt uteblitt. Vi kysser "God natt" hver kveld og ofte flere ganger på dagen. Men da tørker jeg munnen med en gang og synes det hele er ubehagelig. Selv om jeg så gjerne vil være fysisk å kline liksom, så klarer jeg ikke. Det blir bare kjappe kyss. Og om han ligger i sengen å puster med munnen åpen brekker jeg meg nesten. Liker bare ikke munn, tenner, spytt, lukt...Det er ikke noe galt med han. Han kan pusse tenner men jeg kan fremdeles kjenne en lukt. Slik alle mennesker har. Trenger ikke lukte spesielt vondt, men det er kroppslukt å det er vond lukt for meg. Jeg bare takler det ikke...snur meg andre veien om han puster med munnen åpen. Hvorfor har jeg blitt sånn? Å hvorfor klarer jeg ikke lengere ha sex med mindre jeg er full og "driter i det meste" ? Det er munnen stort sett jeg har problem med. Man må gjerne kysse for å ha sex...innlede "noe"...Vanlig svettelukt går fint forøvrig. Å det er sjeldent han lukter det også. Blir bare så trist av at jeg har blitt så sensitiv for lukt og synes alt med munn er heslig. Jeg hadde følt det sånn med hvilken som helst mann. Det er bare så uhygienisk for meg alt med munn 😥 Anonymkode: 1c514...749 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 6 minutter siden, nomore82 skrev: Men fungerer evnt behandling? Hvordan behandling? Anonymkode: 1c514...749
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan behandling? Anonymkode: 1c514...749 Dette er helt klart et tema som passer bedre på kropp og helse, enn her. Du er vel enig i at dette ikke høres helt friskt ut? Anonymkode: ae672...f8e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er helt klart et tema som passer bedre på kropp og helse, enn her. Du er vel enig i at dette ikke høres helt friskt ut? Anonymkode: ae672...f8e Det handler om samlivet mitt og intimitet så derfor satt jeg det her i.o.m jeg regner med at flere i parforhold har det slik. Anonymkode: 1c514...749 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det handler om samlivet mitt og intimitet så derfor satt jeg det her i.o.m jeg regner med at flere i parforhold har det slik. Anonymkode: 1c514...749 Jaha? 😳 Anonymkode: ae672...f8e 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #7 Skrevet 11. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler om samlivet mitt og intimitet så derfor satt jeg det her i.o.m jeg regner med at flere i parforhold har det slik. Anonymkode: 1c514...749 Nja, det handler vel om et stort problem som du har, som tilfeldigvis påvirker samlivet ditt og intimitet. Dette er virkelig noe du burde ta opp med lege, dette er absolutt ikke vanlig. Anonymkode: c413d...bf4 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #8 Skrevet 11. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er virkelig noe du burde ta opp med lege, dette er absolutt ikke vanlig. Tenker det samme. Og sunt er det i alle fall ikke. Helt i orden å ikke like morraånde eller kaffeånde, men å ha en jevnt over aversjon mot noe ved kjærestens kropp er ikke bra. Tenker at dette kan være psykisk, enten senvirkninger etter overgrep eller manglende trygghet overfor mannen. Anonymkode: ae672...f8e 2
nomore82 Skrevet 11. oktober 2020 #9 Skrevet 11. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler om samlivet mitt og intimitet så derfor satt jeg det her i.o.m jeg regner med at flere i parforhold har det slik. Anonymkode: 1c514...749 Hvorfor tror du at flere har det slik? 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #10 Skrevet 11. oktober 2020 Gluten og melkeprodukter gir dårlig ånde og vond kroppslukt. Drikk sitronvann, sellerijuice, spis mer frukt og bær. Meloner renser skikkelig opp i systemet og får ut illeluktende avfallsstoffer som samler seg i kroppen som dårlig ånde og kroppslukt. Husk tanntråd. Anonymkode: d9dbc...3be 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #11 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg har ikke sagt at jeg tror det er vanlig. Jeg skriver at jeg regner med flere opplever dette. Hadde vært fint å høre erfaringer og råd. Anonymkode: 1c514...749
nomore82 Skrevet 11. oktober 2020 #12 Skrevet 11. oktober 2020 Så det du sier her er at i løpet av 14 års samboerskap så har du hatt det sånn som dette, UTEN å be om hjelp? Jeg regner i det minste med at samboeren er kjent med dette? Hva sier han/hun? 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #13 Skrevet 11. oktober 2020 Veeeldig lurt å skylle munnen GODT med tannkrem og vann når man har pusset tenner. Og gurgle ned i halsen. Det vil fjerne vond lukt. Lukter det vondt ellers på dagtid og sånn og mann ikke har tannkrem, så holder det med rent vann. Det er matrester som har festet seg mellom tenner og i svelg. Og så er det noe som heter SB 12 også, eller noe i den retningen, som er mot vond lukt i munn. Fåes kanskje på apotek? Anonymkode: 311ff...926
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #14 Skrevet 11. oktober 2020 1 time siden, nomore82 skrev: Så det du sier her er at i løpet av 14 års samboerskap så har du hatt det sånn som dette, UTEN å be om hjelp? Jeg regner i det minste med at samboeren er kjent med dette? Hva sier han/hun? Leste du HI til TS? Hun skriver at det ikke var sånn i begynnelsen... Anonymkode: b700c...fef 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #15 Skrevet 11. oktober 2020 Du er ikke forelska mer. Eksen min ville heller ikke kysse siste tida av forholdet. Vi var sammen i 13 år Anonymkode: 921fd...4f8 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #16 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg tror også dette er psykologisk og noe du bør oppsøke hjelp for. Det kan jo kanskje redde forholdet deres også. Lykke til! Anonymkode: e5147...e52 1
nomore82 Skrevet 11. oktober 2020 #17 Skrevet 11. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Leste du HI til TS? Hun skriver at det ikke var sånn i begynnelsen... Anonymkode: b700c...fef Hvor lenge er det ok å ha hatt det sånn uten å gjøre noe med det da? 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #18 Skrevet 11. oktober 2020 Eventuelt har du god luktesans og mannen din har utvikla Parkinsons. Anonymkode: 921fd...4f8
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #19 Skrevet 11. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eventuelt har du god luktesans og mannen din har utvikla Parkinsons. Anonymkode: 921fd...4f8 Parkinsons? Hvor kom den fra? Anonymkode: d3a96...970
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #20 Skrevet 11. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Gluten og melkeprodukter gir dårlig ånde og vond kroppslukt. Drikk sitronvann, sellerijuice, spis mer frukt og bær. Meloner renser skikkelig opp i systemet og får ut illeluktende avfallsstoffer som samler seg i kroppen som dårlig ånde og kroppslukt. Husk tanntråd. Anonymkode: d9dbc...3be 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Veeeldig lurt å skylle munnen GODT med tannkrem og vann når man har pusset tenner. Og gurgle ned i halsen. Det vil fjerne vond lukt. Lukter det vondt ellers på dagtid og sånn og mann ikke har tannkrem, så holder det med rent vann. Det er matrester som har festet seg mellom tenner og i svelg. Og så er det noe som heter SB 12 også, eller noe i den retningen, som er mot vond lukt i munn. Fåes kanskje på apotek? Anonymkode: 311ff...926 Hun sier han ikke lukter vondt. Anonymkode: f6bc6...a6f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå