Windows123 Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Fikk påvist viruset på torsdag. Begynte å kjenne symptomer på tirsdag som var tørrhoste, ellers kjente jeg ikke noe. Natt til onsdag og hele onsdagen hostet jeg noe ekstremt, fikk ikke sove. Fikk bort mye av hosten med en zyx halspastill heldigvis. Fikk også diaré som varte ut hele torsdagen. Fredag følte jeg meg egentlig helt ok, tett i nesa og ble fort andpusten, men det var alt. I natt våknet jeg med sterke smerter i midten av ryggen og korsryggen, var vondt å gå på badet. Da jeg la meg igjen skjedde det noe som nå har gitt meg dødsangst. Jeg følte at jeg ikke fikk nok oksygen når jeg pustet. Dette førte igjen til lettere panikk og så svartnet det litt for meg. Men så normalisere det seg relativt, men har idag følt litt på det samme. Jeg er ung og frisk, men er veldig overvektig, derfor er jeg nå redd for å dø siden jeg leser mye om at de som er overvektige har større sjanse for å dø. Tror nesten angsten gjør pustinga verre bare følte for å skrive
XaoS Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Først: masse god bedring❤️ Det går nok godt. Men du bør ikke være redd for å ta kontakt med helse velsevesenet, For selv om du er ung så er jo stor overvekt en kjent risikofaktor. Ring i morgen. 4
NorthernLight Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Ville ringt legevakt så fort som mulig for å få en vurdering. God bedring!
Blekkulfina Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Ring lege for en vurdering av fagpersonell, ikke forum. Det skumle med corona er stille hypoksi, dvs at oksygenmetningen i blodet synker uten at man nødvendigvis merker så mye til det. 1
Kjempeliten Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 Ring legen din. Huff høres ikke noe godt ut❤️
Gjest Bamse20 Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 ikke noe å være redd før.. corona e ikke så farlig som folk skal ha det til, e du frisk og ikke har noen alvorlige sykdommer så er dette som en helt vanlig influensa
LastSummer Skrevet 11. oktober 2020 #7 Skrevet 11. oktober 2020 1 time siden, Bamse20 skrev: ikke noe å være redd før.. corona e ikke så farlig som folk skal ha det til, e du frisk og ikke har noen alvorlige sykdommer så er dette som en helt vanlig influensa Slutt å provosere. TS, hvordan går det med deg? 7
Gjest Bamse20 Skrevet 11. oktober 2020 #8 Skrevet 11. oktober 2020 45 minutter siden, LastSummer said: Slutt å provosere. TS, hvordan går det med deg? Provoserer ikke, er fakta.. Gjør litt research
Windows123 Skrevet 11. oktober 2020 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2020 48 minutter siden, LastSummer skrev: Slutt å provosere. TS, hvordan går det med deg? Har aldri hatt influensa før heller faktisk 🤔 Det går egentlig veldig bra var kun den natta som var veldig skummel, nå føler jeg meg egentlig helt fin bortsett fra at jeg har så vondt i korsryggen at jeg ikke kan stå ordentlig eller sitte 😕 3
KvinneguidenBruker Skrevet 12. oktober 2020 #10 Skrevet 12. oktober 2020 5 timer siden, Windows123 skrev: Har aldri hatt influensa før heller faktisk 🤔 Det går egentlig veldig bra var kun den natta som var veldig skummel, nå føler jeg meg egentlig helt fin bortsett fra at jeg har så vondt i korsryggen at jeg ikke kan stå ordentlig eller sitte 😕 Prøv å gjøre lette aktiviteter du liker og sommeren får tankene dine over på noe annet!
Anbefalte innlegg