Gjest skinndæmæ Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 Leter etter en brun blazer i skinn. Noen som har sett det? Hvor? Pris?
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #2 Skrevet 27. juli 2005 Jeg så noen på Vero Moda i dag, men så ikke så nært etter at jeg så om det var ordentlig skinn. Og på Hm.com har de en til 998,-. http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...ept=DAM_OVR_SKI
Gjest Gjest_snuppis_* Skrevet 28. juli 2005 #3 Skrevet 28. juli 2005 Den på Vero Moda er i skinn, finnes i lysebrun og mørkebrun. Koster 698, så det er kanskje ikke topp kvalitet på skinnet??
minnea Skrevet 28. juli 2005 #5 Skrevet 28. juli 2005 Den på veromoda var hvertfall kjempefin!! Jeg vil ha den...
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #6 Skrevet 28. juli 2005 Synes de på Vero Moda så svart og lysebrun ut jeg... Eller mellombrun er vel rette ordet tenker jeg... Den svarte så ok ut, den brune så billig ut. Er samme typen, men på den brune ser stoffet/skinnet veldig cheap ut. Jeg ville nok ventet og heller lagt noe mer penger i en jakke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå