Gå til innhold

Lei meg på en lørdagskveld

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 3.11.2020 den 11.30, AnonymBruker skrev:

TS her:

Jeg må bare oppklare et par ting her.

Å invitere ut på middag eller lignende er for tiden vanskelig, siden byen jeg bor i er i lockdown. Alt av restauranter, kaféer, og bistroer er stengt. I tillegg er det vanlig å ta seg en dusj etter endt arbeid hvor jeg bor, så jeg stusset ikke på det. Hadde det vært en ren booty call, så hadde vi endt til sengs. Men det gjorde vi altså ikke. Vi satt som sagt og pratet hele kvelden, drøset gikk om løst og fast, kun avbrutt av kyss og kjærtegn. 

De siste halvannen ukene har jeg vært adskillig mindre på hugget når det kommer til å opprettholde kontakten. Det har hovedsaklig vært han som har kontaktert meg. Så en fullstendig slubbert kun på jakt etter et ligg er han (tydeligvis) ikke. 

(Jeg skriver tydeligvis i parentes, da jeg ikke får en rundbrenner-mentalitet til å stemme overens med hans allmenne væremåte og samtalene vi hadde i går. Samtidig, for alt jeg vet, så kan han jo være en hverdagspsykopat som lurer meg trill rundt. Pokker altså)

Anonymkode: 96470...19e

Han kan fortsatt bare være på jakt etter et ligg. Kjøper han roser? Tok han med noe til deg? Lagde dere mat sammen? Han jeg traff i våres kunne også sitte lenge oppe og bare prate og se på film uten sex etc, men ble visst bare brukt allikevel. Det ble ikke oss og han vil ikke snakke med meg lenger, så ja. Fikk også kjærtegn og han spurte mye om meg og tok kontakt og sendte snap av turer med kompisene og barna. Men det er alltid masse tegn der som viser når en fyr ikke er bra og bryr seg, og de er hos han du møter også.

Anonymkode: 7b062...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han kan fortsatt bare være på jakt etter et ligg. Kjøper han roser? Tok han med noe til deg? Lagde dere mat sammen? Han jeg traff i våres kunne også sitte lenge oppe og bare prate og se på film uten sex etc, men ble visst bare brukt allikevel. Det ble ikke oss og han vil ikke snakke med meg lenger, så ja. Fikk også kjærtegn og han spurte mye om meg og tok kontakt og sendte snap av turer med kompisene og barna. Men det er alltid masse tegn der som viser når en fyr ikke er bra og bryr seg, og de er hos han du møter også.

Anonymkode: 7b062...2c5

Kjøper roser??? Har jeg aldri opplevd en mann gjøre selv om han er interessert😂😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...