AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #61 Del Skrevet 19. oktober 2020 Noen som kjenner igjen skrivestilen? Anonymkode: 16fde...469 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #62 Del Skrevet 19. oktober 2020 Anonymkode: ad036...652 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #63 Del Skrevet 20. oktober 2020 37 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: ad036...652 TS her: Oioioi, nå tar jeg notater så blekket bokstavelig talt spruter! Memo to self: Wash away inkspot on nose! Denne mannen har et viktig poeng - likeverdig kommunikasjon. Low investment messaging begets low investment messaging. Temmelig enkelt og logisk, forbanna vanskelig å huske på når rasjonal tankegang er byttet ut med rosa sukkerspinn-følelser akkompagnert med musikken fra "Tre nøtter til Askepott" (men uten stemmen til Knut Risan, vil jeg bare ha sagt. ”Å gid, å gid, staaaskaaaren har forfattet noe til mig. Akk, mitt hjerrrte! der banker så voldsomt i mitt bryst!") Likevel må jeg jo si at når staskaren (endelig!) begynner å tekste, så tekster han til gangs! Da er han på hele tiden. Svarer med en gang. Engasjert som bare det, altså. Lurer på om jeg bare skal ringe han neste gang vi har vår SMS-bonanza. Blir så sliten i fingrene av all tastinga (taster som ei bestemor, med et lukket øye og en finger). Anonymkode: 96470...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 20. oktober 2020 #64 Del Skrevet 20. oktober 2020 😂😂😂😂Matthew kan ting helt klart når det gjelder dette her. Men ja ikke enkelt å tenke rasjonelt midt oppi. Men hvis staskaren har endelig tatt til vettet så er vel alt all good👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 kos deg du😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #65 Del Skrevet 20. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som kjenner igjen skrivestilen? Anonymkode: 16fde...469 Tenkte først på Linnea Myhre, men får det ikke til å stemme med det ts skriver. Anonymkode: 64654...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #66 Del Skrevet 20. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som kjenner igjen skrivestilen? Anonymkode: 16fde...469 Du tenker på bussmannen eller hva det når var som ble en langtlevende schlager. Anonymkode: 5f381...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 20. oktober 2020 #67 Del Skrevet 20. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du tenker på bussmannen eller hva det når var som ble en langtlevende schlager. Anonymkode: 5f381...342 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #68 Del Skrevet 20. oktober 2020 39 minutter siden, Bente1234 skrev: ?? En lang tråd tidligere her på forumet om ei dame som skulle sjekke opp en eller annen fyr hun hadde sett på bussen Anonymkode: 4788a...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 20. oktober 2020 #69 Del Skrevet 20. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En lang tråd tidligere her på forumet om ei dame som skulle sjekke opp en eller annen fyr hun hadde sett på bussen Anonymkode: 4788a...d78 Hvordan gikk d? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #70 Del Skrevet 21. oktober 2020 TS her: Dagens lille verdensproblem: Å invitere eller ikke invitere? I kveld kommer mine to gode venner - Skravlebøtta og Observatøren - på middag hos «De ensomme hjerters forening». Altså hjemme hos meg. Vi er alle alene (og ensomme og stusselige), så vi samles nå og da på uformelle gilder. Vennene mine er sosialt høy-kompatible, hvis det har noe å si for spørsmålet mitt: Skal jeg invitere staskaren eller ikke? Jeg er helt handlingslamma her, og greier ikke å bestemme meg. (Ikke rart jeg er selvutnevnt president i «De ensomme hjerters forening») HJELP MAYDAY SOS Anonymkode: 96470...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 21. oktober 2020 #71 Del Skrevet 21. oktober 2020 Har du truffet han siden sist da? Har du fortalt dine venner om han? Hvis ikke så burde du ikke gjøre det og heller fortelle dem om staskaren og ta han med neste gang. Er sånn jeg tenker men trenger langt fra å stemme d jeg tror🥳. Du får se hva andre svarer først😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #72 Del Skrevet 21. oktober 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her: Dagens lille verdensproblem: Å invitere eller ikke invitere? I kveld kommer mine to gode venner - Skravlebøtta og Observatøren - på middag hos «De ensomme hjerters forening». Altså hjemme hos meg. Vi er alle alene (og ensomme og stusselige), så vi samles nå og da på uformelle gilder. Vennene mine er sosialt høy-kompatible, hvis det har noe å si for spørsmålet mitt: Skal jeg invitere staskaren eller ikke? Jeg er helt handlingslamma her, og greier ikke å bestemme meg. (Ikke rart jeg er selvutnevnt president i «De ensomme hjerters forening») HJELP MAYDAY SOS Anonymkode: 96470...19e Har du truffet ham siden første gang? Har denne mannen i det hele tatt tatt noe initiativ for å treffes? Hvis ikke så er svaret selvsagt NEI! Glem ham! Kanskje du heller burde få opp øynene for de menneskene du har rundt deg til daglig i stedet for å drømme deg bort i en fantasi? Hva med den gode vennen du spiste middag med på lørdag? Anonymkode: e35d9...bdf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #73 Del Skrevet 21. oktober 2020 TS her: Nei, jeg har ikke det Har stalka han noe forferdelig mye da. Vi snakker KGB-, Stasi-, og Mossad-nivå. Stolt av meg selv? Nei. Var det spennende? Ja, visst pokker! Enhver jeger kjenner til følelsen. Totalt tidsbruk var muligens en knapp time, dvs. en time mindre med Candy Crush. Jeg vet han har sinnsykt mye å gjøre for tiden. Forhørte meg med ei venninne som jobber innen film- og tv-bransjen, og hun fortalte at nå er det helt ville tilstander der. Det jobbes døgnet rundt med produksjoner - både for å ta igjen det man ikke kunne lage under Korona, og i tilfelle det blir en ny lockdown. Det hun sier stemmer altså med det han har fortalt. Siden det var 50-50 her ang. invitere eller ikke invitere, og jeg ikke klarte å bestemme meg, endte det rett og slett med "kron eller mynt". Det ble kron og invitasjon. Sendte han følgende melding: Quote Hei XXX! Hvis du er sulten, er det mat kl. 19. Ikke noe mer, ikke noe smilefjes, ikke noe trutmunn- eller hjerte-øyer-emoji. Altså veldig avmålt fra min side. Eller "low investment messaging" som jeg har lært at det kalles. Så nå får vi se om han dukker opp. Apropos Skravlebøtta (og Observatøren): De er begge fantastiske menn, og to mennesker jeg er vanvittig glad for å ha i livet mitt. De er også staselige å se på. De er rett og slett hel ved. Men - malurten i begeret - er at vi kjenner hverandre for godt og for lenge til at jeg er villig til å sette vennskapet på spill ved å innlede et forhold. Vi er som tre søsken, en liten familie. Jeg er livredd for å miste dem begge. Derfor er det også helt uaktuelt å bli kjæreste med noen av dem. Det får da være måte på hvor mye ondt man skal ønske bra folk 😜 (Jeg kan ifølge ymse ekser være ei ramsalt hurpe, mannevond og nådeløs. Til gjengjeld er jeg visstnok også den beste kompisen en mann kan ha) Anonymkode: 96470...19e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #74 Del Skrevet 21. oktober 2020 På 12.10.2020 den 3.02, AnonymBruker skrev: Jeg matcha med en fyr på Tinder. Chatta og snap'a i ei uke pga han hadde akkurat dratt på sommerferie til familien. Vi hadde avtalt å møte hverandre kvelden etter han kom hjem. Samme dag sendte jeg melding om han hadde hatt en fin hjemtur - hvor han svarte. Men så spurte jeg om adressa hvor vi skulle møtes, og da ble det stille. Typ 3 timer før vi hadde avtalt å møte hverandre så jeg han hadde sletta matchen på Tinder og blokka meg på Snap... Det var han som var mest keen på å møtes. Jeg skjønner meg ikke på mannfolk lengre... Anonymkode: 9f06f...4c7 Lol, det samme har skjedd med meg, men det var jenter som har blikket meg uten noen særlig grunn. Anonymkode: 0e8b6...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #75 Del Skrevet 21. oktober 2020 Slitsomt opplegg. Dette ble for krampeaktig. Anonymkode: fbe93...9bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 21. oktober 2020 #76 Del Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slitsomt opplegg. Dette ble for krampeaktig. Anonymkode: fbe93...9bf Bare overse tråden 👍🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #77 Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg kommer aldri til å forstå kvinner som er helt uten stolthet. Denne oppførselen virker manisk. Anonymkode: e35d9...bdf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 21. oktober 2020 #78 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer aldri til å forstå kvinner som er helt uten stolthet. Denne oppførselen virker manisk. Anonymkode: e35d9...bdf Bra ikke alle er like. Hvis du ikke forstår dette her så har du ikke sett hvor mye rart ett menneske er i stand til som ikke henger på grep bestandig .. psyken til ett menneske er utrolig komplisert så har du om man er fornuftsstyrt eller følelsesstyrt... jeg har full forståelse av at vi alle kan reagere ulikt på ting. Men ha litt humor da. Se litt humoristisk på denne fantastiske tråden. Alt som får meg til å le er gull verd. Endret 21. oktober 2020 av Bente1234 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #79 Del Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, Bente1234 skrev: Bra ikke alle er like. Hvis du ikke forstår dette her så har du ikke sett hvor mye rart ett menneske er i stand til som ikke henger på grep bestandig .. psyken til ett menneske er utrolig komplisert så har du om man er fornuftsstyrt eller følelsesstyrt... jeg har full forståelse av at vi alle kan reagere ulikt på ting. Men ha litt humor da. Se litt humoristisk på denne fantastiske tråden. Alt som får meg til å le er gull verd. Jeg er selvfølgelig klar over at mennesker gjør mye rart, men det har vel aldri vært noe poeng i å mase seg til en date. Dette er for meg irrasjonell oppførsel. (Og det mener jeg SELV OM det eventuelt skulle bli en date nummer to på TS til slutt). Det går selvsagt an å le av at noen er så "på", men jeg synes ikke det er spesielt morsomt, synes heller litt synd på TS. Hun virker litt anmassende, prøver for hardt. Hun har liksom ikke helt forstått dynamikken kjønnene i mellom. Men for all del. Anonymkode: e35d9...bdf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 21. oktober 2020 #80 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er selvfølgelig klar over at mennesker gjør mye rart, men det har vel aldri vært noe poeng i å mase seg til en date. Dette er for meg irrasjonell oppførsel. (Og det mener jeg SELV OM det eventuelt skulle bli en date nummer to på TS til slutt). Det går selvsagt an å le av at noen er så "på", men jeg synes ikke det er spesielt morsomt, synes heller litt synd på TS. Hun virker litt anmassende, prøver for hardt. Hun har liksom ikke helt forstått dynamikken kjønnene i mellom. Men for all del. Anonymkode: e35d9...bdf Hun er dessverre ikke alene vi er mange i den båten .. men hun har valgt en veldig humoristisk vinkling på det og det er ett lyspunkt på kg blant alle som kommenterer på hvor feil vi andre gjør mens de sitter i glasshus sjøl. Endret 22. oktober 2020 av Bente1234 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå