Gå til innhold

Lei meg på en lørdagskveld

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 11.10.2020 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Når skal kvinner lære at det som regel ikke blir noe mer med menn man ligger med på første date? De fleste menn tåler ikke at kvinner er så frigjorte, dessverre. Knip igjen i minst noen uker hvis du møter noen du liker.

Anonymkode: 0784f...87b

På 11.10.2020 den 1.57, AnonymBruker skrev:

Jeg liker deg TS, og ønsker deg alt godt. Håper du oppdaterer. 

Ps, jeg hadde sex med typen første kvelden jeg og, vært sammen i 11 år nå. 

Anonymkode: 666ee...924

Bullshit og du er sikkert meget uattraktiv.

På 11.10.2020 den 0.34, AnonymBruker skrev:

Hvem vil ha en mann som ikke "tåler" at man er frigjort? Jeg er fortsatt sammen med han jeg hadde sex med første kveld.. hadde ikke vært interessert i han heller hvis han hadde droppa meg pga det. Vi var to om å ligge sammen. 

Anonymkode: 7f6c2...a46

hvor i alle dager finner dere menn som vil gifte seg med dere etter pulings første kvelden? Jeg sliter med å innlede et seriøst forhold med noen mannfolk som helst. Er veldig pen og har bra personlighet, men er ikke den rette for en eneste drit! Er urettferdig at mindre pene damer og bitcher får forhold og barn! Også psykisk utviklingshemma kjerringer får ekteskap og barn!

På 10.10.2020 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Sist lørdag kjedet jeg meg og tittet innom Tinder. Sveipa litt til høyre og litt til venstre. En av høyresveipene skrev til meg noen timer senere, og da jeg sjekket profilen hans nærmere, viste det seg at han var jo bare sånn helt "Og Gud skapte mannen"-kjekk. En skikkelig staskar. 

Vi chattet frem og tilbake i et par timer, og fant ut av vi bor bare 700 meter fra hverandre. Så rundt midnatt møttes vi og tok en nattlig spasertur gjennom nabolaget. Pratet gikk lett, vi fant tonen, og alt var såre vel. Fant en benk rett ved der jeg bor, og satte oss ned der. Skravlet videre, og plutselig kysset han meg. Nå kan det jo være at jeg har vært singel i to år og ikke kysset noen på laaang tid, men fy fasan for en god kysser. 

Etter en time begynte det å regne kraftig, så vi dro hjem til meg. Snakket sammen som om vi hadde kjent hverandre i årevis, kyssa litt, prata litt, kyssa mer, og ... ja, endte opp til sengs sammen. Helt o'la la! 

Uansett, han skulle på brunch søndagsformiddag, så da klokka var rundt 5 på morgenen, gikk han hjem. Fikk ei søt tekstmelding hvor han ønsket meg god natt og at vi snart måtte gjenta "spaserturen". 

Mandag skrev jeg ei meldig til han og lurte på om han hadde tid til en kjapp kopp kaffe. Han svarte at han var opptatt på jobb, og hadde mye å gjøre, men gjerne en annen gang. Svarte at det var helt greit, og null stress. For det er faktisk null stress og null tvang. 

Onsdagkveld sendte han ei melding, og vi ble sittende å tekste frem og tilbake til langt over midnatt. Vi ble også enige om at vi skulle møtes på fredag hos meg på "dinner and a show" - altså i går.

Så i går sendte jeg han ei melding på ettermiddagen om når det passet for han at vi skulle møtes mht. middagen. Fikk ikke noe svar. Sendte han ei til melding i ti-tida på kvelden, og spurte om han hadde lyst til å møtes. Igjen ikke noe svar. 

Og nå sitter jeg her da, på en lørdagskveld og føler meg litt stusselig og trist.

Jeg har som sagt vært singel i to år, og merker jo at jeg savner noe i livet mitt. Kanskje ikke et komplett forhold med hele pakke, men i det minste noen å være sammen med i helgene, dra på café sammen med, skravle med, ja, noen å oppdage verden sammen med. Og selvsagt savner jeg noen som jeg kan kysse og kose med, slendre hånd-i-hånd langs gatene, og ikke minste ha sex med. Det blir så jævlig kjedelig med masturbasjon i lengden. 

Jeg er selv veldig var for når noen begynner å legge veldig mye beslag på tida mi og nærmest forventer at jeg skal være tilgjengelig 24/7, så jeg prøver i det minste selv å være litt begrenset og tilbakeholden når jeg vil ha kontakt med andre. Hadde det vært opp til meg nå, hadde jeg sendt han "titusen" SMSer og ringt, men siden jeg vet at jeg selv hadde klikka hvis noen gjorde slikt mot meg, så lar jeg det selvsagt være. 

Men altså, det er som sagt lørdagskveld, jeg sitter her i all min ensomhet med et kjøleskap fullt av nyinnhandlet mat, nyvasket sengetøy på senga, og får som sagt ikke svar fra staskaren. 

Er det noen i det store og mangslungne KG-universet som har noen råd og/eller trøstende ord til en stakkars djevel som tydeligvis har fått et lite crush på Tinder-daten sin? 😢

"Glem han" og lignende uttalelser kjenner jeg allerede til, så de trenger jeg ikke. 

Anonymkode: 96470...19e

ikke les de dumme kommentarene under her. Mye tull og fanteri ts. Han var bare ute etter sex uansett og vet ikke hva et forhold til en kvinne er enda... han er bare idiot som ikke vet åssen han skal forholde seg til kvinner. Er mange ustabile og fæle kvinnfolk der ute som aldri skulle fått barn og som oppdrar de til å bli monstre som sitter på tinder og utnytter damer seksuelt og behandler de som søppel. Og sånn går  og vokser den grusomme kulturen vi lever i. Vi som er det beste partnermateriale og blir verdens beste foreldre sliter ekstra i leting etter en partner. Har selv gått på uendelige smeller med fæle menn. Får håpe det ordner seg for oss begge etter nyttår.

Anonymkode: 53f77...8ac

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her: Jeg skrev tidligere i kveld at jeg hadde fått ei melding fra staskaren. Ventet som sagt et par timer før jeg åpnet den. For jeg er jo slik en stolt og standhaftig kvinne, forstås. 🙄

Han skrev videre at han hadde ekstremt mye å gjøre for tiden, må ut av huset 4:30 hver morgen, men at vi må møtes denne uka for å kysse. Da gikk det jo en faen i meg, så jeg skrev tilbake at jeg er opptatt i morgen kveld, skal i møter hele torsdagen, og fredag er det rapportskriving. Hvilket også er sant. 

Skrev så at jeg skulle på svømmekurs. Riktignok i badekaret, men vann er vann. Kveldens mål var Den Lille Havhesten alternativt Mannevond Sjøku. Blubb blubb. Strøk på begge, klarte bare Kokt Hummer-knappen. 

Da jeg var ferdig med kveldsbadet, hadde han sendt ei melding om at han selv også var kommet ut av badekaret, og neste gang skulle vi bade sammen 🥰 Selve ideen er jo sjarmerende, men i praksis har det gang på gang vist seg at par-bading i standard badekar er en heller trang affære. Men for denne staskaren er jeg villig til å trekke inn magen altså. (Hva man ikke gjør for kjærligheten?!?!?) 
Resten av kvelden ble det mye skriving frem og tilbake. Ikke noe vettugt, bare tull og tøys og masse ordspill. Sendte han til slutt et par bilder fra et par av seilturene mine, slik at han kan se at jeg er vant til å hamle opp med store bølger (at jeg hadde sliten dobørste-hårsveis på bildene får stå sin prøve. Litt sånn bed-hair etter et par omganger med spinnakeren).

I mitt sikkert naïve sinn, tenker jeg at hvis han var en slik en-dags-flue, så hadde han ikke tilbragt tre timer med å tekste. Eller gjør menn slikt? Det er jo forferdelig mye ødsling med tid, synes jeg, hvis man ikke er interessert - eller i det minste nysgjerrig. 

Det forblir i alle fall spennende. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her: Jeg skrev tidligere i kveld at jeg hadde fått ei melding fra staskaren. Ventet som sagt et par timer før jeg åpnet den. For jeg er jo slik en stolt og standhaftig kvinne, forstås. 🙄

Han skrev videre at han hadde ekstremt mye å gjøre for tiden, må ut av huset 4:30 hver morgen, men at vi må møtes denne uka for å kysse. Da gikk det jo en faen i meg, så jeg skrev tilbake at jeg er opptatt i morgen kveld, skal i møter hele torsdagen, og fredag er det rapportskriving. Hvilket også er sant. 

Skrev så at jeg skulle på svømmekurs. Riktignok i badekaret, men vann er vann. Kveldens mål var Den Lille Havhesten alternativt Mannevond Sjøku. Blubb blubb. Strøk på begge, klarte bare Kokt Hummer-knappen. 

Da jeg var ferdig med kveldsbadet, hadde han sendt ei melding om at han selv også var kommet ut av badekaret, og neste gang skulle vi bade sammen 🥰 Selve ideen er jo sjarmerende, men i praksis har det gang på gang vist seg at par-bading i standard badekar er en heller trang affære. Men for denne staskaren er jeg villig til å trekke inn magen altså. (Hva man ikke gjør for kjærligheten?!?!?) 
Resten av kvelden ble det mye skriving frem og tilbake. Ikke noe vettugt, bare tull og tøys og masse ordspill. Sendte han til slutt et par bilder fra et par av seilturene mine, slik at han kan se at jeg er vant til å hamle opp med store bølger (at jeg hadde sliten dobørste-hårsveis på bildene får stå sin prøve. Litt sånn bed-hair etter et par omganger med spinnakeren).

I mitt sikkert naïve sinn, tenker jeg at hvis han var en slik en-dags-flue, så hadde han ikke tilbragt tre timer med å tekste. Eller gjør menn slikt? Det er jo forferdelig mye ødsling med tid, synes jeg, hvis man ikke er interessert - eller i det minste nysgjerrig. 

Så flott 👍🏻. Du skal se det ordner seg 😂. Vanvittig bra skrevet. Kunne holdt stand up med online dating 😅mye inspirasjon å hente fra kg👍🏻

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe staskaren din er annerledes enn alle skrekkeksemplene her på delforumet👍

Anonymkode: 4788a...d78

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bullshit og du er sikkert meget uattraktiv.

hvor i alle dager finner dere menn som vil gifte seg med dere etter pulings første kvelden? Jeg sliter med å innlede et seriøst forhold med noen mannfolk som helst. Er veldig pen og har bra personlighet, men er ikke den rette for en eneste drit! Er urettferdig at mindre pene damer og bitcher får forhold og barn! Også psykisk utviklingshemma kjerringer får ekteskap og barn!

Anonymkode: 53f77...8ac

😂😂😂😂😂

Anonymkode: 8a80b...079

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe staskaren din er annerledes enn alle skrekkeksemplene her på delforumet👍

Anonymkode: 4788a...d78

Enda verre at 80% forsvarer slik oppførsel og får den som kommer ut for det til å bli den store stygge ulven hvis de ikke godtar å bli ghostet og dumpet etter sex etc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.10.2020 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Når skal kvinner lære at det som regel ikke blir noe mer med menn man ligger med på første date? De fleste menn tåler ikke at kvinner er så frigjorte, dessverre. Knip igjen i minst noen uker hvis du møter noen du liker.

Anonymkode: 0784f...87b

Problemet med damer er at de mister interessen da. De er jo guds gave til rundbrennerne når de må ha bekreftelse for å få følelser.

På 11.10.2020 den 0.34, AnonymBruker skrev:

Hvem vil ha en mann som ikke "tåler" at man er frigjort? Jeg er fortsatt sammen med han jeg hadde sex med første kveld.. hadde ikke vært interessert i han heller hvis han hadde droppa meg pga det. Vi var to om å ligge sammen. 

Anonymkode: 7f6c2...a46

Du er sikkert alle? Det finnes haugvis av tråder som viser til det motsatte. Du er en solskinnshistorie. Selv etter Hiroshimabomben smalt så finnes det solskinnshistorier. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamse20

hørtes mere ut som han bare ville ha sex, ingenting galt i det. Men det er noe du burde forutse med engang på tinder. tinder er kjent for ONS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bamse20 skrev:

hørtes mere ut som han bare ville ha sex, ingenting galt i det. Men det er noe du burde forutse med engang på tinder. tinder er kjent for ONS 

Tinder er ubrukelig ..der har jeg aldri blitt kjent med noen så er nok som du nevner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Denne fortsettelsen ser jeg virkelig frem til!

I helga var det gratishelg på Møteplassen. Jeg logget meg på og begynte å chatte med en fyr. Pen mann, litt eldre enn meg. Han spurte etter bilde (hadde ikke det på profilen), og jeg sendte ett av katta og meg (katta var i fokus - ikke meg).

Så spurte jeg hva han drev med til daglig. Da fikk jeg ei litt sånn bisk melding tilbake: "Takk for at du spør, men jeg spurte etter bilde av deg"

Ok - jeg tok et nytt bilde der og da, og sendte det av sted. Og vet dere, jeg fikk ikke svar. Fyren hadde ikke bare blokka meg, men forlatt hele nettstedet! Ikke visst jeg at jeg kunne ha slik virkning på folk. Da må jeg være bra schtøgg, altså! 😄 Kan ikke si det bryr meg, da, han hørtes lite trivelig ut.

Anonymkode: 84e17...350

TS her:

Kanskje du er så vakker at han innså at han aldri kommer til å takle all konkurransen fra alle de andre som også vil ha deg? Så han bare resignerte fullstendig, pakka snippeska si, og strøyk til fjells. Der skal han bo under en stein, etterhvert bli seende ut som Gollum i Ringenes Herre, bare tenke på den vakre skapningen han møtte på Møteplassen og for en hjelpesløs tusseladd han selv var. :klem:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Bente1234 said:

Så flott 👍🏻. Du skal se det ordner seg 😂. Vanvittig bra skrevet. Kunne holdt stand up med online dating 😅mye inspirasjon å hente fra kg👍🏻

Erru gærn?!? Jeg har jo sceneskrekk verdig innleggelse på lukka avdeling 😜Jobben min består av mye skriving - rapporter, utredninger, veiledere, rundskriv, kontrakter og blabla - veldig tørre greier, så her på KG kan jeg slippe meg løs. 

Men ja, for en komiker med næringsvett, er KG ei tilnærmet Sareptas krukke av inspirasjonsmaterial. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erru gærn?!? Jeg har jo sceneskrekk verdig innleggelse på lukka avdeling 😜Jobben min består av mye skriving - rapporter, utredninger, veiledere, rundskriv, kontrakter og blabla - veldig tørre greier, så her på KG kan jeg slippe meg løs. 

Men ja, for en komiker med næringsvett, er KG ei tilnærmet Sareptas krukke av inspirasjonsmaterial. 

Ha ha ha😂😂😂👍🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Fortsatt lei meg på en lørdagskveld. 

Ser dystert ut med den kyssinga jeg ble forespeilet sist mandag. Og ikke minst sambadinga. For nå er det lørdag, og her sitter jeg - ukysset som en frosk. Måtte til slutt bade da det av samfunnsmedisinske grunner ikke lenger var forsvarlig å gå dagevis uten grundig kropps- og hårvask. Tross Korona har jeg jo et embede å skjøtte som også inneholder sosialisering med andre, og da kan jeg ikke komme stinkende som en uvasket lort. 

Sendte staskaren ei melding i går og lurte på om han kunne tenke seg noe glossal katalysert og fasilitert gjensidig utveksling av salivart materiale (altså kyssing, rettere sagt klining). Fikk - selvsagt - ikke noe svar. 😢😥 😢😥 😢😥😩😫:grine:

I frustrasjonen over denne staskarens ... tja, vet ikke helt hva jeg skal kalle det ... kommunikasjonsvegring, ringte jeg en god venn. Vi var og drakk kaffe, og bedrev vår sedvanlige vennskapelige flørting. Det gjorde godt. Det gjør alltid godt. Staskaren var ikke lenger fremst i tankerekka, klistret opp som en gedigen reklameplakat på innsiden av pannebrasken. Som en sang man har fått dilla på og ikke klarer å bli kvitt. Og siden jeg kjenner meg selv, og vet at jeg blir litt stusselig til mote av kommunikasjonsvegrende staskarer, inviterte jeg like greit min gode venn på middag i morgen. Han er som sagt godt selskap. 

Prøvde også å distrahere mitt vonbråtne ego i kveld med Tinder. Ble en sveipe-til-venstre-bonanza av de store og sjeldne, samt fastslåelse at i kveld var det vannspyernes aften på Tinder. Ikke at jeg er noe ultra-smekkert og lekkert fruktfat selv, men for faen da, vi snakker fullstendig freak-show-sirkus. Tror jeg sveipa bort alle menn i 100 kms radius, for til slutt fikk jeg bare opp gubbjævler som var typ 500+ km unna. Jepp, lørdag 17. oktober i det herrens år 2020 runda jeg altså Tinder. Life goals! :nori:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei TS...

Jeg le så jeg griner av det du skriver for det første så kjener jeg meg igjen i hvordan du har det. Har en sånn staskar jeg ikke får has på og.. men får han ikke ut av systemet det er dumt...jeg var på nattevakt i natt da jeg så denne meldingen tikke inn... jeg lo så jeg grein der jeg satt så takk for å  ha lyst opp en slitsom nattevakt... 

Jeg har også prøvd å distrahere meg med å date andre og det endte i en elendig sex opplevelse jeg helst vil glemme aldri eksisterte... en fyllekveld med samme kar og siste treff da jeg fant ut at nei..gud bedre så feil dette her blir...hvorfor kan ikke disse stas karene se hvilke flotte kvinner de har sjans på.... og hvilken humor vi innehar og omsorg og kjærlighet som vi er fyllt av? Nei det er de totalt blind for.. jeg fikk utrolig nok kyss av min staskar siste uke... ut av det blå... hvorfor aner ikke for nå er vil tilbake til å ikke svare på meldinger... du er en inspirasjon til å fortsete å stå på..og tinder..den har jeg runda for lenge siden...aldri noe nytt der..jeg finner ingen der attraktiv for meg. Så enten er nåløyet for trangt eller jeg er for kresen eller jeg har det godt nok som singel så skal jeg ha noen inn i livet mitt skal det være sykt bra..ikke noe midt på treet saker... og så lenge disse ikke dukker opp så blir det jo til at man sikler etter den gamle gode staskaren da... fortsatt... 

Hvordan står det til i dag? 

Staskar har blitt ett nytt ord på KG ..det høres bedre enn crushet i hvertfall..det er mer for kidza... ha ha ha...

Endret av Bente1234
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

@Bente1234: Så fint at jeg kunne underholde deg litt under den slitsomme nattevakta. 😃

En lang dag er i ferd med å ta slutt. Og det er jeg hoppende glad for. Min gode venn kom på middagsbesøk litt før 18, og siden skjebnen liker å harselere med oss dødelige sjeler, så bestemte staskaren seg for å eeeendelig sende meldinger i samme øyeblikk. Så da stod jeg der - med spaghettien kokende i kjelen og snart ferdig, min skravlebøtte-venn i full utbrodering om et eller annet (jeg klarte ikke å følge med på hva han sa), en staskar som pepret meg med meldinger, og påfølgende ei akutt nervøs urinblære. Sånt blir jo alt for mye for en kvinne i min stilling å forholde seg til samtidig. 

Divide and conquer to the rescue! 

Skravlebøtta fikk beskjed om å passe på spaghettien, staskaren ble bedt på middag, og jeg fikk gått på toalettet. Disaster avoided and mission accomplished. 

Staskaren hadde visstnok allerede spist, så han takket nei. Jeg på min side tror heller at det var det at jeg hadde herrebesøk som var problemet. Det er i allefall hva jeg kommer til å skrive i dagboka. Litt selvbedrag skal man ikke kimse av. 

Da min gode skravlebøtte-venn var gått, sendte jeg ei melding til staskaren. Og frem til nå har vi tekstet frem og tilbake som to yre tenåringer. Det føles litt godt da, må jeg innrømme. Nei, det føles faktisk veldig godt. Ut fra det lille jeg kan lese utfra meldingsutvekslingen vår, er vi humormessig to alen av samme stykke. Begge småfrekke, utfordrende, (selv)ironiske, og fulle av verbale spillopper.   

Jeg synes slikt er viktig. At man har noe som "forbinder". Og faen heller, hadde han bare vært ei døgnflue, så hadde han vel ikke brukt hele kvelden sin på å taste. Noe må det jo være. Som min gode skravlebøtte-venn sa: "Et par timer sammen med deg og maten din, så kommer'n til å bli så forelska i deg så, jenta mi!"

Så staskaren har nå fått beskjed om at hvis han er sulten, så er han hjertelig velkommen til bords. Kjærlighet skal visstnok også gå gjennom magen, sies det. Krysser fingrene og sliper knivene. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, må si du er en smule naiv. Hva annet forventet du egentlig, av en mann som ikke nølte med å møte deg  - og blir med hjem og har sex med deg?

Typisk "tøm og røm" fyr spør du meg. Det kryr vel av disse folka på både Tinder og Happn, og andre apper. Personlig har jeg aldri hatt disse appene, og det med god grunn. Er man ute etter noe seriøst, så går man ikke på en app hvor folk sprader rundt for å få seg ett knull. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rosatoast skrev:

Vel, må si du er en smule naiv. Hva annet forventet du egentlig, av en mann som ikke nølte med å møte deg  - og blir med hjem og har sex med deg?

Typisk "tøm og røm" fyr spør du meg. Det kryr vel av disse folka på både Tinder og Happn, og andre apper. Personlig har jeg aldri hatt disse appene, og det med god grunn. Er man ute etter noe seriøst, så går man ikke på en app hvor folk sprader rundt for å få seg ett knull. 

Ja noen av oss har naiv som en del av vår personlighet syns egentlig det dumt at man skal bli sett ned på for det. Ja vi går oss på flere smeller enn dere som ikke er det. Har vel også med at vi fortsatt tror godt om andre mennesker enda så klart burde man slutte med det.

Til TS... så morsomt at du fikk staskaren i tale. Da blir det middag og levende lys tenker eller? 
Kunne tenkt meg og gått Halloween med en staskar jevg😂😂😂. Barnslig nok til det jeg. 👍🏻

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men jeg tror menn er villige til å taste mye uten at det blir noe mer, evt for å kunne ha et ligg tilgjengelig, dersom løsta melder seg... 

Jeg har tastet med en siden slutten av august. Møttes da en gang. Uformelt, ingen date eller sex. Siden har vi tastet så og si daglig, men det har alltid vært noe i veien for å møtes igjen... Da jeg sa at nok er nok, fant han tid en uke senere - som ble avlyst pga noe delvis uforutsett. En uke etter det igjen ble det tid til nok et uformelt møte og halvveis avtale om å møtes igjen et par dager senere. Vel, noe delvis uforutsett dukket opp. Da takket jeg for meg. To små møter på 2 mnd, når vi nesten er naboer, blir bare rart for meg.

Jeg følte at han holdt meg på gress mens han lette etter noe bedre - eller til løsta en dag veltet over ham. Jeg sitter imidlertid ikke og venter i evigheter på en herremann! Jeg ventet 1,5 mnd på å møtes igjen - mye lenger enn det som egentlig var greit for meg. Men kommunikasjonen var fin, så hvorfor ikke. Men følelsene mine forsvant mer og mer for hver dag. 

Jeg synes det er trist at man holder på sånn. Men jeg må innrømme at jeg ikke har 110% rent mel i posen selv, noen menn holdes på gress her også (noen dager, ikke ukesvis!)... 

Anonymkode: 19d8a...e34

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Du skriver altså så himla morsomt. 😂 Jeg sitter her på kontoret og ler høyt og folk lurer på hva jeg holder på med 🙄

Spesielt synes jeg det svømmekurset ditt i badekaret var hysterisk, vann er vann liksom 😛 

Men over til noe mer seriøst da. Jeg var med ei dame på lørdagen hvor vi gikk på en fjelltur faktisk og etter turen dro jeg hjem til meg og hun hjem til seg. 
Hun skal i en sosial sammenkomst på kvelden hvor det blir noen enheter mens jeg har planen klar, jeg skal ligge på sofaen, kose meg med smågodt og se Ringenes Herre for 187 gang. 
Jeg har ikke fått lagt meg i sofaen for å sette på filmen før jeg får ei melding om jeg vil treffes igjen hvor jeg da skrur av filmen, setter meg i bilen og kjører hjem til henne. Vet du hva, jeg våkna i senga hennes, så det at man har sex på første date trenger ikke være feil. Jeg vil treffe henne igjen og hun vil treffe meg. :)

Tror nok bare du har truffet en som er dårlig på prioritering mtp tid. At han kanskje har mange baller i luften? :)

Anonymkode: c608c...344

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...