AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #21 Del Skrevet 11. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Når skal kvinner lære at det som regel ikke blir noe mer med menn man ligger med på første date? De fleste menn tåler ikke at kvinner er så frigjorte, dessverre. Knip igjen i minst noen uker hvis du møter noen du liker. Anonymkode: 0784f...87b Så frigjort er å ha sex med mange tilfeldig mennesker man ikke kjenner ? Det handler ikke om det du sier. Man har menn som ikke har sex med damer de ikke kjenner og de utgår jo i denne sammenheng fordi de hadde avvist TS som ønsket sex første kveld. Så har mann menn som har sex med fremmede på 1.date og de avviser aldri fordi hun hadde sex på første date i seg selv, men de avviser fordi at lista for hvem de kan pule og hvem de vil bli kjent med/ha et forhold med er lagt på ulik høyde. Altså det er mange menn som vil pule damer de aldri ønsker å bli kjent med / ha som kjæreste. I den grad en dame da krever at mannen faktisk bruker tid og viser interesse i å bli kjent med henne, før sex, så vil en god del av disse mennene falle bort og langt lettere siles ut - de avsløres lett og de gidder ikke bruke så mye tid på deg hvis de kun vil ha et knull. Å akkurat der skiller damer seg litt ut, tror jeg ? Jeg har i alle fall inntrykk av at damer ikke like ofte har sex med menn som de overhodet ikke kan se for seg noe mer med. Lista deres for sex - mulig partner ligger på litt likere nivå da. Derfor er det ikke så ofte man hører om en dame som er hyggelig og vil ha sex men som så 100% rejecter en mann etterpå. Får en mann pult drømmedama første date, så er han fortsatt like interessert dagen etter. Problemet er bare at for de 99 andre damene han pulte hvor han ikke anså de som noe aktuell dame, og kun tømte og stakk så blir det en mager trøst da. Anonymkode: 70583...e61 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 11. oktober 2020 #22 Del Skrevet 11. oktober 2020 Det er leit å høre at han ikke gav fra seg lyd, og du hadde handlet inn mat. Klem. Det jeg la merke til, er at han har gått ned 100 kg. Så kanskje han har behov for å ta igjen noen år der han hadde mindre draget enn nå. Eller det kan være andre grunner til at han forsvant. Håper du i det minste brukte kondom. Om å ha sex første gang man treffes. Det kan slå begge veier. Men vær sikker på at du tåler å bli avvist etterpå, for statistisk sett vil det bli bare en gang på denne måten, selv om det finnes unntak. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #23 Del Skrevet 11. oktober 2020 Vil du ha han eller vil du glemme han? Vil du møte han mer, spør om han «vil være med å gå tur». Vær litt småfrekk. Bli nå ordentlig kjent slik at du får den sexdate episoden ut av systemet. Eller. Vil du glemme han. Gjør det. Slutt å tenk på å gå lange omveier. Gå videre i livet. Ikke tenk så mye. Tenk på fremtiden. Anonymkode: d023a...6b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #24 Del Skrevet 11. oktober 2020 Syntes du bør sette standaren din litt høyere enn å lete etter menn på Tinder. For all del, er nok bra menn der også, men erfaringsmessig og hva venninner forteller, er historien du skriver Ts, en gjenganger. Jeg traff en fyr på Tinder også. Veldig pen, flott mann. Hadde en kjempe hyggelig date ute på kafé. Han ville treffe meg igjen, da hjemme. Vi endte opp i senga. Hørte ikke fra han på flere uker etter dette. Så tok han kontakt. Jeg viste null interesse for han, men han klarte overtale meg til å treffes igjen. Jeg sa at jeg kan i kveld, hvorpå han da svarer at han er i hjembyen (flere timer herfra) Men han hadde lyst til å se meg til uka. Vi blir enige om det. I det jeg kjører til butikken, gjett hvem jeg møter på med ei annen dame? Joda.. han ble slettet og blokkert til evig tid. Søppel rett og slett. Ikke vær lei deg ❤️ Anonymkode: ac801...c5f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 11. oktober 2020 #25 Del Skrevet 11. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her: Bra folk i KG-universet i aften som tar seg tid til medynk og gode ord til et vonbrotent tullehode. Til AB som skrev at det kan ha hendt noe: Sånn rent medmenneskelig håper jeg selvsagt at det ikke har skjedd han noe. Til AB som mente at jeg hadde gått for hardt ut: Det kan faktisk godt være. Nå kommer jeg til å la være å skrive i et sikkert fåfengt forsøk på å få litt distanse i tid, og forhåpentligvis roet ned hormonstormen som tydeligvis raser rundt i kroppen nå. Kanskje innser jeg en en eller annen feil jeg kan ha gjort. Til AB som nevnte at vi risikerer å tilfeldigvis møtes siden vi er naboer: Faen! Det er omtrent 500 meter til butikkene fra meg, og hvis jeg må gå omvei, så blir det jo 1 1/2 km. I tillegg bor han rett ved favoritt-cafeen min og bruker samme togstasjon som meg. Cafeen blir et problem, siden det er der jeg pleier å møte en god kompis (den ligger midt mellom oss). Den neste togstasjonen er over en kilometer unna. Jaja, verste som kan skje er jo at jeg blir kvitt noen Korona-kilo med all denne ekstra gåinga. Til AB som mente at han har funnet seg ny dame i kveld: For første gang på årevis merker jeg at det grønnøyde sjalusi-monsteret har våknet til liv - og det til gangs. Uutholdelig! Og helt toskete av meg. Vi møttes jo bare én kveld. Samtidig (og kanskje et illusorisk håp fra meg) tror jeg ikke han er rundbrenner-typen. Etter sexen la jeg merke til at han ikke var noe særlig trent (ikke at det er så viktig), og hadde sånn mage som folk får når de har slanket seg mye. Jeg spurte han rett ut om han hadde gått en del ned i vekt, og han svarte at han hadde gått ned rundt 100 kilo. Jeg beklaget selvsagt min manglende fintfølelse, men roste han samtidig for innsatsen. Til AB som skrev om kvinner som har sex med en fyr samme kveld: Ja, jo, det er kanskje noe i det. Men så var det at kjemien stemte, kommunikasjonen fungerte, og kyssinga var himmelsk. Likevel, som AB etter deg skrev, så er det på høy tid at menn aksepterer kvinner som er frigjorte og tar kontroll over sitt eget sexliv uten å måtte straffes for det på en eller annen måte. Vi skriver 2020, ikke 1920 eller 1820 for den saks skyld. Det har vært nok bullshit i år, trenger jo bare nevne Korona. Og alle dere andre: og Anonymkode: 96470...19e Du virker som en herlig person.. men gi det litt tid. Kan hende det har skjedd noe. ? Men skjønner at du følte deg trist. Ingen god følelse det der. Men spontan var du👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #26 Del Skrevet 11. oktober 2020 TS her: Ja, vi brukte kondom. Heldigvis. Et snev av fornuft greide jeg heldigvis å ha mens vellysten og begjæret herjet villmann i hode og eggstokker. Etter to år uten sex og slikt, og et Korona-halvår med unormalt lite menneskelig kroppskontakt (alt fra håndhilsning til klapp på ryggen til noe så enkelt som en klem), er jeg mildt sagt utsultet på berøring. Det er blitt ganske stusselig, og jeg er blitt et råskinn på å klappe/stryke hunder som jeg møter på gata (spør selvsagt eieren om det er greit først). Ja, en hund er ikke et menneske, men kropp er kropp. Dessuten er jeg veldig glad i hunder/dyr. Og selv om jeg bruker å være litt mer tilbakeholden med "godene", så var situasjonen slik forrige lørdag at jeg "lot det stå til". Lidderlighet + savn av kroppskontakt og sex + staselig mann + god kjemi = Livsfarlig kombo. Tydeligvis. Pokker altså. Duste-Tinder, duste-meg. Altså jeg har ikke noe problem med et direkte avslag - selv om det kan være bittert og surt der og da. Litt sånn såra ego, men ikke noe som får hele verden min til å rase sammen. Men slike episoder som AB over her beskriver hvor fyren åpenbart lyger og man møtes tilfeldigvis på butikken, det har jeg særdeles lite til overs for. Det er feigt og ikke minst svakt av det såkalte sterke kjønn. Jeg pleier å gå rett i "reis til helvete"-modus med slike folk. Anonymkode: 96470...19e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #27 Del Skrevet 11. oktober 2020 TS igjen: Helvete! Å nei å nei å nei! Nå har jeg virkelig gjort det! Altså, i et anfall av kjedsomhet, nysgjerrighet, ønsker om å bli hemmelig agent og kodeknekker, og ikke minst vanvidd bega jeg meg ut på den store verdensveven. Der finner man jo som kjent mye rart - og interessant. Long story short: Ved å bruke informasjon han hadde fortalt meg, tok det meg under en halvtime å finne ut hva staskaren faktisk heter. Og med hans fulle navn, så var det jo bare å søke han opp på Fjaseboka. Og hva ser jeg?!? Joda, han er venn med ei venninne av meg 😱 Hun kjenner jeg godt, og jeg tror det er via jobben de kjenner hverandre (begge jobber i filmindustrien). Fant han selvsagt på IG også. Jaja, skulle jeg møte han igjen, så må jeg bare passe på at jeg ikke plumper ut med noe av min nyervervede kunnskap. Og i allefall ikke etternavnet hans. Det kan jo bli litt pinlig. Anonymkode: 96470...19e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. oktober 2020 #28 Del Skrevet 12. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaja, skulle jeg møte han igjen, så må jeg bare passe på at jeg ikke plumper ut med noe av min nyervervede kunnskap. Og i allefall ikke etternavnet hans. Det kan jo bli litt pinlig. Anonymkode: 96470...19e Det er kov å stalke og sjekke hvem man har sex med da, men synes bare det er så rart han ikke har sagt hva han heter enda. Hva om du er blitt gravid og ikke visste hva han heter? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #29 Del Skrevet 12. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Så frigjort er å ha sex med mange tilfeldig mennesker man ikke kjenner ? Det handler ikke om det du sier. Man har menn som ikke har sex med damer de ikke kjenner og de utgår jo i denne sammenheng fordi de hadde avvist TS som ønsket sex første kveld. Så har mann menn som har sex med fremmede på 1.date og de avviser aldri fordi hun hadde sex på første date i seg selv, men de avviser fordi at lista for hvem de kan pule og hvem de vil bli kjent med/ha et forhold med er lagt på ulik høyde. Altså det er mange menn som vil pule damer de aldri ønsker å bli kjent med / ha som kjæreste. I den grad en dame da krever at mannen faktisk bruker tid og viser interesse i å bli kjent med henne, før sex, så vil en god del av disse mennene falle bort og langt lettere siles ut - de avsløres lett og de gidder ikke bruke så mye tid på deg hvis de kun vil ha et knull. Å akkurat der skiller damer seg litt ut, tror jeg ? Jeg har i alle fall inntrykk av at damer ikke like ofte har sex med menn som de overhodet ikke kan se for seg noe mer med. Lista deres for sex - mulig partner ligger på litt likere nivå da. Derfor er det ikke så ofte man hører om en dame som er hyggelig og vil ha sex men som så 100% rejecter en mann etterpå. Får en mann pult drømmedama første date, så er han fortsatt like interessert dagen etter. Problemet er bare at for de 99 andre damene han pulte hvor han ikke anså de som noe aktuell dame, og kun tømte og stakk så blir det en mager trøst da. Anonymkode: 70583...e61 Spot on! Anonymkode: 2b45e...a1a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #30 Del Skrevet 12. oktober 2020 Jeg matcha med en fyr på Tinder. Chatta og snap'a i ei uke pga han hadde akkurat dratt på sommerferie til familien. Vi hadde avtalt å møte hverandre kvelden etter han kom hjem. Samme dag sendte jeg melding om han hadde hatt en fin hjemtur - hvor han svarte. Men så spurte jeg om adressa hvor vi skulle møtes, og da ble det stille. Typ 3 timer før vi hadde avtalt å møte hverandre så jeg han hadde sletta matchen på Tinder og blokka meg på Snap... Det var han som var mest keen på å møtes. Jeg skjønner meg ikke på mannfolk lengre... Anonymkode: 9f06f...4c7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 12. oktober 2020 #31 Del Skrevet 12. oktober 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: TS igjen: Helvete! Å nei å nei å nei! Nå har jeg virkelig gjort det! Altså, i et anfall av kjedsomhet, nysgjerrighet, ønsker om å bli hemmelig agent og kodeknekker, og ikke minst vanvidd bega jeg meg ut på den store verdensveven. Der finner man jo som kjent mye rart - og interessant. Long story short: Ved å bruke informasjon han hadde fortalt meg, tok det meg under en halvtime å finne ut hva staskaren faktisk heter. Og med hans fulle navn, så var det jo bare å søke han opp på Fjaseboka. Og hva ser jeg?!? Joda, han er venn med ei venninne av meg 😱 Hun kjenner jeg godt, og jeg tror det er via jobben de kjenner hverandre (begge jobber i filmindustrien). Fant han selvsagt på IG også. Jaja, skulle jeg møte han igjen, så må jeg bare passe på at jeg ikke plumper ut med noe av min nyervervede kunnskap. Og i allefall ikke etternavnet hans. Det kan jo bli litt pinlig. Anonymkode: 96470...19e Ha ha ha du skriver så morsomt... hvem av oss har ikke gjort det? Prøvd å snoke litt😂. Enda noe det ikke sto i forhold med...😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 12. oktober 2020 #32 Del Skrevet 12. oktober 2020 14 timer siden, Bamseklemmer skrev: Det er kov å stalke og sjekke hvem man har sex med da, men synes bare det er så rart han ikke har sagt hva han heter enda. Hva om du er blitt gravid og ikke visste hva han heter? Hun fant jo ut mye så tro man kan snike seg unna en eventuell graviditet blir vanskelig i våre dager😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #33 Del Skrevet 12. oktober 2020 5 minutter siden, Bente1234 said: Ha ha ha du skriver så morsomt... hvem av oss har ikke gjort det? Prøvd å snoke litt😂. Enda noe det ikke sto i forhold med...😊 Ja, ikke sant? Litt hobby-stalking må jo være lov i dagens informasjonssamfunn. Galskapen er ikke et faktum før jeg har gått gjennom gata hans og sjekket navnene på alle ringeklokkene. Og da har jeg hans fulle adresse, og kan begynne å sende hemmelige postkort, blomster, og slikt. Og hvis jeg blir sur, så kan jeg bestille firmakataloger til adressen hans, f.eks. fra Felleskjøpet 😇🥳🥴 Men han sendte faktisk ei melding for to timer siden. Heldigvis var jeg sammen med venninna mi, så takket være henne fikk jeg bare litt hjertebank og ikke infarkt. Jeg har ennå ikke åpnet meldinga. Min kloke og sindige venninne mente at staskaren bare har godt av å måtte vente litt. "Ignorance is dominance" kalles visst denne taktikken. Den første linja av meldinga består av en masse hjerte- og kysse-emojier etterfulgt av "Unnskyld, jeg var totalt busy". Vet ikke om det står noe mer. Mitt største problem nå, er at jeg ikke helt vet hva jeg skal skrive tilbake. Her sitter man, ei kvinne i førti-årene som er vant til å daglig store og viktige beslutninger, og er like villrådig som en tenåring. Er det mulig? Anonymkode: 96470...19e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 12. oktober 2020 #34 Del Skrevet 12. oktober 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ikke sant? Litt hobby-stalking må jo være lov i dagens informasjonssamfunn. Galskapen er ikke et faktum før jeg har gått gjennom gata hans og sjekket navnene på alle ringeklokkene. Og da har jeg hans fulle adresse, og kan begynne å sende hemmelige postkort, blomster, og slikt. Og hvis jeg blir sur, så kan jeg bestille firmakataloger til adressen hans, f.eks. fra Felleskjøpet 😇🥳🥴 Men han sendte faktisk ei melding for to timer siden. Heldigvis var jeg sammen med venninna mi, så takket være henne fikk jeg bare litt hjertebank og ikke infarkt. Jeg har ennå ikke åpnet meldinga. Min kloke og sindige venninne mente at staskaren bare har godt av å måtte vente litt. "Ignorance is dominance" kalles visst denne taktikken. Den første linja av meldinga består av en masse hjerte- og kysse-emojier etterfulgt av "Unnskyld, jeg var totalt busy". Vet ikke om det står noe mer. Mitt største problem nå, er at jeg ikke helt vet hva jeg skal skrive tilbake. Her sitter man, ei kvinne i førti-årene som er vant til å daglig store og viktige beslutninger, og er like villrådig som en tenåring. Er det mulig? Anonymkode: 96470...19e Ha ha ha jeg kjenner meg igjen... jeg sjekket ut d jeg hvor han bodde da jeg holdt på som verst. Hvem den andre sin bil var osv osv😂😂. Men har du fått mld så er jo det positivt vil jeg si... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 12. oktober 2020 #35 Del Skrevet 12. oktober 2020 Blir fjortiss jeg og i sånne sammenhenger😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #36 Del Skrevet 12. oktober 2020 Denne fortsettelsen ser jeg virkelig frem til! I helga var det gratishelg på Møteplassen. Jeg logget meg på og begynte å chatte med en fyr. Pen mann, litt eldre enn meg. Han spurte etter bilde (hadde ikke det på profilen), og jeg sendte ett av katta og meg (katta var i fokus - ikke meg). Så spurte jeg hva han drev med til daglig. Da fikk jeg ei litt sånn bisk melding tilbake: "Takk for at du spør, men jeg spurte etter bilde av deg" Ok - jeg tok et nytt bilde der og da, og sendte det av sted. Og vet dere, jeg fikk ikke svar. Fyren hadde ikke bare blokka meg, men forlatt hele nettstedet! Ikke visst jeg at jeg kunne ha slik virkning på folk. Da må jeg være bra schtøgg, altså! 😄 Kan ikke si det bryr meg, da, han hørtes lite trivelig ut. Anonymkode: 84e17...350 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #37 Del Skrevet 12. oktober 2020 Herregud for en fin måte TS har å skrive på! Fantastisk morsomme setninger, ble helt fenget av tråden. Gleder meg til fortsettelsen 🤩 Anonymkode: d6530...c8c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 12. oktober 2020 #38 Del Skrevet 12. oktober 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne fortsettelsen ser jeg virkelig frem til! I helga var det gratishelg på Møteplassen. Jeg logget meg på og begynte å chatte med en fyr. Pen mann, litt eldre enn meg. Han spurte etter bilde (hadde ikke det på profilen), og jeg sendte ett av katta og meg (katta var i fokus - ikke meg). Så spurte jeg hva han drev med til daglig. Da fikk jeg ei litt sånn bisk melding tilbake: "Takk for at du spør, men jeg spurte etter bilde av deg" Ok - jeg tok et nytt bilde der og da, og sendte det av sted. Og vet dere, jeg fikk ikke svar. Fyren hadde ikke bare blokka meg, men forlatt hele nettstedet! Ikke visst jeg at jeg kunne ha slik virkning på folk. Da må jeg være bra schtøgg, altså! 😄 Kan ikke si det bryr meg, da, han hørtes lite trivelig ut. Anonymkode: 84e17...350 Har jeg opplevd og mange ganger og. Støggsamnen.no😂. De tror de skal få insta babes vet du 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 12. oktober 2020 #39 Del Skrevet 12. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud for en fin måte TS har å skrive på! Fantastisk morsomme setninger, ble helt fenget av tråden. Gleder meg til fortsettelsen 🤩 Anonymkode: d6530...c8c Samme her ler godt av denne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #40 Del Skrevet 12. oktober 2020 På 11.10.2020 den 6.17, AnonymBruker skrev: Så frigjort er å ha sex med mange tilfeldig mennesker man ikke kjenner ? Det handler ikke om det du sier. Man har menn som ikke har sex med damer de ikke kjenner og de utgår jo i denne sammenheng fordi de hadde avvist TS som ønsket sex første kveld. Så har mann menn som har sex med fremmede på 1.date og de avviser aldri fordi hun hadde sex på første date i seg selv, men de avviser fordi at lista for hvem de kan pule og hvem de vil bli kjent med/ha et forhold med er lagt på ulik høyde. Altså det er mange menn som vil pule damer de aldri ønsker å bli kjent med / ha som kjæreste. I den grad en dame da krever at mannen faktisk bruker tid og viser interesse i å bli kjent med henne, før sex, så vil en god del av disse mennene falle bort og langt lettere siles ut - de avsløres lett og de gidder ikke bruke så mye tid på deg hvis de kun vil ha et knull. Å akkurat der skiller damer seg litt ut, tror jeg ? Jeg har i alle fall inntrykk av at damer ikke like ofte har sex med menn som de overhodet ikke kan se for seg noe mer med. Lista deres for sex - mulig partner ligger på litt likere nivå da. Derfor er det ikke så ofte man hører om en dame som er hyggelig og vil ha sex men som så 100% rejecter en mann etterpå. Får en mann pult drømmedama første date, så er han fortsatt like interessert dagen etter. Problemet er bare at for de 99 andre damene han pulte hvor han ikke anså de som noe aktuell dame, og kun tømte og stakk så blir det en mager trøst da. Anonymkode: 70583...e61 Herregud! Du må ha store vrangforestillinger om åssen verden og folk fungerer!? hvordan kan en mann vite hva som er drømmedama etter en kveld sammen? Nettopp, det går IKKE, man må bli kjent som sagt før man kan uttale seg om hva en drømmemann og drømmedame er! Det håper jeg alle oppegående folk skjønner eller så er det kanskje ikke så rart at det er mange ustabile forhold der ute, barnevernsbarn og at de aller fleste som bor sammen og er gift er med feil menneske! at man uttaler seg om hva som er drømmepartner etter kun å utseendet å dømme som du viser til i innlegget ditt, så er vel heller feilen hos de som puler første kvelden og dumper dama dagen etter! Da er ikke de noe partnermateriale uansett! Søppel og lavstatus er det i mine øyne i hvert fall, kommer aldri til å ligge med en mann de første gangene jeg treffer han heller! For er interessert i å bli kjent med HAN først, har fått følelser for menn som har utgitt seg for å være noe de ikke er flere ganger, mange menn trener og gjør andre ting de ikke klarer å opprettholde bare for å få en attraktiv dame på kroken! og kom ikke her å fortell oss at de damene som puler mannen på første date og er sammen i ti år etterpå er drømmedama eller mannen, de ser mest sannsynlig ut som takras, er feite og har dårlig personlighet og ræva i senga, hvis jeg tar feil, så legg ut bilde som bevis😏 for når jeg er ute på gata så ser jeg ofte stygge damer med mann og barn! Jeg vet om flere fra skolen som er litt tilbakestående som har tre forskjellige barn med tre forskjellige menn og de damene er ikke noe fine å se på heller. Jeg vet derimot om flere smellvakre damer, som er smarte, snille og kreative og talentfulle, har gode verdier og holdninger mot folk og verden, men det er disse damene som også blir såret og dumpet😏 verden er ikke så sort hvitt som du bastant prøver å bevise i det tragiske og forvrengte innlegget ditt som er ment bare for å tråkke på folk og kvinner generelt. Oser kvinnehater lang vei og incel! De aller fleste menn ser ikke på damer som tøm og røm eller ser på de som verdiløse bruk og kast gjenstander, isåfall så er dette menn som ikke er noe jeg personlig ønsker å avle videre på og har ingen verdi for meg! Man skal respektere og behandle mennesker som selvstendige individer med følelser og tanker. Og ikke en søppeldunk fordi man hater seg selv og aldri ble elsket av mor og far! menn som ligger med en dame første kvelden eller utnytter og ligger med mange damer, dere er forbanna kryp og avskum. Ingen vil ha dere uansett og karma tar dere. Slitt å tro at dere er så digge og velge og vrake, se på damer som dritt og søppel og vente på en person som er like søppel og lavstatUs som dere som er verdig en konetittel! Anonymkode: 53f77...8ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå