Gå til innhold

Lei meg på en lørdagskveld

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sist lørdag kjedet jeg meg og tittet innom Tinder. Sveipa litt til høyre og litt til venstre. En av høyresveipene skrev til meg noen timer senere, og da jeg sjekket profilen hans nærmere, viste det seg at han var jo bare sånn helt "Og Gud skapte mannen"-kjekk. En skikkelig staskar. 

Vi chattet frem og tilbake i et par timer, og fant ut av vi bor bare 700 meter fra hverandre. Så rundt midnatt møttes vi og tok en nattlig spasertur gjennom nabolaget. Pratet gikk lett, vi fant tonen, og alt var såre vel. Fant en benk rett ved der jeg bor, og satte oss ned der. Skravlet videre, og plutselig kysset han meg. Nå kan det jo være at jeg har vært singel i to år og ikke kysset noen på laaang tid, men fy fasan for en god kysser. 

Etter en time begynte det å regne kraftig, så vi dro hjem til meg. Snakket sammen som om vi hadde kjent hverandre i årevis, kyssa litt, prata litt, kyssa mer, og ... ja, endte opp til sengs sammen. Helt o'la la! 

Uansett, han skulle på brunch søndagsformiddag, så da klokka var rundt 5 på morgenen, gikk han hjem. Fikk ei søt tekstmelding hvor han ønsket meg god natt og at vi snart måtte gjenta "spaserturen". 

Mandag skrev jeg ei meldig til han og lurte på om han hadde tid til en kjapp kopp kaffe. Han svarte at han var opptatt på jobb, og hadde mye å gjøre, men gjerne en annen gang. Svarte at det var helt greit, og null stress. For det er faktisk null stress og null tvang. 

Onsdagkveld sendte han ei melding, og vi ble sittende å tekste frem og tilbake til langt over midnatt. Vi ble også enige om at vi skulle møtes på fredag hos meg på "dinner and a show" - altså i går.

Så i går sendte jeg han ei melding på ettermiddagen om når det passet for han at vi skulle møtes mht. middagen. Fikk ikke noe svar. Sendte han ei til melding i ti-tida på kvelden, og spurte om han hadde lyst til å møtes. Igjen ikke noe svar. 

Og nå sitter jeg her da, på en lørdagskveld og føler meg litt stusselig og trist.

Jeg har som sagt vært singel i to år, og merker jo at jeg savner noe i livet mitt. Kanskje ikke et komplett forhold med hele pakke, men i det minste noen å være sammen med i helgene, dra på café sammen med, skravle med, ja, noen å oppdage verden sammen med. Og selvsagt savner jeg noen som jeg kan kysse og kose med, slendre hånd-i-hånd langs gatene, og ikke minste ha sex med. Det blir så jævlig kjedelig med masturbasjon i lengden. 

Jeg er selv veldig var for når noen begynner å legge veldig mye beslag på tida mi og nærmest forventer at jeg skal være tilgjengelig 24/7, så jeg prøver i det minste selv å være litt begrenset og tilbakeholden når jeg vil ha kontakt med andre. Hadde det vært opp til meg nå, hadde jeg sendt han "titusen" SMSer og ringt, men siden jeg vet at jeg selv hadde klikka hvis noen gjorde slikt mot meg, så lar jeg det selvsagt være. 

Men altså, det er som sagt lørdagskveld, jeg sitter her i all min ensomhet med et kjøleskap fullt av nyinnhandlet mat, nyvasket sengetøy på senga, og får som sagt ikke svar fra staskaren. 

Er det noen i det store og mangslungne KG-universet som har noen råd og/eller trøstende ord til en stakkars djevel som tydeligvis har fått et lite crush på Tinder-daten sin? 😢

"Glem han" og lignende uttalelser kjenner jeg allerede til, så de trenger jeg ikke. 

Anonymkode: 96470...19e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klem

Rart at han ikkje svarer. Driiiit å lure. Kanskje det skjedde noko som ikkje har med deg å gjøre.

❤️

Anonymkode: 7ec5d...71d

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at vi ikke skal skrive "glem han" til deg, men jeg tror dessverre at det aldri kommer til å bli noe bra med denne mannen. Det er ikke sånn forhold starter, for han viser ikke interesse nok. Det er kjedelig, men sant dessverre 😕

Du finner noen andre, sveip videre!! Hilsen en som også er ensom en lørdagskveld

Anonymkode: 7f6c2...a46

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å savne fyren, men du gikk kanskje litt mye på, som jo er forståelig siden du savner mannlig selskap og han i tillegg var kjekk. Desverre er det lett «å skremme de vekk» så man bør vel være nøktern i omgang med disse kjekke fyrene. Han er vel allerede gått videre.

Anonymkode: 4788a...d78

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjip type. Men må innrømme at den første daten minnet om en typisk spontan sexdate.

Anonymkode: 2ef2b...04b

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Så kjipt av han å bare ikke svare. 

Jeg ville ihvertfall ikke sendt han noen flere meldinger. Men sjansen er nok stor for at du aldri får noe mer svar fra han og at han har fått det han ville ha dessverre. 

Anonymkode: cc833...ae5

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har ny dame i kveld. Typisk rundbrenner på Tinder. Kun ute etter sex. 

Anonymkode: 553f1...68d

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg🤗

Og dere bor i nærheten av hverandre også? Det kan jo bety at dere kan treffe på hverandre når som helst. Så han er tydeligvis  ikke "redd" for at det skal skje. 

Anonymkode: c159a...6ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal kvinner lære at det som regel ikke blir noe mer med menn man ligger med på første date? De fleste menn tåler ikke at kvinner er så frigjorte, dessverre. Knip igjen i minst noen uker hvis du møter noen du liker.

Anonymkode: 0784f...87b

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når skal kvinner lære at det som regel ikke blir noe mer med menn man ligger med på første date? De fleste menn tåler ikke at kvinner er så frigjorte, dessverre. Knip igjen i minst noen uker hvis du møter noen du liker.

Hvem vil ha en mann som ikke "tåler" at man er frigjort? Jeg er fortsatt sammen med han jeg hadde sex med første kveld.. hadde ikke vært interessert i han heller hvis han hadde droppa meg pga det. Vi var to om å ligge sammen. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem vil ha en mann som ikke "tåler" at man er frigjort? Jeg er fortsatt sammen med han jeg hadde sex med første kveld.. hadde ikke vært interessert i han heller hvis han hadde droppa meg pga det. Vi var to om å ligge sammen. 

Så flott at du klarer å tenke sånn. Men det er altså fortsatt faktum at de aller fleste menn mister interessen om dama er så enkel å få til sengs. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så flott at du klarer å tenke sånn. Men det er altså fortsatt faktum at de aller fleste menn mister interessen om dama er så enkel å få til sengs. 

Og? Jeg skrev bare at jeg ikke hadde likt en sånn fyr uansett, så hadde vært helt greit at det ikke ble noe mer da.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er det de er ute etter i utgangspunktet spiller det ingen rolle om man har sex på første treff eller etter 3 måneder....

Anonymkode: 2ef2b...04b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Bra folk i KG-universet i aften som tar seg tid til medynk og gode ord til et vonbrotent tullehode. 

Til AB som skrev at det kan ha hendt noe: Sånn rent medmenneskelig håper jeg selvsagt at det ikke har skjedd han noe. 

Til AB som mente at jeg hadde gått for hardt ut: Det kan faktisk godt være. Nå kommer jeg til å la være å skrive i et sikkert fåfengt forsøk på å få litt distanse i tid, og forhåpentligvis roet ned hormonstormen som tydeligvis raser rundt i kroppen nå. Kanskje innser jeg en en eller annen feil jeg kan ha gjort.

Til AB som nevnte at vi risikerer å tilfeldigvis møtes siden vi er naboer: Faen! Det er omtrent 500 meter til butikkene fra meg, og hvis jeg må gå omvei, så blir det jo 1 1/2 km. I tillegg bor han rett ved favoritt-cafeen min og bruker samme togstasjon som meg. Cafeen blir et problem, siden det er der jeg pleier å møte en god kompis (den ligger midt mellom oss). Den neste togstasjonen er over en kilometer unna. Jaja, verste som kan skje er jo at jeg blir kvitt noen Korona-kilo med all denne ekstra gåinga. 

Til AB som mente at han har funnet seg ny dame i kveld: For første gang på årevis merker jeg at det grønnøyde sjalusi-monsteret har våknet til liv - og det til gangs. Uutholdelig! Og helt toskete av meg. Vi møttes jo bare én kveld. Samtidig (og kanskje et illusorisk håp fra meg) tror jeg ikke han er rundbrenner-typen. Etter sexen la jeg merke til at han ikke var noe særlig trent (ikke at det er så viktig), og hadde sånn mage som folk får når de har slanket seg mye. Jeg spurte han rett ut om han hadde gått en del ned i vekt, og han svarte at han hadde gått ned rundt 100 kilo. Jeg beklaget selvsagt min manglende fintfølelse, men roste han samtidig for innsatsen. 

Til AB som skrev om kvinner som har sex med en fyr samme kveld: Ja, jo, det er kanskje noe i det. Men så var det at kjemien stemte, kommunikasjonen fungerte, og kyssinga var himmelsk. Likevel, som AB etter deg skrev, så er det på høy tid at menn aksepterer kvinner som er frigjorte og tar kontroll over sitt eget sexliv uten å måtte straffes for det på en eller annen måte. Vi skriver 2020, ikke 1920 eller 1820 for den saks skyld. Det har vært nok bullshit i år, trenger jo bare nevne Korona. 

Og alle dere andre: :blomst:og :klem:

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, klem fra meg :klem:. Det som forandrer saken her er jo det med at han har gått ned 100kg! Det er jo massevis, og betyr at han så helt anderledes ut før. Jeg regner med at han ikke hadde særlig drag på damene før han slanket seg, så jeg regner da også med at han soler seg i all den nye oppmerksomheten. Han er nok ikke klar ennå til å roe seg ned og bli sammen med noen fast ennå før han har fått rast fra seg. Det eneste man kan lære av dette er at det er lurt å bli ordentlig kjent før man lar folk komme innpå seg. Ikke gå omveier, gå med hode hevet og vit at du er en person med et kjærlig hjerte og åpent sinn, og det er han som går glipp av noe her, ikke du.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville aldri ha gått til sengs med et fremmed menneske første gangen vi møttes. Aksepterer selvsagt at andre tenker annerledes, men jeg tror sjansen for at man blir oppfattet som litt "løs" er lettere når man har den holdningen at man bare hopper til køys sånn helt uten videre. Jeg vil bli kjent med mennesket først, og hvis han ikke godtar det, så er vi for ulike. I dette tilfelle er fyren likedan som ts, men han har tydeligvis kun ønsket sex.

Det blir feil av deg (ts) å tenke at det er du som gjør det riktige ved å være såkalt frigjort. Jeg er en egenrådig person som følger egen overbevisning, og min måte å møte en potensiell fremtidig partner på er å bli kjent med vedkommende en tid før jeg går til sengs med ham, det er mitt valg, og ikke noe du kan dømme som feil. Vi er bare ulike.

Anonymkode: 48306...c34

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker deg TS, og ønsker deg alt godt. Håper du oppdaterer. 

Ps, jeg hadde sex med typen første kvelden jeg og, vært sammen i 11 år nå. 

Anonymkode: 666ee...924

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger i alle fall ikke å gå omveier for å prøve å unngå han. ☺️ Hvis noen burde gå omveier, så er det jo han. Det er han som burde føle seg ille til mote for å i det minste ikke si fra. Du skal gå med hodet høyt hevet. ☺️ Håper det ordner seg - either way. ☺️

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sist lørdag kjedet jeg meg og tittet innom Tinder. Sveipa litt til høyre og litt til venstre. En av høyresveipene skrev til meg noen timer senere, og da jeg sjekket profilen hans nærmere, viste det seg at han var jo bare sånn helt "Og Gud skapte mannen"-kjekk. En skikkelig staskar. 

Vi chattet frem og tilbake i et par timer, og fant ut av vi bor bare 700 meter fra hverandre. Så rundt midnatt møttes vi og tok en nattlig spasertur gjennom nabolaget. Pratet gikk lett, vi fant tonen, og alt var såre vel. Fant en benk rett ved der jeg bor, og satte oss ned der. Skravlet videre, og plutselig kysset han meg. Nå kan det jo være at jeg har vært singel i to år og ikke kysset noen på laaang tid, men fy fasan for en god kysser. 

Etter en time begynte det å regne kraftig, så vi dro hjem til meg. Snakket sammen som om vi hadde kjent hverandre i årevis, kyssa litt, prata litt, kyssa mer, og ... ja, endte opp til sengs sammen. Helt o'la la! 

Uansett, han skulle på brunch søndagsformiddag, så da klokka var rundt 5 på morgenen, gikk han hjem. Fikk ei søt tekstmelding hvor han ønsket meg god natt og at vi snart måtte gjenta "spaserturen". 

Mandag skrev jeg ei meldig til han og lurte på om han hadde tid til en kjapp kopp kaffe. Han svarte at han var opptatt på jobb, og hadde mye å gjøre, men gjerne en annen gang. Svarte at det var helt greit, og null stress. For det er faktisk null stress og null tvang. 

Onsdagkveld sendte han ei melding, og vi ble sittende å tekste frem og tilbake til langt over midnatt. Vi ble også enige om at vi skulle møtes på fredag hos meg på "dinner and a show" - altså i går.

Så i går sendte jeg han ei melding på ettermiddagen om når det passet for han at vi skulle møtes mht. middagen. Fikk ikke noe svar. Sendte han ei til melding i ti-tida på kvelden, og spurte om han hadde lyst til å møtes. Igjen ikke noe svar. 

Og nå sitter jeg her da, på en lørdagskveld og føler meg litt stusselig og trist.

Jeg har som sagt vært singel i to år, og merker jo at jeg savner noe i livet mitt. Kanskje ikke et komplett forhold med hele pakke, men i det minste noen å være sammen med i helgene, dra på café sammen med, skravle med, ja, noen å oppdage verden sammen med. Og selvsagt savner jeg noen som jeg kan kysse og kose med, slendre hånd-i-hånd langs gatene, og ikke minste ha sex med. Det blir så jævlig kjedelig med masturbasjon i lengden. 

Jeg er selv veldig var for når noen begynner å legge veldig mye beslag på tida mi og nærmest forventer at jeg skal være tilgjengelig 24/7, så jeg prøver i det minste selv å være litt begrenset og tilbakeholden når jeg vil ha kontakt med andre. Hadde det vært opp til meg nå, hadde jeg sendt han "titusen" SMSer og ringt, men siden jeg vet at jeg selv hadde klikka hvis noen gjorde slikt mot meg, så lar jeg det selvsagt være. 

Men altså, det er som sagt lørdagskveld, jeg sitter her i all min ensomhet med et kjøleskap fullt av nyinnhandlet mat, nyvasket sengetøy på senga, og får som sagt ikke svar fra staskaren. 

Er det noen i det store og mangslungne KG-universet som har noen råd og/eller trøstende ord til en stakkars djevel som tydeligvis har fått et lite crush på Tinder-daten sin? 😢

"Glem han" og lignende uttalelser kjenner jeg allerede til, så de trenger jeg ikke. 

Kjipt av han å ikke svare deg og forstår det var en nedtur. Dessverre så er det mange slike menn der ute og i den grad man virkelig ønsker å unngå de så bør man nok bli kjent med personen før man gir de egenskaper de faktisk ikke har : kjekk, hyggelig, praten går lett etc.

Du vet null om hans holdninger og hvem han egentlig er. 

Enhver psykopat klarer å være en storsjarmør noen timer en natt når han ser muligheten for sex rett rundt svingen. Fasader sprekker over litt tid. 

Håper iallefall du beskyttet deg selv, det er nok av kvinner som sitter igjen med "minner" for livet : sykdommer : etter møter med slike "staslige karer". Det er jo veldig trist hvis du en gang faktisk møter Mr. Right og må ta den praten. 

Anonymkode: 70583...e61

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...