riesling Skrevet 19. oktober 2020 #121 Del Skrevet 19. oktober 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, altså helga var vond. Helt til burdsdagen min var over, da bedret han seg. Jeg hadde bursdag på lørdag. Nå idag ga han meg kyss igjen og ser ut til at det går mot det normale. Uansett, så vil jeg ikke finne meg i at han gjør dette igjen. Det sa jeg til han også. Jeg pakker ikke tingene mine og drar, jeg visste det var en grunn for dette. Når barn er i bildet og vi er egentlig er så glad i hverandre, så prøver hvertfall jeg alt jeg kan. Og det har jeg gjort. Har blitt sterkere av dette og gitt han en kraftig beskjed om at han ikke må gjøre dette igjen. Det hjelper aldri å tie. Takk som spør😚 Ts Anonymkode: bbdac...489 Skriv dagbok, skriv ned små drypp som dette hver gang det skjer. Etterhvert vil du se tilbake på ett mønster, og det blir lettere for deg å se at dette er hans "feil" og ikke din. Hold ordet ditt, ikke finn deg i dette flere ganger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #122 Del Skrevet 19. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, altså helga var vond. Helt til burdsdagen min var over, da bedret han seg. Jeg hadde bursdag på lørdag. Nå idag ga han meg kyss igjen og ser ut til at det går mot det normale. Uansett, så vil jeg ikke finne meg i at han gjør dette igjen. Det sa jeg til han også. Jeg pakker ikke tingene mine og drar, jeg visste det var en grunn for dette. Når barn er i bildet og vi er egentlig er så glad i hverandre, så prøver hvertfall jeg alt jeg kan. Og det har jeg gjort. Har blitt sterkere av dette og gitt han en kraftig beskjed om at han ikke må gjøre dette igjen. Det hjelper aldri å tie. Takk som spør😚 Ts Anonymkode: bbdac...489 Du har nå fått oppmerksomhet og «fred i sjelen» , kan puste ut, fått igjen matlysten og sover bedre om natten. Alt er bedre enn å miste han. For en stund... Han kommer 100% sikkert til å «stenge deg ute» igjen. Du er lik meg som blir helt rasert innvendig av slik oppførsel når du vet du ikke har gjort han noe. Du analyserer, koker hodet og går på nåler i angst. Jeg holdt ut med sånne perioder i over 6 år. Det ødela meg fullstendig. Jeg greide ikke gå. Han gikk plutselig. Slo opp på sms.. jeg pakket meg ut og har holdt meg unna. Det har kostet meg dyrt... Barn involvert her også(ikke felles). Men det er sårt, men er så sint på meg selv for at jeg kastet bort tiden på han... Anonymkode: d1378...de1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #123 Del Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har nå fått oppmerksomhet og «fred i sjelen» , kan puste ut, fått igjen matlysten og sover bedre om natten. Alt er bedre enn å miste han. For en stund... Han kommer 100% sikkert til å «stenge deg ute» igjen. Du er lik meg som blir helt rasert innvendig av slik oppførsel når du vet du ikke har gjort han noe. Du analyserer, koker hodet og går på nåler i angst. Jeg holdt ut med sånne perioder i over 6 år. Det ødela meg fullstendig. Jeg greide ikke gå. Han gikk plutselig. Slo opp på sms.. jeg pakket meg ut og har holdt meg unna. Det har kostet meg dyrt... Barn involvert her også(ikke felles). Men det er sårt, men er så sint på meg selv for at jeg kastet bort tiden på han... Anonymkode: d1378...de1 Du er sikkert ikke den eneste som er sint. Dersom du skulle ved et lite øyeblikk skulle innbille deg det. Anonymkode: d524b...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #124 Del Skrevet 19. oktober 2020 Men har du fått vite hvorfor han behandlet deg som søppel en uke? Anonymkode: e5054...2be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #125 Del Skrevet 19. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er sikkert ikke den eneste som er sint. Dersom du skulle ved et lite øyeblikk skulle innbille deg det. Anonymkode: d524b...646 Nei jeg forstår det. Anonymkode: d1378...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eryn Skrevet 19. oktober 2020 #126 Del Skrevet 19. oktober 2020 Jeg skjønner ikke at du ikke lar han få større konsekvenser enn det du skriver. Har han blitt stilt til ansvar? Måtte forklare seg hvorfor han har psyket deg ut så lenge? Jeg skjønner ikke at du lar han slippe unna så lett.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #127 Del Skrevet 19. oktober 2020 4 timer siden, Eryn skrev: Jeg skjønner ikke at du ikke lar han få større konsekvenser enn det du skriver. Har han blitt stilt til ansvar? Måtte forklare seg hvorfor han har psyket deg ut så lenge? Jeg skjønner ikke at du lar han slippe unna så lett.... Det er ikke lett å bare dra når han har forandret seg så plutselig. Det skjedde brått, jeg kjente han ikke igjen. Han er fortsatt litt merkelig, men sier han elsker meg - til slutt. I vårt 9års samboerskap har han aldri holdt på som dette. Derfor gir jeg han en sjanse videre, og det må han jobbe med selv. Det går nok litt tid, men jeg velger å se. Det betyr mye dette forholdet, ikke minst våre barn. Man må ha tålmodighet, det må han også. Ikke bare gi opp. Anonymkode: bbdac...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eryn Skrevet 19. oktober 2020 #128 Del Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lett å bare dra når han har forandret seg så plutselig. Det skjedde brått, jeg kjente han ikke igjen. Han er fortsatt litt merkelig, men sier han elsker meg - til slutt. I vårt 9års samboerskap har han aldri holdt på som dette. Derfor gir jeg han en sjanse videre, og det må han jobbe med selv. Det går nok litt tid, men jeg velger å se. Det betyr mye dette forholdet, ikke minst våre barn. Man må ha tålmodighet, det må han også. Ikke bare gi opp. Anonymkode: bbdac...489 Men er det ikke rimelig å kreve at han må forklare seg? Skylder han ikke deg det etter 9 års samboerskap? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #129 Del Skrevet 19. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lett å bare dra når han har forandret seg så plutselig. Det skjedde brått, jeg kjente han ikke igjen. Han er fortsatt litt merkelig, men sier han elsker meg - til slutt. I vårt 9års samboerskap har han aldri holdt på som dette. Derfor gir jeg han en sjanse videre, og det må han jobbe med selv. Det går nok litt tid, men jeg velger å se. Det betyr mye dette forholdet, ikke minst våre barn. Man må ha tålmodighet, det må han også. Ikke bare gi opp. Anonymkode: bbdac...489 Om han aldri har gjort dette i 9 års samboerskap, så må han enten ha en veldig god grunn, og da skylder han deg å åpne seg og forklare, eller så ville jeg krevd at han går til fastlegen. Store, uforklarlige forandringer i oppførsel kan skje om det er noe galt i hjernen: svulst eller psykose eller annet. Har han ikke en grunn til hvorfor han oppførte seg sånn, så må han få sjekka seg hos fastlegen. Anonymkode: 1c5a6...a9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 19. oktober 2020 #130 Del Skrevet 19. oktober 2020 Dersom han kun har en dårlig dag, hadde jeg faktisk krevd at han hadde sagt fra. Det er psykisk ødeleggende å gå rundt og føle seg ignorert en hel dag. En regel ei venninne lærte meg, er at dersom man har en dårlig dag og skal være rundt familie/venner, så er det veldig greit å si «Idag har jeg en dårlig dag, jeg vil ikke snakke om det, men bare så dere er klar over det». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #131 Del Skrevet 19. oktober 2020 Feiret dere bursdagen din etter at han ble blid igjen? Ofte etter silent treatment, så blir lettelsen og kontrasten så stor at det blir en lykkerus. En lykkerus som er så sterk at du glemmer helvetet du var igjennom, og bestemmer deg for å bli. Hva gjør du om dette skjer igjen? Kommer du til å gå på nåler eller unngå å motsi han for å unngå at dette skjer igjen? Anonymkode: 1312c...529 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #132 Del Skrevet 19. oktober 2020 Bestill time hos familievernkontoret, i morgen. Anonymkode: 7c3e0...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #133 Del Skrevet 9. november 2020 Han er i perioder litt stille enda. Han er jo her. Vi drar til mine foreldre, og han er med. Vi lever som før, bare han er mer stille. Han har sagt at det er ting fra langt tilbake, samlet i ei smørje. Bare fått litt nok, sa han. Virker det som at han ikke vil dra likavel? Han holder rundt meg om natta, sier at han elsker meg tilbake igjen. Jeg har gitt han tid, ei tid som helt sikkert ikke dere villd orket. Jeg gjorde det. Vi har også hatt sex. Ser dette litt lysere ut for forholdet nå? Anonymkode: bbdac...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #134 Del Skrevet 9. november 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har sagt at det er ting fra langt tilbake, samlet i ei smørje Be han spesifisere om han ønsker å fortsette forholdet. Et forhold uten ordentlig kommunikasjon fungerer ikke. Anonymkode: 1312c...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #135 Del Skrevet 9. november 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be han spesifisere om han ønsker å fortsette forholdet. Et forhold uten ordentlig kommunikasjon fungerer ikke. Anonymkode: 1312c...529 Jeg føler det går bedre jo mindre jeg prater om feilene. De siste dagene har jeg latet som ingenting. Anonymkode: bbdac...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #136 Del Skrevet 9. november 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Han er i perioder litt stille enda. Han er jo her. Vi drar til mine foreldre, og han er med. Vi lever som før, bare han er mer stille. Han har sagt at det er ting fra langt tilbake, samlet i ei smørje. Bare fått litt nok, sa han. Virker det som at han ikke vil dra likavel? Han holder rundt meg om natta, sier at han elsker meg tilbake igjen. Jeg har gitt han tid, ei tid som helt sikkert ikke dere villd orket. Jeg gjorde det. Vi har også hatt sex. Ser dette litt lysere ut for forholdet nå? Anonymkode: bbdac...489 Ikke så lenge han ikke snakker med deg om det Anonymkode: d8bbb...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #137 Del Skrevet 27. november 2020 En liten oppdatering siden sist. Vi hadde dn skikkelig alvorsprat for ca 2 uker siden. Han sa da at han hadde mistet litt følelser for meg... Jeg ble helt klart kjempe lei meg, men han vle bedre i være måten etter dette. Han tok vare på meg, holdt rundt meg og sa at han fortsatt var her. Etter ei ukes tid begynte han å vende tilbake til det kalde humøret. Irritabel, klagete og overser meg.. . Jeg blir helt utslitt, har to jobber pluss to barn å ta meg av. Måtte sykemelde meg fra den ene jobben, fordi det har blitt for tøft for meg. Da jeg fortalte han deg, ble han sint og sa STIKK. Jeg er sjelven og har det vondt. Savner den gamle kjæresten, ikke slik han er nå. Nå ikveld stakk han ut med mobilen, denne gang. Hvorfor gjør han dette? Han har ikke dratt enda. Han er her jo. Anonymkode: bbdac...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #138 Del Skrevet 27. november 2020 Han har antakelig truffet en annen. Det er bare å hå. Anonymkode: a5b1c...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #139 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har antakelig truffet en annen. Det er bare å hå. Anonymkode: a5b1c...9ff Tror ikke det. Han skjuler ikke tlf sin, steller seg ikke mer enn normalt. Hvis han har truffet ei annen ei, så håper jeg virkelig det kommer frem. Anonymkode: bbdac...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #140 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Tror ikke det. Han skjuler ikke tlf sin, steller seg ikke mer enn normalt. Hvis han har truffet ei annen ei, så håper jeg virkelig det kommer frem. Anonymkode: bbdac...489 Altså.. skyld deg selv om du sitter der og venter enda når du har fått så mange advarsler og han sier selv han har mistet følelsen. Ha litt selvrespekt da.. herregud . Anonymkode: f4a05...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå