Hippogriff Skrevet 11. oktober 2020 #41 Skrevet 11. oktober 2020 Dette kan jo være så mangt, depresjoner, at han grubler på andre ting, at han trenger å være i fred med hodet sitt. Ikke at det spiller noen rolle hva man kaller det eller at man skal begynne å sette diagnoser, poenget mitt er bare at det virker åpenbart at han sliter og at han neppe forstår helt selv hva som skjer med ham. Det høres ikke ut for å ha noe med verken deg eller forholdet å gjøre. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan psykisk ustabil var han? Uff tungt altså. Han har jo såklart dager der han er kjempeblid, ler og er veldig "på". Hadde aldri overlevd sammen med han om han var slik som idag. Han virker litt deppa. Men hvorfor? Jeg er ei livlig, litt yngre dame enn det han er og er tålmodig. Hadde jeg vært gretten, droppet sex og kun ligget på sofa dagen lang - ville jeg forstått det. Men jeg er jo ikke slik. Anonymkode: bbdac...489 Ut fra innleggene dine ser det ut til at dette ikke har noe med deg å gjøre i det hele tatt. Jeg ville fokusert mer på meg og mitt, og ellers ventet til det gikk over. Underveis ville jeg bare vært vennlig og tilbakeholden. Satt meg inntil ham, gitt ham en klem, men ikke pratet for mye og ikke forventet for mye tilbake. 10 timer siden, Rosatoast skrev: Typisk kvinne-tenkning.. "Hvorfor er han sur" "Hvorfor prater han ikke" "Hva tenker han på" Som regel er det ingenting, han vil bli latt være i fred. Tydeligvis!! Altså, selv om jeg ikke spissformulerer meg, så er jeg enig i poenget i dette innlegget. 42 minutter siden, loveli skrev: Unnskyld meg, men du mener altså at en voksen mann skal måtte dras ut av sitt sure skall ved sex? At kvinnen som blir avvist, oversett og ikke reapektert skal gi mannen en blowjob? Jeg syns ikke dette høres ut som mangel på respekt. Ja, jeg hadde glatt gitt en nedfor partner en BJ om det kunne hjelpe på, selv om det var kjipt for meg at han var nedfor. Vet ikke om jeg er enig i at dette høres ut som mangel på respekt. Man må være litt rause i et forhold, og ha som prinsipp at man tolker hverandre i beste mening, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #42 Skrevet 11. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmmm. hard nøtt dette. Hvordan låse opp en ikke snakkende mann. Er mann selv. Jeg tror det er noe han tenker på, som plager han, som han ikke sier. Noe som ødelegger fremtiden. Jobb, lønn, mye lån, annen dame, xen han har barn med. En stor bekymring. Kan og være noe lite. Sex pleier å hjelpe, eller alltid gå bra. Kommer i bedre humør. Er han fortsatt trøtt, sliten, avvisende og ikke vil ha sex, så er det noe alvorlig galt med forholdet, og det får han fra andre. Nei til BJ, alvorlige greier. Jeg tror han har en lei knipe han ikke vil fortelle om. ellers bør du: ikke spørre og grave, være nær, mye berøring, smil, kan hjelpe. Kom dere ut. Bryt rutinen. Kan være livslei. «Elsk han mest, når han fortjener det minst» kan hjelpe. Er det ei annen ei, da funker det derimot ikke.. ellers så funker det. Covid 19 kan gi depresjon, for dette vil vare lenge. Trump blir gjenvalgt. Norge på ville veier. Svenskene er fucked. Olja må ta slutt. Anonymkode: 2283c...dc0 Du har velsig riktig der. Spes da jeg idag omsider fant ut at hans frustrasjon gjaldt jobben min, da jeg faktisk ikke har mer stilling enn 35% fast. Han mente på at jeg ikke måtte bruke penger på vissvass når økonomien ikke strakk helt til. Veldig fornøyd med at han sier årsaken og grunnen for han væremåte. Jeg søker og søker på full stilling, men jeg kan ikke gjøre noe mer enn det jeg gjør. Han desverre vært stille i hele dag også og det endte opp med at jeg ble panisk og hylgråt. Jeg er livredd for at han plutselig bare drar ifra meg. Et liv uten han ville vært helt absurd. Han har hele forrige sagt at han elsker meg over alt, og det kan ikke snu seg så brått. Hva skal jeg gjør og hva kan jeg gjøre. Forhåpentligvis vil han psyke meg ned for at jeg skal skjerpe meg og ikke dra ifra meg. Vi har veldig godt når vi har det godt. Anonymkode: bbdac...489
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #43 Skrevet 11. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det blir jo en bortforklaring. Når en er sammen/gift - eller bare i en setting med flere andre mennesker - så har en (helg uavhengig av kjønn) et medansvar for at stemningen i rommet er god. Når en person virker sur/mutt er det svært krevende for den andre parten å sørge for god stemning alene. TS har barn med denne mannen og de var på tur i over en time - uten at han sa et ord. Og slik har resten av dagen vært også - trolig med minst to barn hjemme som merker stemningen. Det er lov å ha en dårlig dag, ha behov for litt tid alene - men, man må bidra til å spille hverandre gode og gi så gode «pasninger» til hverandre som en kan. Mannen kunne vel, som minimum, sagt at han har en litt dårlig dag - om det er greit han går en tur alene (legger seg i senga en time el.l.) så TS slipper å lure? Jeg opplevde lignende med min eks, men nå slet han psykisk. Likevel skulle han tvinge igjennom, for eksempel, at barnet hans fra før skulle komme på samvær. Og tro meg - hun merker stemningen! Men han så det ikke selv, hvordan han påvirket alle rundt. Det er rett og slett bedre å holde seg borte fra andre om en ikke klarer å bidra, synes nå jeg. Og særlig når det er gjentakende.. TS - kan du sette deg ned med mannen din og forklare hvordan du føler det når han blir stille i mange timer/en dag eller flere etter hverandre? Si gjerne hvor glad du er i han, men jeg mener du bør få frem hva det gjør med din usikkerhet knyttet til forholdet i fremtiden. Kanskje dere hadde trengt en nøytral part som dere kan snakke med, via f.eks. familievernkontoret? Uansett er det lov å stille litt krav.. Tror også jeg ville ha tatt meg en lang tur ut av huset, og helst latt barna være igjen hos han om han oppfører seg greit overfor dem. Og aller helst lagt helt andre planer... du (og barna) skal ikke gå på nåler rundt slik oppførsel, det er utrolig vanskelig psykisk å stå i slikt! Anonymkode: f4dd7...503 Takk som forstår. Ja det er bein tøft. Dagen idag har vært foferdelig, jeg klarte ikke å stoppe å gråte. Livredd han skal forlate meg. Han har endel misnøye med enkelte småting her i huset, men jeg ser ikke det problemet. Jeg gjør alt jeg kan for å gjøre han fornøyd, lager middag, rydder/vasker som er en selvfølge. Han virker så utrolig lite fornøyd med alt rundt meg for tiden. Anonymkode: bbdac...489 3
Gjest Nala79 Skrevet 11. oktober 2020 #44 Skrevet 11. oktober 2020 22 timer siden, Eryn skrev: Min ex var i perioder livlig og snakkesalig, hadde humor og kunne diskutere alt mulig. Men så- plutselig- var det noe som brått endret seg, og han gikk inn i skallet sitt og ble en såret mann, helt taus. Tok ikke tlf på over en uke, svarte ikke på sms- kanskje bare helt kort og iskaldt. (Vi var ikke samboere). Vi kunne snakke om helt dagligdagse ting- og så reagerte han brått på noe i samtalen og «klikket» følelsesmessig. Ble taus og straffet meg. Jeg (så dum som jeg var da) ba om unnskyldning, tryglet og ba om å få vite hva som var galt. Men fikk aldri svar. Selv ikke når han var tilbake til «normalen». Jeg ble syk av dette, og klarte til slutt å komme meg vekk fra han. Han hadde opplevd krig og sett mye elendighet, kanskje det var en av grunnene til at han var så skadet. Jeg fikk aldri noe svar. Men jeg føler med deg. ❤️ Det er tøft. Oj... som jeg kunne skrevet det selv med min eks!! Er ikke tilfeldigvis fra Bergen ...?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #45 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg er litt sånn at noen dager vil jeg bare holde kjeft. Og helst at de rundt meg skal gjøre det også. Spesielt dagen derpå. Min mor klager på at jeg er så sur da, når jeg er hjemme. Men jeg er ikke nødvendigvis sur, jeg er bare stille. I disse korona-tider kjenner jeg også mange som har gått litt på en psykisk smell, det tar på over tid dette her. Dette kan jo være tegn på depresjon eller utbrenthet. Dagen derpå kan man jo også bli noe deprimert, kjemisk reaksjon i hjernen som enda ikke er helt i vater. Jeg har en sånn dag i dag, alt er dritt. Men vet at når jeg våkner i morgen er alt bra igjen. Du kjenner han jo bedre enn meg, men jeg ville nok skrevet det opp under en dårlig dag og ikke overtenkt det. Anonymkode: 0aaee...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #46 Skrevet 12. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt sånn at noen dager vil jeg bare holde kjeft. Og helst at de rundt meg skal gjøre det også. Spesielt dagen derpå. Min mor klager på at jeg er så sur da, når jeg er hjemme. Men jeg er ikke nødvendigvis sur, jeg er bare stille. I disse korona-tider kjenner jeg også mange som har gått litt på en psykisk smell, det tar på over tid dette her. Dette kan jo være tegn på depresjon eller utbrenthet. Dagen derpå kan man jo også bli noe deprimert, kjemisk reaksjon i hjernen som enda ikke er helt i vater. Jeg har en sånn dag i dag, alt er dritt. Men vet at når jeg våkner i morgen er alt bra igjen. Du kjenner han jo bedre enn meg, men jeg ville nok skrevet det opp under en dårlig dag og ikke overtenkt det. Anonymkode: 0aaee...9b9 Nei, men her det noe. Han er sur og lei. Er livredd om dette er slutten på et langt forhold. Han sa selv igår at han var lei jeg ikke tok tak. Men dette kom brått på, han kunne jo ha sagt tydelige tidligere at han ville jeg skulle søke mer etter jobb. Han kan jo ikke bare gi opp nå? Altså betyr jeg så lite? Han dro på jobb idag uten å si et ord. Håper inderlig dette ordner seg. Et 9års samboerskap kan ikke gå i vask pga at han er lei av at jeg ikke får mer jobb? 😭 Knust er jeg og livredd. Anonymkode: bbdac...489 1
PM75 Skrevet 12. oktober 2020 #47 Skrevet 12. oktober 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men her det noe. Han er sur og lei. Er livredd om dette er slutten på et langt forhold. Han sa selv igår at han var lei jeg ikke tok tak. Men dette kom brått på, han kunne jo ha sagt tydelige tidligere at han ville jeg skulle søke mer etter jobb. Han kan jo ikke bare gi opp nå? Altså betyr jeg så lite? Han dro på jobb idag uten å si et ord. Håper inderlig dette ordner seg. Et 9års samboerskap kan ikke gå i vask pga at han er lei av at jeg ikke får mer jobb? 😭 Knust er jeg og livredd. Anonymkode: bbdac...489 Panisk kontaktsøkende, hylgråter & du tripper rundt for å ordne alt i huset slik at det skal være perfekt... Det er vel ikke slik du vil ha det??? Legg til side alle tanker om han og hans meninger, det må han klare å uttrykke selv (voksen mann!). Men vil du ha det slik som det der? Du må roe deg ned & sortere egne meninger og stå for den du er! 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #48 Skrevet 12. oktober 2020 Silent treatment er en manipuleringsteknikk for å få partneren til å "gjøre alt" for at han skal slutte. Etterpå gjør vedkommende alt for å slippe silent treatment igjen. Litt som et støt-halsbånd på hunder. Gjør du ikke som han vil? BZZZZZZZZZZZT!!! Anonymkode: 1312c...529 8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #49 Skrevet 12. oktober 2020 2 timer siden, PM75 skrev: Panisk kontaktsøkende, hylgråter & du tripper rundt for å ordne alt i huset slik at det skal være perfekt... Det er vel ikke slik du vil ha det??? Legg til side alle tanker om han og hans meninger, det må han klare å uttrykke selv (voksen mann!). Men vil du ha det slik som det der? Du må roe deg ned & sortere egne meninger og stå for den du er! Nei, å det er ikke slik vi pleier å ha det heller. Det her kom meget overraskende på, derfor brøt jeg ut i gråt igår når han fortsatte å være så kald. Selv om han hørte hvor vondt jeg hadde det, latet han som ingenting. Kanskje bare hakket kaldere. Nå som jeg er på vei til å få mer jobb, så kan han ikke på dette tidspunktet bare dra. Det virker som han har fått et ultimatum fra noen. Nå har han ikke sagt han skal dra, men både igår og idag har han ikke sagt "elsker deg". Vi har barn, familie, felles gode venner som vi er så glad i. Man må jo tenke på hvor godt man egentlig har det. Ikke bare gi opp. Han er forferdelig når han er kald. 😢 Anonymkode: bbdac...489
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #50 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg kjenner igjen så godt panikken du føler inni deg. At alt nesten eksploderer og tankene raser rundt. jeg var sammen med en i 6 år, vi har tre barn men ikke felles barn. Han ble stille og stiv i blikket til tider, jeg fikk angst av det og forøkte å prate. Av og til lot jeg han være i fred. Jeg kan ha en dårlig dag selv pga jobb, lavt blodsukker lite søvn osv men sier ifra hvorfor. Han stengte meg bare ute tidvis i perioder.. (tok han i å ha kontakt med gamle ekser på telefonen han tydeligvis ville snakke med). tok jeg opp noe ble det silent treatment leeenge eller han truet med å kaste ut meg og min datter når vi var hos han. ( bodde ikke sammen fast). Han gikk fra meg... var rar en stund og jeg gjorde alt for ikke å få han sint/sur siste tiden. Føyde meg. Hjalp ikke det, han slo opp på sms og jeg hentet tingene mine og satt igjen hans og vært stille i nesten en måned nå.. Ble mye meg, men ikke slit deg ut kjære deg når han ikke kommer deg imøte. Jeg har for første gang blitt sykemeldt, knekt av bruddet og har en jobb som krever mye av meg tett på mennesker så nå er jeg gått tom. Prøver å ta meg av min datter og meg selv. ikke la det gå så langt hvis han ikke respekterer deg... du blir syk av å gå på eggeskall. Anonymkode: d1378...de1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #51 Skrevet 12. oktober 2020 På 11.10.2020 den 0.43, Rosatoast skrev: Typisk kvinne-tenkning.. "Hvorfor er han sur" "Hvorfor prater han ikke" "Hva tenker han på" Som regel er det ingenting, han vil bli latt være i fred. Tydeligvis!! Men kan han for helvete ikke bare forklare det, da? Anonymkode: b1ac4...7a1 4
Gjest rabrabara Skrevet 12. oktober 2020 #52 Skrevet 12. oktober 2020 Det hadde jeg aldri maktet å leve med. Ikje ville jeg oppført meg sånn mot samboeren min selv heller. Det er jo ren utpsyking. Du skal være temmelig selvopptatt for å ikke se hvordan det påvirker dine nærmeste at du slutter å prate med de. Da bør du i det minste ta et minutt og si «Kjære, det er ikke deg, jeg er bare litt utafor i dag. Beklager.» Hvis ikke bør du i det minste manne deg opp og si hvorfor du er irritert. Høres ut som en dust.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #53 Skrevet 12. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner igjen så godt panikken du føler inni deg. At alt nesten eksploderer og tankene raser rundt. jeg var sammen med en i 6 år, vi har tre barn men ikke felles barn. Han ble stille og stiv i blikket til tider, jeg fikk angst av det og forøkte å prate. Av og til lot jeg han være i fred. Jeg kan ha en dårlig dag selv pga jobb, lavt blodsukker lite søvn osv men sier ifra hvorfor. Han stengte meg bare ute tidvis i perioder.. (tok han i å ha kontakt med gamle ekser på telefonen han tydeligvis ville snakke med). tok jeg opp noe ble det silent treatment leeenge eller han truet med å kaste ut meg og min datter når vi var hos han. ( bodde ikke sammen fast). Han gikk fra meg... var rar en stund og jeg gjorde alt for ikke å få han sint/sur siste tiden. Føyde meg. Hjalp ikke det, han slo opp på sms og jeg hentet tingene mine og satt igjen hans og vært stille i nesten en måned nå.. Ble mye meg, men ikke slit deg ut kjære deg når han ikke kommer deg imøte. Jeg har for første gang blitt sykemeldt, knekt av bruddet og har en jobb som krever mye av meg tett på mennesker så nå er jeg gått tom. Prøver å ta meg av min datter og meg selv. ikke la det gå så langt hvis han ikke respekterer deg... du blir syk av å gå på eggeskall. Anonymkode: d1378...de1 Takk for deling. Huff, det skal ikke være sånn. Men så er det de fine periodene også, jeg har et hav med gode minner også. Bilder jeg ser tilbake på... 😞 Jeg måtte faktisk bare skrive det anonymt ut her. Har ikke fortalt mine nærmeste om dette, fordi jeg vil ikke bagatellisere noe sol kanskje ikke er så ille, enda. Jeg har hvertfall hatt omtrent tidenes mest foferdelige døgn til nå. Og at han fortsetter og fortsetter... Har en viktig ting foran meg imorgen, som også vil gjelde han og vår fremtid. Det er snakk om et intervju. Men vet ikke om jeg ville klart det om han dro idag. Nå håper jeg at det er meg som overtenker, men vet jo liksom ikke heller... Tenk ni år sammen. Det er ganske lenge. Håper det bedrer seg. Anonymkode: bbdac...489
Gjest Ezio Skrevet 12. oktober 2020 #54 Skrevet 12. oktober 2020 På 10.10.2020 den 23.00, AnonymBruker skrev: Det nytter ikke å si, ja men snakk med han. Det går ikke! Da prater jeg i løse luften. Da må du bruke stillheten mot ham, og vente ham ut.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #55 Skrevet 12. oktober 2020 Sånn er mannen min i perioder også. Før så spurte jeg om hva som var galt, om igjen og om igjen. Det var aldri noe galt sa han.. Helt til det plutselig var det alikevel. Han kunne være sur over noe jeg hadde sagt dagen/uka før. Som oftest misforståelser fra hans side. Nå spør jeg en gang. Hvis han sier at alt er i orden, så gidder jeg ikke å mase mer på han. Selv om jeg vet at noe plager han. Jeg orker bare ikke mer. Så får han bare gå der og surmule. Anonymkode: 71e24...f6e 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #56 Skrevet 12. oktober 2020 På 11.10.2020 den 7.47, AnonymBruker skrev: Hmmm. hard nøtt dette. Hvordan låse opp en ikke snakkende mann. Er mann selv. Jeg tror det er noe han tenker på, som plager han, som han ikke sier. Noe som ødelegger fremtiden. Jobb, lønn, mye lån, annen dame, xen han har barn med. En stor bekymring. Kan og være noe lite. Sex pleier å hjelpe, eller alltid gå bra. Kommer i bedre humør. Er han fortsatt trøtt, sliten, avvisende og ikke vil ha sex, så er det noe alvorlig galt med forholdet, og det får han fra andre. Nei til BJ, alvorlige greier. Jeg tror han har en lei knipe han ikke vil fortelle om. ellers bør du: ikke spørre og grave, være nær, mye berøring, smil, kan hjelpe. Kom dere ut. Bryt rutinen. Kan være livslei. «Elsk han mest, når han fortjener det minst» kan hjelpe. Er det ei annen ei, da funker det derimot ikke.. ellers så funker det. Covid 19 kan gi depresjon, for dette vil vare lenge. Trump blir gjenvalgt. Norge på ville veier. Svenskene er fucked. Olja må ta slutt. Anonymkode: 2283c...dc0 Igjen, veldig lovende ord du kommer med. Tror jeg har lest innlegget ditt 3 ganger nå og jeg merker DU vet hvordan dere menn tenker😊 Godt å høre fra en mann's side også, fordi vi kvinner og dere menn er jo bygget opp forskjellig. Uansett, så har jeg ikke latt noe bli verre enn det den er. Jeg måtte tilslutt spørre hva som egentlig var galt og det var da det kom ut. Det gjaldt tydelig økonomien. Altså at han vil jeg skal være mer aktiv i jobbsøking. Stemningen ble ikke bedre etter det, heller verre. Han lå opp i et hjørne i hele natt. Tok handen min bort om jeg la den inntil han. Jeg håper bare dette bedrer seg. Når han er fornøyd i livet og alt ser lysere ut, så kan han være ganske følsom og pratesalig følelsesmessig. (Heldigvis varm også) Nå har jeg bursdag om ikke lenge, så håper ikke han kommer med flyttelasset idag og at dette blir livets verste bursdag 🙉 Anonymkode: bbdac...489
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #57 Skrevet 12. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Igjen, veldig lovende ord du kommer med. Tror jeg har lest innlegget ditt 3 ganger nå og jeg merker DU vet hvordan dere menn tenker😊 Godt å høre fra en mann's side også, fordi vi kvinner og dere menn er jo bygget opp forskjellig. Uansett, så har jeg ikke latt noe bli verre enn det den er. Jeg måtte tilslutt spørre hva som egentlig var galt og det var da det kom ut. Det gjaldt tydelig økonomien. Altså at han vil jeg skal være mer aktiv i jobbsøking. Stemningen ble ikke bedre etter det, heller verre. Han lå opp i et hjørne i hele natt. Tok handen min bort om jeg la den inntil han. Jeg håper bare dette bedrer seg. Når han er fornøyd i livet og alt ser lysere ut, så kan han være ganske følsom og pratesalig følelsesmessig. (Heldigvis varm også) Nå har jeg bursdag om ikke lenge, så håper ikke han kommer med flyttelasset idag og at dette blir livets verste bursdag 🙉 Anonymkode: bbdac...489 Kjenner meg veldig igjen da min mann er helt lik. Er dette noe som har skjedd før? Evt hvilke situasjoner har utløst det? Jeg kjenner ikke din mann, men "problemet" med de som gir silent treatment er ofte at de er veldig usikre på deg selv, og "tør" ikke å snakke åpent om det i frykt av å bli avvist/uglesett. Jeg kan komme med en liten kommentar: f.eks: kan du komme deg opp av sofaen, og hjelpe meg? Dette reagerer han gjerne ikke på umiddelbart, men hjelper til eller tar det på en fin måte. Senere kan han gå å gruble på dette lenge, og gi meg denne silent treatmenten. Etter noen dager, kommer han gjerne og vil snakke om noe JEG har gjort galt, f.eks at jeg er for rotete eller at jeg ikke prioriterer han nok osv. Anbefaler deg å lese seg opp på temaet, som flere hinter omher, vil det ikke hjelpe at du legger deg flat og gjør alt han ber om. Du sier han var ute dagen før, det kan likegjerne vært en kompis som har kommet med en flåsete kommentar, såret han, og nå tar han det utover på deg. desverre. Ikke lett å leve på denne måten, men det blir lettere om man kommer seg ut av bobla og klarer å se selv at en ikke har gjort noe galt. Anonymkode: a214f...b68
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #58 Skrevet 12. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier han var ute dagen før, det kan likegjerne vært en kompis som har kommet med en flåsete kommentar, såret han, og nå tar han det utover på deg. desverre. Akkurat det du sier her..😌 Du må tro jeg har en innerst liten tanke om at én av disse har bust ut en kommentar. Og det er det som er så vondt. Det er så lett for en annen person å si, ja men bare hiv henne ut. "Jeg hadde ikke orket dette." Osv.. Han sa han elsket meg over alt, - før han dro på festen. Nå var det flere damer også der, men jeg sitter ikke med at han har noe med ei annen ei. Det er nok en prat han har hatt. At ikke en kompis heller kan prøve å se begges side, ikke bare hans? Det er lett så lett å bli påvirket av andre. Nesten godt å høre andre også i min situasjon, selv om jeg ikke unner noen dette. Jeg er nok desverre for snill. Dumsnill som det heter. Bedrer mannen din seg? Over til spm ditt, ja han har hatt 3 langvarige forhold før og han har dratt fra de alle. I ettertid har jeg hørt at han var møkklei det og det. Så nå sittet jeg her og nærmest håper på at han tar seg sammen. Jeg blir sprø og lei inni meg. Men er nok også litt tøff...håper jeg Anonymkode: bbdac...489
riesling Skrevet 12. oktober 2020 #59 Skrevet 12. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det du sier her..😌 Du må tro jeg har en innerst liten tanke om at én av disse har bust ut en kommentar. Og det er det som er så vondt. Det er så lett for en annen person å si, ja men bare hiv henne ut. "Jeg hadde ikke orket dette." Osv.. Han sa han elsket meg over alt, - før han dro på festen. Nå var det flere damer også der, men jeg sitter ikke med at han har noe med ei annen ei. Det er nok en prat han har hatt. At ikke en kompis heller kan prøve å se begges side, ikke bare hans? Det er lett så lett å bli påvirket av andre. Nesten godt å høre andre også i min situasjon, selv om jeg ikke unner noen dette. Jeg er nok desverre for snill. Dumsnill som det heter. Bedrer mannen din seg? Over til spm ditt, ja han har hatt 3 langvarige forhold før og han har dratt fra de alle. I ettertid har jeg hørt at han var møkklei det og det. Så nå sittet jeg her og nærmest håper på at han tar seg sammen. Jeg blir sprø og lei inni meg. Men er nok også litt tøff...håper jeg Anonymkode: bbdac...489 Men har dette skjedd med deg før? Du sier dere har vært sammen i 9 år. Har han blitt stille som dette før? Og nei, min mann bedrer seg ikke, men jeg er blitt flinkere til å luke ut hans generelle frustrasjon i livet. Dermed går det ikke like mye innpå meg som før. Det er det eneste som funker er min erfaring. La det gå over av seg selv, så kommer han sannsynlig med noe oppgulp: at det plager han at du jobber for lite. Javel, det prøver du jo allerede å fikse sier du. Problemet med denne måten å "kommunisere på" er jo at han psyker deg ned, og avviser deg. Det er ikke greit. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #60 Skrevet 12. oktober 2020 Passiv aggressiv, misfornøyd,men vil at du skal forstå av deg selv hvorfor. Feig og konfliktsky som det også kalles. https://www.webpsykologen.no/artikler/140-slik-handterer-du-passivt-aggressive-mennesker/ Anonymkode: 779c6...6df 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå