AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #141 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (På 19.10.2020 den 17.41): Men har du fått vite hvorfor han behandlet deg som søppel en uke? Anonymkode: e5054...2be Fordi han har mistet litt følelser. Kun det, sier han. Men det går jo opp og ned, sånn er det med de fleste. Han holder rundt meg om natta, men på dagtid er han litt frekk og kommer med hakkende kommentarer. Virker som han vil ha meg også, men at vil psyke meg ned? Anonymkode: bbdac...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #142 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Altså.. skyld deg selv om du sitter der og venter enda når du har fått så mange advarsler og han sier selv han har mistet følelsen. Ha litt selvrespekt da.. herregud . Anonymkode: f4a05...7f6 Hvorfor skal jeg være den som skal dra? Den som burde forstå? Anonymkode: bbdac...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #143 Del Skrevet 28. november 2020 loveli skrev (På 11.10.2020 den 10.38): Unnskyld meg, men du mener altså at en voksen mann skal måtte dras ut av sitt sure skall ved sex? Jeg som dame vil gjerne bli dratt ut av dårlig stemning ved kos og sex. Og gjerne mat. Og humor. Mannen min er god der. Det er ofte lettere å prate om noe vanskelig når det ikke er så ferskt. Anonymkode: eba3d...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #144 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal jeg være den som skal dra? Anonymkode: bbdac...489 Fordi den som skjønner situasjonen kan gripe tak i den. AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker som han vil ha meg også, men at vil psyke meg ned? Anonymkode: bbdac...489 Han vil ihverfall ikke at du skal tro at andre vil ha deg. Anonymkode: eba3d...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #145 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal jeg være den som skal dra? Den som burde forstå? Anonymkode: bbdac...489 Det jeg mener er at du trenger jo ikke dra. Men da har du vel kanskje ingen rett til å klage heller? Anonymkode: f4a05...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #146 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor skal jeg være den som skal dra? Den som burde forstå? Anonymkode: bbdac...489 Det er DU som har ansvar for at livet ditt er bra! Hvis du har lyst til å være sammen med en som psyker deg ned, så har du jo truffet den rette! Anonymkode: 1312c...529 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #147 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er DU som har ansvar for at livet ditt er bra! Hvis du har lyst til å være sammen med en som psyker deg ned, så har du jo truffet den rette! Anonymkode: 1312c...529 Anonymkode: 5ee3d...b87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå