Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Hvem liker vel sennepsgult og fløyel?

Ikke jeg i allfall...

Hva tenker moteskaperne på nå for tiden?

Jeg får ikke shoppet. Det er jo bare gyselige plagg i butikkene... :overrasket: :grine2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at folk er forskjellige. :)

Jeg elsker moten som kommer i høst og vinter. Elsker brunt, grønt og andre "gusjefarger".

Elsker trange jeans.

Digger høye støvletter, tweed osv.

Heldigvis er jo sort virkelig tilbake da for de som ikke liker gusjefargene.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Liker gusjegrønt, men sennepsgult, lilla og mandarin kan jeg spare meg for.

Det samme med all denne fløyelen...

Men ja, fint folk er forskjellige. ;)

Skrevet

Du har en deal når det gjelder fløyel. Liker det IKKE.

Får assosiasjoner til støvete gamle scenetepper og møllkuler. Vampyrer også.

Skrevet

Sennepsgult og fløyel? :overrasket: Grusomt!

Gjest Dilla
Skrevet

Synes det høres deilig ut med fløyel jeg!

Skrevet

Sennepsgult og lilla er ikke mine favoritter heller akkurat... :icon_neutral:

-viXen-

Skrevet

Kommer mye annet en det også, finner masse fint jeg, og er ikke fan av hverken fløyel eller senepsgult.

Gjest Gjesta
Skrevet

Masse fine plagg i tweed, mørke farger, mørke jeans med støvletter til, osv. Jeg synes det er mye fint som kommer, men kan styre meg både for fløyel og sennepsgult. Men mørke grønntoner, diverse bruntoner, lyngfarget, lilla og burgunder er heller ikke så dumt. :)

Skrevet

:overrasket: Ja, nå skal det bli høst, hører jeg!

Uff, dette hørtes litt dystert ut, men kanskje det blir bedre enn det høres ut? Jeg er jo ikke oppdatert mht. moter, så dette kom som en overraskelse! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Synes for første gang på lenge at det var riktig så mye lekker i den nye h&m katalogen som kom..

Klassiske snitt, ull og tweed.. Mmmm..

Brunt og rødt... Kos..

Ingen grunn til å gå med gult og lilla.. eller fløyel for den saks skyld.. dersom man ikke liker det..

Jeg liker verken fløyel, blonder, gult eller lilla..

Men jeg fant likevel utrolig mye jeg synes er rålekkert..

Skrevet

Så lenge det ikke er nervøs fløyel så er jeg med :ler:

Gjest seroxata
Skrevet

jeg har faktisk ikke fått med meg motene jeg, men så henger jeg aldri med heller da.... :roll:

Gjest Milah
Skrevet

Jeg tar IKKE på meg fløyel, uansett hvor moderne det er.. Sneppesgult er vel heller ingen favoritt, men grønt, rødt og brunt er da ikke så ille!

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Synes for første gang på lenge at det var riktig så mye lekker i den nye h&m katalogen som kom..

Klassiske snitt, ull og tweed.. Mmmm..

Brunt og rødt... Kos..

Ingen grunn til å gå med gult og lilla.. eller fløyel for den saks skyld.. dersom man ikke liker det..

Jeg liker verken fløyel, blonder, gult eller lilla..

Men jeg fant likevel utrolig mye jeg synes er rålekkert..

Nei, jeg har da aldri sagt at jeg kommer til å kjøpe noe bare fordi det er moderne.

Aldri om jeg vil bli sett levende i denne sennepsgule fargen, eller fløyelsstoffer. :overrasket:

Gjest Gjesta
Skrevet

Fløyel funker som juling når det gjelder å trekke til seg støv. Ta på deg skjørt eller bukse i fløyel, gå gjennom leiligheten, og du slipper å støvsuge på en stund....

Gjest Gjest
Skrevet
Fløyel funker som juling når det gjelder å trekke til seg støv. Ta på deg skjørt eller bukse i fløyel, gå gjennom leiligheten, og du slipper å støvsuge på en stund....

kommer etter min erfaring an på om det er bomulls- eller silkefløyel. Det første er lodottsamler av dimensjoner, det andre går helt ok. Velour er jeg mer usikker på, men skulle gjerne visst, ettersom jeg fant et fint skjørt i katalogen...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Elsker fløyel, jordfarger og lilla jeg... Har ikke fått med meg så mye av høstmoten, men det hørtes jo ikke ille ut i det hele tatt synes jeg.

Skrevet

Tror jeg må sitte inne hele høsten jeg... Kler ikke disse fargene og hvertfall ikke fløyel... Minner meg om oldemors gardiner.. De var i fløyel...

Men som Lillith nevner over her så funker det bra som støvsamler.. Så da får jeg vel et støvfritt hjem, når jeg sitter og venter på at moten skal endres....

He he :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Men det er jo ikke høst enda....

Skulle gjerne burkt de lyseblå, rosa, limegrønne og hvite klærne hele året jeg.

Men det passer vel ikke så godt om høsten og vinteren :forvirret: Sennepsgult og brunt og fløyel skal jeg ikke ha ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...