Gå til innhold

Hvordan ha one night stands, hvordan gå fram for å få tilfeldig sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Doggy

2. Det bør du si fra om på forhånd, for min del ville det vært uaktuelt å bruke kondom.

3. Ta initiativet selv

4. Kommer an på hvor langt unna hverandre man bor

Anonymkode: d69c0...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør deg lykkelig? Ha fokus på det før du drar inn noen menn i livet ditt. Det er viktig å være glad i seg selv og den kroppen man har. 

Jeg er snart 47, og menn kommer ennå dinglende. Hvorfor? Fordi jeg er glad i meg sjøl og går ut for å ha en fin kveld. 

At du ikke er elskar er bs! 

Fokuset hos andre ift forhold, er at du jevnlig vil få sex med samme person, uten risiko for sykdommer og dårlige opplevelser.

Hvis du liker å danse, ville jeg ha meldt meg på kurs med kvinnelig styling. Utrolig gøy og selvtillitsboost. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg kan prøve tinder. 

Er ikke det dumt å late som jeg er pen når jeg ikke er det? Hvordan utstråler man selvtillit når man aldri i sitt liv har hatt det? Jeg har fått sex før, og vært i forhold før.

Anonymkode: ed2fc...27c

Er det ikke derfor du vil pynte deg? Litt sminke, fikset hår, fine klær, fikse neglene, osv. 

Jeg har aldri hat tilfeldig sex, så har null erfaring der, men fra kvinne til kvinne - for all del ikke snakk om hva du hater i deg selv. Det vil bare skremme menn vekk. Snakk heller om hva du liker i deg selv eller ikke si noe om kroppen din i det hele tatt.

Anonymkode: 7f42b...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mest synd på deg. Mest på hvor lavt du tenker om deg selv. 

Du er verdifull. Du er deilig. Denne er det en heldig fyr på byen som får smake. Du skal få nærhet. Brystene dine uansett form skal ligge tett inntil en mann mens dere kysser. Han kommer til å være kåt på deg, uansett. Menn er ikke kravstore. Men du må like deg selv. Være den du vil være. 

Kle deg i noe du liker å gå i. Møt menn du vil ha med blikket ditt. Se på de du vil ha. Snakk med de. Ha dine krav. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sander33 skrev:

Synes mest synd på deg. Mest på hvor lavt du tenker om deg selv. 

Du er verdifull. Du er deilig. Denne er det en heldig fyr på byen som får smake. Du skal få nærhet. Brystene dine uansett form skal ligge tett inntil en mann mens dere kysser. Han kommer til å være kåt på deg, uansett. Menn er ikke kravstore. Men du må like deg selv. Være den du vil være. 

Kle deg i noe du liker å gå i. Møt menn du vil ha med blikket ditt. Se på de du vil ha. Snakk med de. Ha dine krav. 

Deilig er jeg ikke, og jeg tror nok at mannen som ender opp med å ligge med meg vil ha syk fylleangst dagen etterpå! Men han skal slippe å høre fra meg igjen! 

Takk for det siste. Jeg har ingen krav, så jeg er lett å tilfredsstille sånn sett. Han må være mann og ha puls. 

Anonymkode: ed2fc...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...