AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Del Skrevet 10. oktober 2020 Jeg savner nærhet fra menn. Et forhold er ikke uaktuelt, jeg er drittlei av å få hjertet mitt knust og jeg vet uansett at jeg ikke er bra nok for noen mann. Orker ikke være mannens siste valg og ei som han bare slår seg til ro med fordi han ikke tror han får bedre. Jeg er veldig stygg og tvers igjennom fæl. Alt kort fortalt. På grunn av dette savnet om nærhet og menn, så har jeg vurdert å pynte meg, kle meg utfordrende, drikke en halv flaske vin hjemme og ta resten på en bar. Bare sitte der og se om noen sjekker meg opp. Ta den mannen jeg syns er ok og som ser ut som han vasker seg nedentil. Jeg er 26 år gammel og kan godt ligge med en i 40-årene. Jeg er ikke en stram, lekker, spretten, deilig kvinne i 20-årene altså, så kanskje jeg ikke har sjanse på eldre menn heller. Det jeg lurer på, er: 1. Bør jeg presisere før vi drar hjem til meg eller han at jeg har stygge pupper? De er virkelig heslige, så om han tenner på pupper har vi et problem. Grunnen er enkel, jeg har gått ned mye i vekt og det er bare hud og brystvorter der det skal være pupper. Skal legge inn silikon om en måned (ja, jeg gleder meg). Kan si sånn "haha men håper du ikke er en puppemann for mine er IKKE BRA" eller noe sånt? Bare for å avvæpne det litt og slik at han ikke stikker av når han ser de? Jeg er jo full så da er det litt greit med slike kleine kommentarer tenker jeg? 2. Jeg ønsker å bruke kondom. Må man si dette på forhånd? Har skjønt det slik at menn flest hater kondomer. Jeg stiller opp med kondom. 3. Er der en måte jeg kan oppføre meg på eller kle meg på som signaliserer hva jeg vil? Er egentlig ikke så glad i å kle meg utfordrende, tettsittende klær er greit men det er nok ikke utfordrende nok? Jeg er flink til å kle meg og flink til å sminke meg. Stiller også opp glattbarbert og nyvasket. 4. Og ellers praktiske ting. Bruker menn å sove over? Burde jeg sove over om jeg blir med en mann hjem? Hvordan oppfører vi oss dagen etterpå? Jeg er ganske sikker på at ingen menn vil komme til meg men siden alle menn skriver på nettet at ALLE kvinner kan få seg noe, så skal jeg jammen finne det ut. Vil gjerne høre andre kvinners erfaringer, hvordan dere går frem og lignende. Jeg har ikke et sosialt nettverk og kan ikke møte menn på fest, dessverre. Anonymkode: ed2fc...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Del Skrevet 10. oktober 2020 Og dette er et leksikon på hvordan man ikke skal gjøre det. Du kan ikke sitte der og si alt om deg selv til fyren hva du hater om deg selv, det er så sykt turn off og jeg hadde virkelig bare sagt "Ha en fin kveld videre". ONS så handler det virkelig om å ha selvtilitt nok på seg selv til og bare gå i det og ikke bekymre seg hvordan man ser ut. Trur du skal droppe hele ONS og heller prøv og fikse tanke gangen din litt og selvtilitten før du virkelig går ut i dette, før du virkelig skuffer deg selv dypt. Anonymkode: 95519...11f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filia Skrevet 10. oktober 2020 #3 Del Skrevet 10. oktober 2020 Meld deg på Tinder, der finner du massevis av menn som vil pule. Så sender du bilde av deg i litt sexy tøy, om han da vil treffes så koser du deg med han. Avtal alt du lurer på (f. eks. kondom) på forhånd. Så slipper du uønskede overraskelser og begge parter vet hva de kan forvente. Og for all del, ha selvtillit! Ikke snakk puppene dine ned. Når dere møtes er han antageligvis så kåt at han vil ligge med deg uansett🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanSteike Skrevet 10. oktober 2020 #4 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og dette er et leksikon på hvordan man ikke skal gjøre det. Du kan ikke sitte der og si alt om deg selv til fyren hva du hater om deg selv, det er så sykt turn off og jeg hadde virkelig bare sagt "Ha en fin kveld videre". ONS så handler det virkelig om å ha selvtilitt nok på seg selv til og bare gå i det og ikke bekymre seg hvordan man ser ut. Trur du skal droppe hele ONS og heller prøv og fikse tanke gangen din litt og selvtilitten før du virkelig går ut i dette, før du virkelig skuffer deg selv dypt. Anonymkode: 95519...11f Jepp. Den tankegangen hun beskriver er ikke et godt utgangspunkt for tilfeldig sex, dette blir sannsynligvis bare noe smått ubehagelig søl hun vil angre på i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Del Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og dette er et leksikon på hvordan man ikke skal gjøre det. Du kan ikke sitte der og si alt om deg selv til fyren hva du hater om deg selv, det er så sykt turn off og jeg hadde virkelig bare sagt "Ha en fin kveld videre". ONS så handler det virkelig om å ha selvtilitt nok på seg selv til og bare gå i det og ikke bekymre seg hvordan man ser ut. Trur du skal droppe hele ONS og heller prøv og fikse tanke gangen din litt og selvtilitten før du virkelig går ut i dette, før du virkelig skuffer deg selv dypt. Anonymkode: 95519...11f Akkurat nå, vanSteike skrev: Jepp. Den tankegangen hun beskriver er ikke et godt utgangspunkt for tilfeldig sex, dette blir sannsynligvis bare noe smått ubehagelig søl hun vil angre på i ettertid. Takk for svar. Da dropper jeg jo bare å si noe om kroppen min. Jeg blir mer selvsikker når jeg er full altså, jeg er edru når jeg skriver dette. Men jeg vet at når jeg drikker så bryr jeg meg ikke så mye lenger. Forstår ikke helt hvorfor jeg skal ende opp med å angre på det? Anonymkode: ed2fc...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Del Skrevet 10. oktober 2020 2 minutter siden, Filia skrev: Meld deg på Tinder, der finner du massevis av menn som vil pule. Så sender du bilde av deg i litt sexy tøy, om han da vil treffes så koser du deg med han. Avtal alt du lurer på (f. eks. kondom) på forhånd. Så slipper du uønskede overraskelser og begge parter vet hva de kan forvente. Og for all del, ha selvtillit! Ikke snakk puppene dine ned. Når dere møtes er han antageligvis så kåt at han vil ligge med deg uansett🙂 Takk for svar. Jeg kan prøve tinder. Er ikke det dumt å late som jeg er pen når jeg ikke er det? Hvordan utstråler man selvtillit når man aldri i sitt liv har hatt det? Jeg har fått sex før, og vært i forhold før. Anonymkode: ed2fc...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamse20 Skrevet 10. oktober 2020 #7 Del Skrevet 10. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: Takk for svar. Da dropper jeg jo bare å si noe om kroppen min. Jeg blir mer selvsikker når jeg er full altså, jeg er edru når jeg skriver dette. Men jeg vet at når jeg drikker så bryr jeg meg ikke så mye lenger. Forstår ikke helt hvorfor jeg skal ende opp med å angre på det? Anonymkode: ed2fc...27c Du sier du ikke vil bli såra. Men hva med dette: Om du lett får følelser for folk, og du får følelser for en etter ONS, så er du fucked. Normalt så dropper folk deg rett etterpå, og da sitter du der såra igjen uansett. Fiks deg selv, slutt og vær desperat. For du virker til å være det, noe som ikke er særlig tiltrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanSteike Skrevet 10. oktober 2020 #8 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Da dropper jeg jo bare å si noe om kroppen min. Jeg blir mer selvsikker når jeg er full altså, jeg er edru når jeg skriver dette. Men jeg vet at når jeg drikker så bryr jeg meg ikke så mye lenger. Forstår ikke helt hvorfor jeg skal ende opp med å angre på det? Anonymkode: ed2fc...27c Det du beskriver minner om komplekser. Og at du tenker å bare finne deg en mann som i det minste ser ut som om han vasker seg, kun for å få kuk? Ikke akkurat en kombinasjon som legger opp til noen minneverdig opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Del Skrevet 10. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar. Da dropper jeg jo bare å si noe om kroppen min. Jeg blir mer selvsikker når jeg er full altså, jeg er edru når jeg skriver dette. Men jeg vet at når jeg drikker så bryr jeg meg ikke så mye lenger. Forstår ikke helt hvorfor jeg skal ende opp med å angre på det? Anonymkode: ed2fc...27c Om du har så dårlig forbilde på deg selv å selvtilitt, så ender du bare opp med å såre deg selv. Det er det jeg mener med å angre. Og plutselig så kan du få følelser for en du har ons med, og han dropper deg rett etterpå, hvordan ville du følt deg? ONS er bare idiotisk for folk som virker desperate (ganske fakta). Få deg litt bedre selvtilitt og finn deg en ordentlig mann som tar deg for den du er. Om du bare har funnet idioter til nå, så har du vært for lett og få tak i. Bruker du tid på og finne den rette, så vil den rette alltid vente på deg. Anonymkode: 95519...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Del Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, Bamse20 skrev: Du sier du ikke vil bli såra. Men hva med dette: Om du lett får følelser for folk, og du får følelser for en etter ONS, så er du fucked. Normalt så dropper folk deg rett etterpå, og da sitter du der såra igjen uansett. Fiks deg selv, slutt og vær desperat. For du virker til å være det, noe som ikke er særlig tiltrekkende. Får ikke lett følelser for folk. Om jeg så skulle få følelser er det jo følelser jeg holder for meg selv uansett? Jeg ser for meg at jeg kommer til å bli droppa rett etterpå. Jeg er forberedt på det, derfor jeg skriver tilfeldig sex i trådtittelen. Desperat? Har lyst på sex, på hvilken måte er man desperat om man gir uttrykk for det? Akkurat nå, vanSteike skrev: Det du beskriver minner om komplekser. Og at du tenker å bare finne deg en mann som i det minste ser ut som om han vasker seg, kun for å få kuk? Ikke akkurat en kombinasjon som legger opp til noen minneverdig opplevelse. Jeg er sikkert dum men jeg klarer ikke se problemet. Jeg vil ha nærhet. Sex gir nærhet. Jeg kan ikke akkurat gå på byen og be en mann komme hjem i sofaen og kose litt. Det må sex til. Anonymkode: ed2fc...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #11 Del Skrevet 10. oktober 2020 Når jeg er på byen for å få meg et ligg er utseende til dama underordnet. Fitte er fitte. Anonymkode: be1a1...c28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Del Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om du har så dårlig forbilde på deg selv å selvtilitt, så ender du bare opp med å såre deg selv. Det er det jeg mener med å angre. Og plutselig så kan du få følelser for en du har ons med, og han dropper deg rett etterpå, hvordan ville du følt deg? ONS er bare idiotisk for folk som virker desperate (ganske fakta). Få deg litt bedre selvtilitt og finn deg en ordentlig mann som tar deg for den du er. Om du bare har funnet idioter til nå, så har du vært for lett og få tak i. Bruker du tid på og finne den rette, så vil den rette alltid vente på deg. Anonymkode: 95519...11f Jeg vet jo at jeg kommer til å bli droppa rett etterpå! Herregud, skriver jeg i trådtittelen at jeg vil ha kjæreste!? Nei! Jeg skriver at jeg vil ha tilfeldig sex! Ikke for å være frekk men nå må dere faktisk lese hva jeg skriver. Anonymkode: ed2fc...27c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #13 Del Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når jeg er på byen for å få meg et ligg er utseende til dama underordnet. Fitte er fitte. Anonymkode: be1a1...c28 Takk for svar. Anonymkode: ed2fc...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #14 Del Skrevet 10. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: Får ikke lett følelser for folk. Om jeg så skulle få følelser er det jo følelser jeg holder for meg selv uansett? Jeg ser for meg at jeg kommer til å bli droppa rett etterpå. Jeg er forberedt på det, derfor jeg skriver tilfeldig sex i trådtittelen. Desperat? Har lyst på sex, på hvilken måte er man desperat om man gir uttrykk for det? Jeg er sikkert dum men jeg klarer ikke se problemet. Jeg vil ha nærhet. Sex gir nærhet. Jeg kan ikke akkurat gå på byen og be en mann komme hjem i sofaen og kose litt. Det må sex til. Anonymkode: ed2fc...27c Om en mann vil ha deg, så kommer han til deg og ber deg på ei øl å så ender dere hjemme uansett. Menn er ikke så utrolig kravstore på byen når dem drikker, men noen kan være det. Om en mann tar deg, så betyr det at han vil ha deg, og da må ikke du begynne med nedlatende kommentarer om deg selv, for det er 1000 andre og velge mellom. Anonymkode: 95519...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #15 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg vet jo at jeg kommer til å bli droppa rett etterpå! Herregud, skriver jeg i trådtittelen at jeg vil ha kjæreste!? Nei! Jeg skriver at jeg vil ha tilfeldig sex! Ikke for å være frekk men nå må dere faktisk lese hva jeg skriver. Anonymkode: ed2fc...27c Vi gjør det... Og alt du har skrevet tolker som en jente med utrolig dårlig selvtilitt om seg sjøl. Anonymkode: 95519...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #16 Del Skrevet 10. oktober 2020 Go for it :), men ikke snakk negativt om kroppen din, det spiller ingen rolle hvordan den er, hvis dere har kjemi. Vær vennlig, smilende og flørtende. Og gå helst i noe som er litt sexy, i det minste. Ikke snakk om kondomer før dere er i situasjonen. Ellers blir det bare kleint. Hvis du er usikker på hvordan du vil takle en sånn situasjon, bli heller med ham hjem. Da kan du gå når du vil og slipper å "kaste ham ut". Uansett - ikke spis frokost sammen og ikke dusj hos ham. Drikk kun kaffe sammen om morgenen og ta deretter farvel. Noe annet blir for kjæresteaktig og pinlig. Man kan ha sex og drikke kaffe dagen derpå, men lange samtaler er no go, med mindre dere har helt ualminnelig bra kjemi. Anonymkode: e36df...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #17 Del Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om en mann vil ha deg, så kommer han til deg og ber deg på ei øl å så ender dere hjemme uansett. Menn er ikke så utrolig kravstore på byen når dem drikker, men noen kan være det. Om en mann tar deg, så betyr det at han vil ha deg, og da må ikke du begynne med nedlatende kommentarer om deg selv, for det er 1000 andre og velge mellom. Anonymkode: 95519...11f Jeg kommer ikke til å ta første initiativ uansett, det tør jeg ikke. Så om en mann kommer til meg så er jo det mer enn bra nok. Greit, jeg skal unngå det. Takk for svar. Jeg ber jo han uansett dra hjem etter sexen, har tenkt siden jeg opprettet tråden og jeg vil ikke ha noe overnatting noen veier. Bare sex. Anonymkode: ed2fc...27c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #18 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi gjør det... Og alt du har skrevet tolker som en jente med utrolig dårlig selvtilitt om seg sjøl. Anonymkode: 95519...11f Dere skriver som om jeg er på jakt etter den store kjærligheten, noe jeg ikke er. Og ja jeg har jævlig dårlig selvtillit. Det har jeg ikke lagt skjul på. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Go for it :), men ikke snakk negativt om kroppen din, det spiller ingen rolle hvordan den er, hvis dere har kjemi. Vær vennlig, smilende og flørtende. Og gå helst i noe som er litt sexy, i det minste. Ikke snakk om kondomer før dere er i situasjonen. Ellers blir det bare kleint. Hvis du er usikker på hvordan du vil takle en sånn situasjon, bli heller med ham hjem. Da kan du gå når du vil og slipper å "kaste ham ut". Uansett - ikke spis frokost sammen og ikke dusj hos ham. Drikk kun kaffe sammen om morgenen og ta deretter farvel. Noe annet blir for kjæresteaktig og pinlig. Man kan ha sex og drikke kaffe dagen derpå, men lange samtaler er no go, med mindre dere har helt ualminnelig bra kjemi. Anonymkode: e36df...11b Tusen takk for et godt svar. Er nok lurest å bli med han hjem, så kan jeg bare dra når vi er ferdige. Jeg vil ikke sove over tror jeg, tenk om han våkner før meg. Anonymkode: ed2fc...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. oktober 2020 #19 Del Skrevet 11. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske sikker på at ingen menn vil komme til meg men siden alle menn skriver på nettet at ALLE kvinner kan få seg noe, så skal jeg jammen finne det ut. Vil gjerne høre andre kvinners erfaringer, hvordan dere går frem og lignende. Jeg har ikke et sosialt nettverk og kan ikke møte menn på fest, dessverre. Anonymkode: ed2fc...27c Drikk deg gjerne flirfull men ikke full er mitt beste råd. Spis gjerne frokost for min del, det å være voksen og hyggelig har aldri vært feil. Jeg har både spandert frokost, dusj, lånt bort klær, betalt drosje eller kjørt dem hjem etterpå, men hensikten min har jo bestandig vært at det skal være behagelig å treffes igjen... Når det gjelder ONS kan man ikke være hårsår, og man må beregne å treffe forskjellige mennesker. Så vær gjerne litt kritisk eller prat mye før du hopper til køys🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #20 Del Skrevet 11. oktober 2020 Man planlegger ikke et one night stand, det er bare noe som skjer. Enten fordi at man går og sjekker opp en fyr og så blir med han hjem, eller han blir med deg hjem. Det finnes noen for alle, uansett om man er smellvakker eller mindre attraktiv. Ta deg en tur ut og så ser du hva som skjer, men ikke sitt å planlegg. Hvis du er stressa for utseendet på puppene dine, så kan du jo bare vente til du har fått silikonpupper? Anonymkode: 07df8...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå