Gå til innhold

Riteknikk

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest- Line
Skrevet

Hei.

Jeg har nå hatt sex med den nye kjæresten min flere ganger om dagen i tre uker. Før han hadde jeg hatt sex med en fyr et par ganger (han er mer erfaren enn meg). Problemet mitt er at jeg ikke klarer å være på toppen. Jeg blir veldig fort sliten, eller han detter ut når vi først har funnet rytmen.

Han sier han ennå ikke er helt komfortabel med å snakke helt åpent om hva han liker når det gjelder sex. Han klarer heller ikke å vise meg/ forklare meg hva jeg skal gjøre for at det skal bli bra når jeg er øverst.

Jeg vet at det varierer fra person til person hva en liker osv.. men jeg trenger noen tips for å få dette til å funke. Jeg har prøvd mange ganger, og da sitter jeg på knærne, og ganske framoverbøyd (kan nesten kysse han) med hendene på brystet hans eller på siden. Jeg begynner ganske rolig, deretter raskere. Det er når det går raskere det blir slit. Hvordan skal jeg plassere meg og hvordan skal jeg bevege meg?

Takk for alle tips

- Hilsen Line

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Martine_*
Skrevet

Det er med dette som med alt annet: øvelse gjør mester.

Dersom du trener litt utholdenhet, og fortsetter å ri til du blir sliten, skal du se du klarer litt lengre hver gang, og til slutt er du helt i mål :)

Ikke gi opp!

Gjest Gjest
Skrevet

Det er lettere å bevege seg dersom du sitter på huk på ham, med fotsålene i madrassen. Men det er døden for utrente lår. :sur:

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Hehe... høres slitsomt ut. Tror jeg må begynne å trene litt lår for at sexen skal ta seg opp..

Og øve øve øve... men jeg vil at det skal funke nå :sur:

Gjest gjest1
Skrevet

Hva kan vel være bedre, sex OG trening samtidig? :sjarmor:

Prøv den stillingen som ble beskrevet ovenfor, kanskje den fungerer bedre.

Gjest gjest1
Skrevet

jeg går ikke opp og ned, men lener meg mer bakover og "gnir" hoftene frem og tilbake, trodde ikke det skulle gi noe effekt, men etter uttrykkene hans å dømme tror jeg det funker ganske bra, pluss at jeg aldri har fått orgasme av ridning før jeg fant denne teknikken!

Gjest Gjest
Skrevet

Skal testes Towelie...

Sitter du på knærne da, og støtter deg på hendene?

Line

Gjest 6'ern
Skrevet

Må jeg meget gjerne anbfale en Rideskole :ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Gjest Milah
Skrevet
jeg går ikke opp og ned, men lener meg mer bakover og "gnir" hoftene frem og tilbake, trodde ikke det skulle gi noe effekt, men etter uttrykkene hans å dømme tror jeg det funker ganske bra, pluss at jeg aldri har fått orgasme av ridning før jeg fant denne teknikken!

Ja, dette er noe som absolutt kan anbefales.. :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Dette funker best for meg i kontorstoler, så da sitter jeg bare med beina ned, men det er en fordel å ha dem på beina som stikker ut av stolen for å holde seg fast, og få mer støtte til å hyppla hyppla!

Hendene, hmmm de har ikke noe spesielt sted de må være, holder enten fast i ryggstøtten eller klorer fast i ryggen hans (men han må så klart like det høhø)

I senga sitter du bare vanlig helt nede på han, og jeg holder hendene på anklene mine, aner ikke hvor jeg gjør av dem! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...