AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Er en tråd her inne som ligner veldig. Eksen og jeg hadde et problem, altså sex, jeg mistet lyst da han da han maste for mye. Han tok avvisning veldig dårlig, men kunne prøve seg på nytt innen 1 time, så håpefull at det virket som han hadde glemt avvisningen like før. Jeg hadde en operasjon der nede, og fikk beskjed at jeg ikke kunne ha samleie i 2 uker. Jeg forklarte han at jeg ikke kunne ha sex i 2 uker, det tok han veldig tungt. Begynte å gråte, da jeg gjentatte ganger sa nei til sex. Det ble ikke bedre senere. Jeg prøvde mange ganger prate med han om dette, men han ville helst ikke. Jeg kom frem til slutt at det var hans måte å vise nærhet, etter nermest å puttet ordene i munnen hans . Så jeg vet jo ikke om det var greia hans.... Jeg forklarte at jeg trengte en annen form for nærhet for å føle meg trygg nok til å ha sex og bli kåt. Kosing/prating osv. Han mente han måtte få sitt behov dekket først, at sex måtte komme først, før han var i stand til å gi meg nærhet. da fortalte jeg om tidligere voldtekt, at jeg kunne ikke strekke stikken for han med å presse meg til sex for å så få kos etterpå.... det ville ikke gjøre noe med situasjonen vår, heller gjøre den verre og at jeg kom til å avvise han mer. Han mente igjen at sex måtte komme først, for det var hans måte å vise kjærlighet på Så der stanga vi i veggen... forholdet røyk. Men hvem mener dere skulle ha fått dekket behovet først? Anonymkode: ddf66...61d
solmåneogstjerner Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Du selvsagt. Men egentlig så passet dere utrolig dårlig sammen. 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Helt normalt å miste lysten når man blir mast på. Han virker lite forståelsesfull og egoistisk.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Dere passer bare ikke sammen og utrykker dere grunnleggende forskjellig. Anonymkode: 62910...a8c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en tråd her inne som ligner veldig. Anonymkode: ddf66...61d Hvilken tråd er det siden du nevner det? Anonymkode: 2426c...57c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg er helt enig at vi ikke passet sammen, er glad forholdet tok slutt 🙈 Men har alltid tenkt på hvem som hadde rett i ettertid... vet det ikke er så svart på hvitt, men jeg klarte rett og slett ikke at vi skulle gjøre det på hans måte ts Anonymkode: ddf66...61d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 Dere hadde begge rett. Problemet er at dere ikke passet sammen. Dere burde seff begge få dekket deres behov, hver for dere. med partnere som passer dere bedre. Seff, da du ble operert, burde han har respektert dette og ikke mast. (Han burde ikke mase i det hele tatt, men når det først ble mas, så burde han kuttet det ut når han visste du var nyoperert) Anonymkode: c997b...188
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #8 Skrevet 10. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken tråd er det siden du nevner det? Anonymkode: 2426c...57c Anonymkode: ddf66...61d 1
solmåneogstjerner Skrevet 10. oktober 2020 #9 Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig at vi ikke passet sammen, er glad forholdet tok slutt 🙈 Men har alltid tenkt på hvem som hadde rett i ettertid... vet det ikke er så svart på hvitt, men jeg klarte rett og slett ikke at vi skulle gjøre det på hans måte ts Anonymkode: ddf66...61d Du har mest rett! 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg tenker du har mest rett. Grunnet er at jeg tror det ville koste ham mindre enn deg å gi seg. Å ha sex når en absolutt ikke vil kan være skadelig, og du har i tillegg en ekstra sårbarhet etter et overgrep. Jeg tror ikke det ville skadet ham like mye og gitt deg omsorg og nærhet, uten sex. Men kunne jo blitt tøft for ham om han var brennkåt eller om det var slik at hver gang du stoppet kosen følte han du sa noe om at du ikke var glad i ham.Ja om sex var hans kjærlighetsspråk, som en sier. Det som er ganske sikkert er at siden ingen av dere kunne gi dere kostet det begge to å gå på akkord med sitt ønske så mye at det var bedre å bryte. Anonymkode: b2f5e...17d 3
Gjest Warrior Skrevet 10. oktober 2020 #11 Skrevet 10. oktober 2020 Begge skulle fått dekket behovet samtidig mener jeg. Hvis du ikke kunne ha sex på to uker så måtte han respektere det selvfølgelig, men fortsatt gjøre seksuelle ting. Som runking, suging og så klart kos og nærhet.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Skrevet 10. oktober 2020 Du hadde rett. Jeg har aldri hørt om noen som tar skade av å kose eller vise nærhet til en person, men det er allment kjent at å tvinge seg til sex når man ikke vil kan ødelegge sexlysten og sexlivet. Anonymkode: ba49e...51f 1
Bamseklemmer Skrevet 10. oktober 2020 #13 Skrevet 10. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han mente igjen at sex måtte komme først, for det var hans måte å vise kjærlighet på Tror han har misforstått alt som har med kjærlighet å gjøre... Men hvordan vet han hva kjærlighet er når han er en sånn egoist og ikke bryr seg om deg? I ettertid kan du nok være glad at forholdet røk, tenk å måtte dele hele livet med en sånn type.. Synes nesten synd på den kvinnen som blir hans neste... Det er vel ingen tvil at det er du som har rett TS🙄 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #14 Skrevet 10. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvem mener dere skulle ha fått dekket behovet først? Anonymkode: ddf66...61d Begge. Derfor var det riktig at det ble slutt. Anonymkode: a7d67...a8f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå