Gå til innhold

Samboere til søsteren min kaller katten min for «Rottepus»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen stor sak, men hver gang han/de er her så omtaler han katten min, som heter Muskat, for «Rottepus». Når jeg spør hvorfor så bare latterliggjør han meg omtrent og sier «det er jo i praksis ett fett» eller «burde ikke være så vanskelig å skjønne». Hva er greia, noen som har en ide? Virker ellers som en rar skrue, som sier mye rart støtt og stadig.

Anonymkode: 704fe...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det nakenkatt?

Anonymkode: 59dcb...a4a

• Liker 4
Skrevet

Rottepus?? Ser den ut som en rotte? 

Min katt er svær, feit, har lang pels og tykk hale. Mer løve enn rotte. Naboen har en nakenkatt. Der har du rottepus!!! 

Anonymkode: 88cfa...337

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det nakenkatt?

Anonymkode: 59dcb...a4a

På ingen måte. Grå, helt vanlig katt.

• Liker 3
Skrevet

Rottepus?? Ser den ut som en rotte? 

Min katt er svær, feit, har lang pels og tykk hale. Mer løve enn rotte. Naboen har en nakenkatt. Der har du rottepus!!! 

Anonymkode: 88cfa...337

Ser overhodet ikke ut som en rotte, nei. Mine foreldre har en annen katt, oransjefarget og en slags manke som gjør at den minner litt om en løve. Den kalles «løvekatten» av samme mann. Men det er altså ingenting som minner om noen rotte med min katt.

• Liker 3
Skrevet

Ingen stor sak, men hver gang han/de er her så omtaler han katten min, som heter Muskat, for «Rottepus». Når jeg spør hvorfor så bare latterliggjør han meg omtrent og sier «det er jo i praksis ett fett» eller «burde ikke være så vanskelig å skjønne». Hva er greia, noen som har en ide? Virker ellers som en rar skrue, som sier mye rart støtt og stadig.

For en tulling! :glare:

• Liker 2
Skrevet

Rottepus😍😍😍🥰 Veldig søtt kosenavn, så dumt han mener det kjipt

Anonymkode: 68983...e21

• Liker 6
Skrevet

Du får begynne å kalle ham noe tilsvarende da, hvis det betyr så lite? :vetikke:

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På ingen måte. Grå, helt vanlig katt.

grå som ei rotte :) ?

Anonymkode: ceb4c...477

• Liker 5
Skrevet

jeg har rottehund lol 

Anonymkode: ceb4c...477

• Liker 3
Skrevet

Du får kalle ham for rottegutt 😀

Anonymkode: d9b01...84e

• Liker 4
Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mus-kat

Rotte-pus

Han tror han er morsom

Anonymkode: 4c6f6...2de

Nettopp, litt tørr humor fra din svoger der.

Anonymkode: 5bdd9...66c

• Liker 8
Skrevet

En rottepus er en pus som har som "jobb" å fange rotter og mus, så det er kanskje det som er grunnen?
Pleier katta å fange mus o.l.?

Anonymkode: f5fba...d4f

Skrevet

Og min mor kaller min hunkatt for "han" hver eneste gang hun er på besøk. Bryr meg lite :) 

Anonymkode: 1ad05...7a0

• Liker 4
Skrevet

Har han et navn du kan tulle med på tilsvarende måte, til han går lei?

Es-pen  blir etter hans humor

Øk -Akseptabel

Anonymkode: e8a17...39d

• Liker 1
Skrevet

Om han lager hestelyder når han spiser så kan du jo feks kalle han manne blakken? 

Anonymkode: 24790...911

Skrevet

Tror nok ikke jeg hadde brydd meg med å lage noe styr ut av det der altså 😅

Anonymkode: 14f9e...6a2

• Liker 4
Skrevet

Folk fra øya der jeg har slekt kaller min katt for «rottekatt» Min ligner heller ikke på en rotte akkurat, men han er også grå, og sterk, slank og smidig. Det ihvertfall de mener er at han er en sånn type katt som er god å bruke til rottejakt. Har aldri tenkt over at det er noe å ta seg nær av, de mener det som et kompliment.

Anonymkode: b7962...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...