Gå til innhold

Dere menn på 40+ som tror yngre damer er interessert i dere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor et det så tabu for de unge å ha lyst på « eldre» menn? Når jeg var 20 hadde jeg lyst på 40 åringer, nå er jeg over 40 og har lyst på menn over 60.

Anonymkode: 1db87...aff

• Liker 28
Skrevet

Og dere kvinner må slutte å tro at vi menn har spesielt lyst på å ha stor kuk. ktnx

Anonymkode: a6f0b...a58

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor et det så tabu for de unge å ha lyst på « eldre» menn? Når jeg var 20 hadde jeg lyst på 40 åringer, nå er jeg over 40 og har lyst på menn over 60.

Fordi kvinnene utnytter disse mennene økonomisk.

• Liker 5
Skrevet

Hva er galt med 'eldre' kvinner + yngre menn?  :regn: skal ikke leken være lystbasert?

• Liker 2
Skrevet

Ok, noen gjør kanskje det. For meg er det viktigst at vi har god «kjemi».

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og 'mennene' utnytter disse kvinnene for å få kred.

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Og dere kvinner må slutte å tro at vi menn har spesielt lyst på å ha stor kuk. ktnx

?

Anonymkode: d37b1...679

• Liker 6
Skrevet

. For meg er det viktigst at vi har god «kjemi».

Peace

• Liker 1
Skrevet

unge jenter jobber jo i serviceyrke nettopp for å komme i kontakt med 40+ menn.

Anonymkode: 07632...18f

• Liker 3
Skrevet

Godt voksne menn bør ha som regel at de alltid overlater til unge kvinner å ta initiativ til en flørt. Risikoen for at de misliker framstøt fra menn som er dobbelt så gamle som dem er stor. 

• Liker 21
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

unge jenter jobber jo i serviceyrke nettopp for å komme i kontakt med 40+ menn.

Det var litt av en antagelse.

• Liker 16
Skrevet

Hei, nå håper jeg ikke du skremmer dem helt bort. Jeg er i tredveårene, blir spurt om leg på butikken når jeg kjøper alkohol, ser altså ut som en ung kvinne. Jeg ønsker den oppmerksomheten. Ja, takk. En som er 40 + er ikke så mye eldre enn meg. 

Tror du at det bare er dere som får oppmerksomhet? Alle får det, i alle aldere, ikke all oppmerksomhet er like behagelig, men da sier man bare "nei, jeg er ikke interessert", ikke noe verre enn det. 

Anonymkode: 2baf6...efa

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var litt av en antagelse.

nei, det er en konklusjon. Blir som at unge jenter blir med i AUF nettopp for å bli pløyet av eldre menn ala Giske.

Skrevet

Verste var hun som opplevde at en gammel mann trykket "like" på et av bikinibildene hun hadde på Instagram. Fy faen, nærmere overgrep kommer man ikke! 

Anonymkode: 44f61...639

• Liker 8
Skrevet

Kjære eldre kvinne: Nei, du har ikke krav på mennene på din alder.

Anonymkode: 6915e...234

• Liker 9
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke et tabu, men fryktelig irriterende og ekkelt med eldre menn som sjekker meg opp. 

Anonymkode: 7bc08...987

• Liker 11
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er til dere:

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/R9R1R2/25-under-25-kjaere-mann-40-ta-deg-sammen

Håpet er at dere tar det til dere og slutter å leve i fantasien om at yngre jenter har så vanvittig lyst på dere. 

ACT YOUR AGE!

Anonymkode: 05de1...2b0

Hele dating markedet i Skandinavia er allerede fucked opp , selv om noen alfahanner som Rune Rudberg fremdeles kan vrake i jenter fra 18 til 40 år. 

• Liker 1
Skrevet

Fy faen for noen useriøse svar til nå, som bagatelliserer problemet.

Jeg er 20 år gammel og holder på med en mannsdominert idrett(ekstremsport) Bortimot ALLE menn i klubben jeg er i har prøvd seg på meg, aller mest de mellom 35-60 med og uten kone. Har fått ekstremt mange kommentarer på utseende og kroppen min av samtlige, og får også fyllemeldinger hver helg om jeg vil møtes. Hvor menn dobbelt så gamle som meg sier jeg er så deilig, de vil smake på meg, og at jeg har de runker til fantasier om meg. Dette har gjort at jeg synes det er ubehagelig å vær med på sosiale sammenkomster innen dette miljøet, og unngår det.

Når menn som også holder på med denne sporten har hjulpet meg med ting, så har det vist seg gang på gang at de har hatt baktanker med «hjelpen». 

Helt fra jeg var 13-14 har jeg fått masse uønsket oppmerksomhet fra gamle griser. Har jobbet i klesbutikk fra jeg var 16-19 og fått mange kommentarer lignende de i artikkelen.

Det er NOEN jenter på min alder som sikkert liker myye eldre menn, men jeg som de aller fleste på min alder gjør ikke det. De mennene som får god kontakt med meg burde fått «fars/bestefar følelse» over meg og jenter på min alder, ikke seksuelle tanker😶

Anonymkode: 598e5...07e

• Liker 36
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen for noen useriøse svar til nå, som bagatelliserer problemet.

Jeg er 20 år gammel og holder på med en mannsdominert idrett(ekstremsport) Bortimot ALLE menn i klubben jeg er i har prøvd seg på meg, aller mest de mellom 35-60 med og uten kone. Har fått ekstremt mange kommentarer på utseende og kroppen min av samtlige, og får også fyllemeldinger hver helg om jeg vil møtes. Hvor menn dobbelt så gamle som meg sier jeg er så deilig, de vil smake på meg, og at jeg har de runker til fantasier om meg. Dette har gjort at jeg synes det er ubehagelig å vær med på sosiale sammenkomster innen dette miljøet, og unngår det.

Når menn som også holder på med denne sporten har hjulpet meg med ting, så har det vist seg gang på gang at de har hatt baktanker med «hjelpen». 

Helt fra jeg var 13-14 har jeg fått masse uønsket oppmerksomhet fra gamle griser. Har jobbet i klesbutikk fra jeg var 16-19 og fått mange kommentarer lignende de i artikkelen.

Det er NOEN jenter på min alder som sikkert liker myye eldre menn, men jeg som de aller fleste på min alder gjør ikke det. De mennene som får god kontakt med meg burde fått «fars/bestefar følelse» over meg og jenter på min alder, ikke seksuelle tanker😶

Anonymkode: 598e5...07e

Norske jenter er regnet for å være billige . Jeg tror ikke de vil bombardere en katolsk jente på samme måte. Ihvertfall ikke en muslimsk jente

Endret av AlkoMann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...