kotlin Skrevet 10. oktober 2020 #21 Skrevet 10. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jo jeg er for likestilling, men ble forvirret da jeg ble kalt en feminist, for har aldri helt tenkt over forskjellen 🤷🏼♀️ ts Anonymkode: 6f3e7...29d Der har du svaret. Du er feminist
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #22 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg (er for full likestilling, hjemmeværende menn etc) mener feminisme er politikk til fordel for hvite kivinner. Prove me wrong. Anonymkode: 2f2e9...053
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #23 Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg (er for full likestilling, hjemmeværende menn etc) mener feminisme er politikk til fordel for hvite kivinner. Prove me wrong. Anonymkode: 2f2e9...053 Så det er en rasistisk og sexistisk organisasjon. Anonymkode: 2f2e9...053
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #24 Skrevet 10. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ble mishandlet av mammaen sin og endte opp med å drepe feminister. Anonymkode: 2f2e9...053 Hæ? Dette kjenner jeg du bare har lagd en rar konklusjon ut av. Ble ikke han forlatt av egen far? Og var selverklært kristen? Og så ned på kvinner og mente alle var horer? Uansett; om en terrorist ender opp med å drepe feminister, så er det feministenes skyld? Herregud 🙈🙈 Anonymkode: 1be0c...b45
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #25 Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er en rasistisk og sexistisk organisasjon. Anonymkode: 2f2e9...053 Hver gang noen kjemper for rettigheter og muligheter for andre enn hvite menn så klikker hvite menn i vinkel. Hva er det dere er redd for å miste om kvinner får samme muligheter? Dere kommer sannsynligvis til å være samfunnets vinnere i minst 100 år til. Anonymkode: 1be0c...b45
Hank Amarillo Skrevet 10. oktober 2020 #26 Skrevet 10. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa jeg var for like stilling, at menn og kvinner fortjener like mye uansett hva, at jeg skiller ikke, vi er alle mennesker og er verdt like mye uansett kjønn. Jeg ble fort fortalt da at jeg var feminist 🙄 Han er på bærtur. Selvfølgelig er du ikke feminist bare fordi du er for likestilling og at folk er like mye verdt uavhengig av kjønn.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #27 Skrevet 10. oktober 2020 4 minutter siden, Hank Amarillo skrev: Han er på bærtur. Selvfølgelig er du ikke feminist bare fordi du er for likestilling og at folk er like mye verdt uavhengig av kjønn. Det er jo det som i utgangspunktet er definisjonen på feminist, men en del har visst bestemt at feminisme er ekstremisme. Det er faktisk akkurat så enkelt som du sier her. Hverken mer eller mindre. Anonymkode: 1be0c...b45
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #28 Skrevet 10. oktober 2020 Jens Stoltenberg og Erna Solberg, og de eller fleste statsråder svarer ja til at de er feminist. Burde være nok info til å forstå at feminisme er ganske allment. Anonymkode: 0ba7b...662
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå