AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Sitat «25 under 25»: Kjære mann 40+, ta deg sammen! Helt siden jeg fikk min første jobb som 14-åring har jeg tidvis opplevd en forferdelig ukultur fra en del eldre menn i møte med oss unge, kvinnelige servicearbeidere. Men kjære mann 40+: Det at jeg er såpass hyggelig mot deg er ikke et sjekketriks, det er jobben min. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/R9R1R2/25-under-25-kjaere-mann-40-ta-deg-sammen Jeg må si jeg som mann på 30 blir ganske sjokkert av disse fortellingene. Er det virkelig så mange eldre menn som er griser? Jeg jobber selv i service bransjen og har kun opplevd en gang på 10 år at en dame har vært ubehagelig nærgående på jobb. Anonymkode: bb454...181
SoWhat? Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Ja, det er mange dessverre. Jobbet i bar, på hotell to somre. Har aldri møtt så mange ekle menn før eller etter. På restauranten nå, så hender det om flere menn spiser lunsj. Ellers er det mest par heldigvis.
ella_b Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det virkelig så mange eldre menn som er griser? Anonymkode: bb454...181 Tja, også yngre menn har vært griser og direkte trakassert meg på jobb. Men ja. Det er så mange.
GammelKaktus Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Kommer jo ikke akkurat som et sjokk dette da, både unge gutter og jenter blir jo utsatt for dette. Lillebroren til en venninne ble jo nærmest overfalt av ei kjerring i 40 åra når han hadde sommerjobb på et utested forrige år. Og jeg har ennå til gode å høre at noen har hatt en kveld på jobb i servicebransjen uten å bli klapset på rompa eller fått vulgære tilrop av gamle griser og kjerringer.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Trenger ikke jobbe i service bransjen engang. Jeg har blitt langt an på eldre menn siden jeg var et lite barn. Anonymkode: 8a3d5...83b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå