Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det annerledes at ei venninne tar med kjæresten sin på besøk når kjæresten også er ei jente? Tenker generelt, kan godt være på jentekveld en lørdag, eller å møtes på cafe. Ser dere på det på samme måten som om en venninne tar med en guttekjæreste? 

Anonymkode: 98ee5...8cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæreste er kjæreste. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tenkt det var annerledes, for det blir jo fortsatt en jentekveld. Selv om to av jentene dater.

Anonymkode: c8db8...0b2

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, spinnwild said:

Kjæreste er kjæreste. 

Helt enig!

Har opplevd dette litt vanskelig, spesielt i begynnelsen av akkurat det forholdet, men nå har det gått seg til, slik at når "vi jenter" skal møtes, så er det uten kjæreste - uavhengig av kjønn.

Skrevet

Hva skulle vært annerledes, mener du?

Jeg synes det er en uting å ha med kjæreste, helt uavhengig kjønn, hvis det ikke er avklart på forhånd, men sånn bortsett fra det; kan ikke helt se hva du mener du skulle vært annerledes?

Skrevet

Ser det er litt ulike meninger, derfor jeg lurer på om kjønnet har noe å si. Jeg har opplevd dette i egen venninnegjeng og har lurt litt på hvorfor det har vært godtatt at hun som er lesbisk alltid tar med kjæresten og det ikke ser ut til at noen reagerer særlig på det. For den lesbiske venninna virker det å være en selvfølgelighet at kjæresten skal med. Men ingen andre tar med sin mannlige kjæreste. Den skeive dama (kjæresten) er ei kul dame, så det hjelper kanskje..? 

Anonymkode: 98ee5...8cd

Skrevet

Overhodet ikke annerledes. Det er jo akkurat like mye en outsider og fremmed for meg, som jeg ikke har et nært forhold til.

Anonymkode: ff947...c4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...