Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags vognpose anbefaler du og hvorfor? Vi venter barn i februar så trenger nok en varm pose i starten.😊

Anonymkode: d111c...502

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller er dyne bedre? Helt ny og uviten om dette

Skrevet

I februar er det såpass kaldt at jeg vil anbefale vognpose. Vi har hatt Voksi og Reflex, og er mest fornøyd med Reflex som man får kjøpt på Barnas Hus. Har en vognpose til vogna i barnehagen og en til vogna vi bruker hjemme😊 

Skrevet

Jeg har kjøpt voksi urban da den kommer ut best i test mtp varme osv. 

Anonymkode: 666da...8df

Skrevet

Vi har easygrow nord. God og varm, og veldig kjekt at man kan bytte ut dundynen med et ullinnlegg så den kan brukes når det blir varmere ute :)

Anonymkode: f5a3e...e25

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har easygrow nord. God og varm, og veldig kjekt at man kan bytte ut dundynen med et ullinnlegg så den kan brukes når det blir varmere ute :)

Hva slags klær bruker barnet da når de har så varme poser? Ullklær?😬

Skrevet

Kjøp med forlengelsesdel, så slipper du å kjøpe ny når de blir lang om 1,5 år.

Anonymkode: c27d4...fef

• Liker 1
Skrevet

Vi er fornøyd med voksi urban. Men mens barnet lå i babydel, brukte vi bare dyne eller bilstolposen til voksi. 

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, neon_sun skrev:

Vi er fornøyd med voksi urban. Men mens barnet lå i babydel, brukte vi bare dyne eller bilstolposen til voksi. 

Vi har kjøpt bilstolposen fra Voksi, tenkte å bruke den i vognen også i starten. Men den har jo hull under til selene, og er redd det trekker kaldt inn i de? Hadde du lammeskinn under, eller er det ikke nødvendig? 🤔

Anonymkode: 1c16f...614

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kjøpt bilstolposen fra Voksi, tenkte å bruke den i vognen også i starten. Men den har jo hull under til selene, og er redd det trekker kaldt inn i de? Hadde du lammeskinn under, eller er det ikke nødvendig? 🤔

Det er ikke nødvendig, de har både madrass og bagdelen under seg.

Anonymkode: efc68...027

Skrevet

Har bilstolpose i bagdelen, angående hullene så var egentlig planen å ha lammeskinn under bilstolposen men greide å ødelegge den i vask så nå går jeg for ullteppe. Tror jeg legger ullteppet inni posen i januar/februar, så kan det eventuelt brettes over i tillegg for ekstra varme. 

Føler bilstolposene er litt tynnere så ville uansett hatt et pledd inni posen, bruker et tynt pledd i merinoull per nå. 

Anonymkode: 3aec5...845

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags klær bruker barnet da når de har så varme poser? Ullklær?😬

Spørs temperaturen, men som regel en ullbody+ullbukse/strømpebukse og evt en genser. Hvis det er veldig kaldt tar jeg en ulldress utenpå (typ lillelamdress eller lignende) :)

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det var nødvendig, men vi hadde det for komforten sin del, men ikke pga posen. 

Skrevet
4 timer siden, neon_sun skrev:

Synes ikke det var nødvendig, men vi hadde det for komforten sin del, men ikke pga posen. 

Takk for svar 😃

Skrevet

Vognpose med dun eller lammeskinn inni? Skal uansett ha lammeskinn i bunn så holder det da med en dunpose?😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...