AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg er en sånn person som legger merke til vorter/utvekster i ansiktet og på halsen til folk. Jeg må være så ærlig å si at jeg synes det er ekkelt og ikke noe fint. Noen er født med de, mens andre får noen når de blir godt voksne. Jeg hadde fjernet de med en gang selv om jeg ikke er ei sminkedukke, og lurer på hvorfor andre ikke gjør det også, så lenge de sminker seg og er opptatt av utseendet. Noen innspill? Anonymkode: 2c608...ae7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Kanskje de lar være på grunn av risiko for stygge arr? Anonymkode: 50cdb...c6c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Enig. Har ikke selv. Men om, hadde jeg fjernet. Smukkere med ett arr enn vorte Anonymkode: 57f2c...3b4 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Ts her. Min fastlege er en slags minikirurg som fjerner skintags, vorter, fettkuler (som mange innbiller seg er beautyspots) Han fortalte meg at med dagens teknologi og teknikker får man ikke arr slik som i gamle dager. Det tar maks et par minutter ofte å fjerne en vorte eller skintags, og ikke vondt eller sying. Anonymkode: 2c608...ae7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg hadde ei vorte/en slags utvekst i panna da jeg var ung. Fastlegen sa at jeg måtte ta kontakt med plastisk kirurg hvis jeg ville fjerne den, og hun fikk meg til å føle meg dum, forfengelig og overfladisk. Etter et par år fikk jeg ny fastlege som fjernet vorta på få minutter. Har et lite arr (stram hud i panna når man er ung), men man må se etter og vite om det for å se det. Anonymkode: c6e99...94e 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg fjernet en stor føflekk som stakk ut rett over øret i hårfestet, og som var plagsom hver gang jeg bruker briller (nesten daglig). Det var litt kosmetisk, men mest praktisk. Den var bare i veien. Fastlegen min ville ikke fjerne den, pga stygt arr, og henviste meg til øre-nese-hals på sykehuset som fryse-skrapte den vekk. Nå er det bare et bittelite rødt (snart hvitt pga det har gått et år) arr der. Fastlegen min sier også at alt som fjernes på overkroppen har større sjanse for stygt arr pga bevegelighet i huden. Jeg har selv operert flere ganger og har mange arr, så jeg er ikke redd for det, men skulle jeg ha fjernet noe i ansiktet ville jeg ha blitt henvist til noen som gjorde det bra. Anonymkode: 27e42...272 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå