Gå til innhold

Noen parfymekjennere her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har stadig lett etter en spesiell lukt.. Så var jeg på Normal og kjøpte en som het "Next Generation, Crystal Pink" men det var bare en liten travel parfyme og varte litt kort. Men den luktet eksakt slik jeg ønsker!

Prøvd å finne en stor flaske på nettet, men selges kun som travel og via utlandet. Så til spørsmålet: noen som kjenner denne og vet om en som lukter helt likt som den? 

Kunne ikke kjøpe flere for det var den siste.. så virker populær

1358599424.jpg

Anonymkode: 99dd9...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes ingen parfyme som lukter helt likt som den. Alle parfymer er blandet forskjellig. 

Anonymkode: 865d5...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle parfymer lukter jævlig. Dessuten er det mange som ikke tåler det. Hvorfor skal Lise på 7 år få et alvorlig astmaanfall pga at du påfører deg noe som er totalt unødvendig!? 

Anonymkode: c67af...abb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen parfyme som lukter helt likt som den. Alle parfymer er blandet forskjellig. 

Anonymkode: 865d5...329

Så nærme så mulig da

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle parfymer lukter jævlig. Dessuten er det mange som ikke tåler det. Hvorfor skal Lise på 7 år få et alvorlig astmaanfall pga at du påfører deg noe som er totalt unødvendig!? 

Unnskyld meg, jeg er en av de som ikke dynker seg med 200 spray. Det liker jeg ikke selv fra andre. Det var uansett ikke spørsmålet mitt!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hun spurte ikke om råd om hun skal bruke parfyme eller ikke :) 

Anonymkode: dc6b2...7ac

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har stadig lett etter en spesiell lukt.. Så var jeg på Normal og kjøpte en som het "Next Generation, Crystal Pink" men det var bare en liten travel parfyme og varte litt kort. Men den luktet eksakt slik jeg ønsker!

Prøvd å finne en stor flaske på nettet, men selges kun som travel og via utlandet. Så til spørsmålet: noen som kjenner denne og vet om en som lukter helt likt som den? 

Kunne ikke kjøpe flere for det var den siste.. så virker populær

1358599424.jpg

Er en tråd allerede på forumet hvor du kan spørre parfymekjennere spørsmål: 

Anonymkode: 71955...5d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en tråd allerede på forumet hvor du kan spørre parfymekjennere spørsmål: 

Anonymkode: 71955...5d5

Tusen takk! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fant den på Normal er det ikke en kompleks eller ekslusiv duft, ville lett på Nille, HM eller blant kjendisparfymene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal Lavrans på 8 gå inn i anafalytisk sjokk fordi du har sitrusfrukt I veska? Silje på 30 får alvorlig astmaanfall fordi du har klappet en katt. Eller gamle Olga dør på bussen fordi du ikke vasket hendene etter du spiste nøtter på bussholdeplassen. Mange er allergisk mot nøtter og sitrusfrukt, og katter, og det er ikke nødvendig for deg å spise nøtter eller Appelsin, eller ha katt. Så da bør du slutte med det for å beskytte andre. 

Samme greie. 

Anonymkode: a2dd6...d1d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet litt og fant ut at denne parfymen er en utvannet utgave av YSL Black Opium. Så sats på denne om du liker lukten, og ikke ha en parfyme som fordamper like raskt som NG sin.

image.thumb.png.49c046abf231d2fcc2c7f08ec8d8c01b.png

Anonymkode: 979e9...27a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
På 10.10.2020 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Googlet litt og fant ut at denne parfymen er en utvannet utgave av YSL Black Opium. Så sats på denne om du liker lukten, og ikke ha en parfyme som fordamper like raskt som NG sin.

image.thumb.png.49c046abf231d2fcc2c7f08ec8d8c01b.png

Anonymkode: 979e9...27a

Tusen takk for tips! 😄🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...