AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg har snakket med en spåkone- klarsynt i årevis, og har hatt en god dialog. Det har selvfølgelig vært utfordrende samtaler og å ikke bare fryd og gammen. Av hensyn så vil jeg ikke nevne noen navn eller hvor personen bor. Jeg har spurt om å treffes etter alle disse åra, og hun har møtt kunder før gjennom jobben. Men hun er helt klar og tydelig på at nei, det lar seg ikke gjennomføre.. Jeg er både lei meg trist. Synes egentlig det er veldig spesielt. Jeg kjenner at jeg har problemer med dette.... Hva mener dere om dette? Har dere noen tanker? Ønsker kun ærlige og ikke krasse tilbakemeldinger, over en hyggelig tone Anonymkode: 37fdb...176
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Du bør vel stole på at hun vet at det ikke kommer til å ende bra om dere møtes. Hun er tross alt spåkone. Hvorfor vil du møte henne? Anonymkode: 2a4f6...b7f 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Du må nesten bare godta det. Hun skylder deg ingenting, på samme måte som du heller ikke skylder henne noe, utover det profesjonelle. Hva ønsker du egentlig å oppnå ved å møtes? Tenker du typ vennskap eller at hun skal spå deg/ha samtaler med deg face to face? Anonymkode: 9fd6b...b9a 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Hun vil vel ikke bli avslørt, de fleste som driver med dette gjør det for lettjente penger. Anonymkode: 9125c...9ff 7
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Det har denne spåpersonen full rett til å si. Det er en jobb denne utøver og leverer og da medfører det ikke å treffes og bli venn med folk. 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Synes? Altså, jeg hadde heller ikke villet møte en gærning som er spåkonekunde. What's in it for her? Anonymkode: f0391...e2b 2
-Titania- Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 Det er da hennes fulle rett å ikke ville møtes. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #8 Skrevet 10. oktober 2020 Hun vil kanskje ikke møte folkene hun svindler, men fortsette å ha et "anonymt" forhold til de - slik at hun kan fortsette å gjøre det hun gjør. Anonymkode: 29207...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Skrevet 10. oktober 2020 Det er tydelig at dere ikke har fått med dere hva jeg har skrevet! Husk det er verdensdagen for psykisk helse, så å være litt hyggelig har man ikke noe å tape på Hør! Jeg er ikke en gærning. Jeg har kjent henne i godt over 7 år. Sett henne på cam og hatt mange fine samtaler. Selvfølgelig er det hennes valg. Det har hun rett til. Men hva hadde det kostet å gjort det engang? Jeg vet om flere som har møtt sin veileder innen alternativ bransjen. Er ikke noe galt i det. Hvorfor jeg vil møtes har ikke noe av betydning for dere. Jeg vil møtes å se hvel hun er, hilse på etter alle årene. Ta en kaffe, og bare ta det som en jobb. Anonymkode: 37fdb...176
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #11 Skrevet 10. oktober 2020 Det er en fordel å skille jobb og privatliv. Spåingen er jobb og ikke en venninnegreie. Mulig hun er redd for å bli utnyttet og må spå deg gratis Anonymkode: 16ca2...4db 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Skrevet 10. oktober 2020 Ts, du har jo fått fine svar. Hva ønsker du egentlig å høre? Jeg har er yrke der jeg har samtaler med personer. Ikke spåkone, men jeg snakker, og veileder, personer i krise. Men hadde noen av dem ønsket å møte meg på privaten, og spurt om det gjentatte ganger, hadde jeg latt en av kollegaene mine tatt over saken. Det handler om å ikke blande roller. Hun ønsker ikke å møte deg, så respekter hennes valg. Kan godt skjønne at det er forvirrende for deg, som har brukt henne som samtalepartner i flere år. Det er heller ikke uvanlig at du har fått et behov for å møte henne, at du kanskje ser på henne som noe mer enn en spåkone. Men for henne er dette et rent profesjonelt forhold, og det er egentlig bra for deg (og henne) at hun ikke blander rollene. Anonymkode: 9fd6b...b9a 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #13 Skrevet 10. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er tydelig at dere ikke har fått med dere hva jeg har skrevet! Husk det er verdensdagen for psykisk helse, så å være litt hyggelig har man ikke noe å tape på Hør! Jeg er ikke en gærning. Jeg har kjent henne i godt over 7 år. Sett henne på cam og hatt mange fine samtaler. Selvfølgelig er det hennes valg. Det har hun rett til. Men hva hadde det kostet å gjort det engang? Jeg vet om flere som har møtt sin veileder innen alternativ bransjen. Er ikke noe galt i det. Hvorfor jeg vil møtes har ikke noe av betydning for dere. Jeg vil møtes å se hvel hun er, hilse på etter alle årene. Ta en kaffe, og bare ta det som en jobb. Anonymkode: 37fdb...176 Har du betalt for tjenestene i løpet av disse 7 årene?. Anonymkode: 9125c...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå