Gå til innhold

Overvektige damer - hva får dere komplimenter for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får som oftest høre at de liker den store rumpa mi. Nesten alle jeg har vært med har også elsket de store puppene. En ble helt vill bare av syne av magen min(🤪). Hva er erfaringen til andre?

Anonymkode: fe065...7b6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppene og rumpa mi blir ofte kommentert her også!😊 Og formene mine

Anonymkode: 87f48...df4

• Liker 1
Skrevet

Det er pupper og rompe jeg får høre om ja. 

Anonymkode: cbb28...d8c

Skrevet

Former er jo sexy da. 

M33

Anonymkode: dda16...7b9

Skrevet

Pupper, rompe, lår, mage, øyne, hår, smil. Det meste utenom armene sånn egentlig 🤭

Anonymkode: ca4fd...f63

Skrevet

Null komplimenter. Bare mobbet for at jeg er feit og stygg.

Anonymkode: 0fbce...4df

Skrevet

Fasongen min 

Veldig smal i i midjen, store hofter og pupper. 

Anonymkode: ab3c6...e62

Skrevet

Rumpa

Anonymkode: a46ca...446

Skrevet

At jeg har bollemus 

Anonymkode: 11e6b...ddb

• Liker 1
Skrevet

Rumpen og anklene.  Jeg har stor rumpe, men smale legger. Selv synes jeg ikke det er så pent, men tydelig at noen liker det 😅

Anonymkode: add98...090

Skrevet

Øynene og smilet. Komplimenter jeg ikke bryr meg om for jeg vet de sier det kun fordi der ikke er noe annet å gi komplimenter om. 

Anonymkode: 0beb7...4fd

Skrevet

Overvektig mann og aldri fått komplimenter for kroppen min. Men fikk skryt da jeg slanket meg og ble mindre overvektig. 

Anonymkode: 4d2e8...747

Skrevet

Trang f*tte 😅

Anonymkode: ed254...9f5

• Liker 2
Skrevet

Ingenting. Samboer har ikke tatt i meg på flere år. Selvtillitten er ræva.. 

Har dessverre noe som heter lipødem, så har ikke kontroll på vekten i det hele tatt. 

Anonymkode: 28347...a80

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Former er jo sexy da. 

M33

Anonymkode: dda16...7b9

Hvis du leser overskriften ser du at denne tråden ikle gjelder damer med former, men overvektige damer. Altså feite på godt norsk.

Anonymkode: efda7...5ca

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overvektig mann og aldri fått komplimenter for kroppen min. Men fikk skryt da jeg slanket meg og ble mindre overvektig. 

Det er bra, å være og se sunn ut er attraktivt:)

Anonymkode: efda7...5ca

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke? Min forrige samboer ble i løpet av forholdet relativt overvektig. Jeg syns han var sexy fortsatt, og sa det til han, og han ble ENDA bedre å kose med! Det er jo et kompliment. Det er kanskje ikke mest attraktivt å være overvektig, men herregud, å kose med en mann med litt mage og størrelse på kroppen er så mye deiligere enn å kose med en som er tynn/atletisk. Og ja jeg har kosa med begge. Pappakroppen ❤️ 

Anonymkode: 0beb7...4fd

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeeelsker menn det er litt å ta i😍

Anonymkode: 87f48...df4

Skrevet

Øynene mine, ALLTID! Og leppene. Vet jeg er en pen jente, men med alt for mange kilo - gjør noe med det å det kommer av sykdom. Får mange kommentarer på at jeg er pen også, men det er frem til de ser at jeg er feit! For alltid alene eller noe sånt! Ha Ha!

Anonymkode: dd1cf...35a

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får som oftest høre at de liker den store rumpa mi. Nesten alle jeg har vært med har også elsket de store puppene. En ble helt vill bare av syne av magen min(🤪). Hva er erfaringen til andre?

Anonymkode: fe065...7b6

Store pupper, blid og glad fordi jeg ikke er sulten antar jeg, og fine former. 

Anonymkode: 6e7f7...1ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...