Gjest peon Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 Har jo hørt så mye rart om det området etter at de narkomane ble nektet tilgang på plata.. Skal på jente shopping tur til Oslo, og må velge mellom hotell i Skippergata og et som ligger i nærheten av Hegdehaugsveien.. Hva troe dere??
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #2 Skrevet 27. juli 2005 Selv ville jeg ikke hatt betenkeligheter med å bo på skippergata (eller dronningsgaten for den saks skyld..) Narkomane er som regel hyggelige og lite kontaktsøkende. Hvis det er Cochs pensjonat som er det andre alternativet, så er det helt ok der Billig i hvert fall.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 27. juli 2005 #3 Skrevet 27. juli 2005 Skippergata er fullt av prostituerte og narkomane, og det foregår åpenlyst salg av både sex og stoff der. I utgangspunktet er det trygt og greit å gå der, men jeg ville nok ha foretrukket det i Hegdehaugsveien var jeg dere. Det er midt i shoppingstrøket, mye triveligere område og perfekt utgangspunkt for jenter på shoppingtur. Mye utesteder i nærheten også.
Gjest Dilla Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 Jeg vill i hvertfall ikke bodd på hotell i Skippergata. Ikke noe koselig å gå der, i hvertfall ikke om kvelden.
Fakse Skrevet 27. juli 2005 #5 Skrevet 27. juli 2005 Anbefaler Cochs pensjonat. Det er billig, sentralt og veldig OK.
Gjest peon Skrevet 27. juli 2005 #6 Skrevet 27. juli 2005 Tusen takk for gode tips! Rom på chocs pensjonat er bestilt!
Mona Skrevet 27. juli 2005 #8 Skrevet 27. juli 2005 Jeg hadde ikke hatt problemer med å bo i Skippergata, (du er jo på Karl Johan på 15 sekunder) men må si det sikkert er mye hyggeligere å bo ved Hegdehaugsveien! Så det blir nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå