AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Hva gjør deg kul? Anonymkode: 6ebfa...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Mine tantebarn synes jeg er kul fordi jeg kjøper morsomme leker til de små og kule klær til de større når jeg er på reise. Pluss at jeg bor på en «spennende» plass med dyr og maskiner. Det er ikke så vanskelig få de til å synes jeg er kul 😅 Min egen unge synes derimot ikke jeg er like kul 😅 Anonymkode: 1d18c...82e 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Tvilsomt. Men jeg har verken ønske eller behov for å være det. Jeg er tante, og sånn er tante. Anonymkode: 40298...4ce 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg er ikke tante, men sønnen min har en kul onkel. Han er kul fordi han spiller fortnite med ham. Anonymkode: 9bd27...d62 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Håper på å bli kul tante dersom søsknene mine får unger 😊 Er forsåvidt inngiftet tante allerede, men jeg har ikke noe ønske om å bli sett på som kul tante der. Anonymkode: ca323...211
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør deg kul? Anonymkode: 6ebfa...1e1 Ikke enda, men jeg skal bli det! 🙌🏻 Hva skal gjøre med til en kul tante? Tryllestaven jeg har på utstilling i stua, sammen med masse annet HP, GoT ol. merch stesj. Kattene mine. Min store interesse for film, disney, og alt ting gøy 😄 Jeg skal være den kule tanten som nieser og nevøer vil på overnatting hos 😄 Men foreløpig er det litt for tidlig for den slags. Men en vakker dag 👌🏻 Anonymkode: e7d09...cc2 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 Nei, det er jeg ikke. Anonymkode: 6d1cc...af4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #8 Skrevet 10. oktober 2020 Min nevø og niese ser på meg som en kul tante og det har de alltid gjort. Nå er de 18 og 21. Jeg er den de kan snakke med når de ikke føler for å snakke med foreldrene. Jeg snakke med de om sex, alkohol, narkotika etc, jeg har også opplevd mye gjennom mitt liv som de synes er spennende. Jeg er lite dømmende og har jobbet med ungdommer hele livet, så jeg kan lett legge meg på deres nivå under samtaler. Jeg vet og forstår mer om verden deres enn deres foreldre, og er en trygghet der de kan være seg selv og innrømme NPR de har gjort noe de ikke skulle. Anonymkode: 4cbcf...6f2 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Skrevet 10. oktober 2020 Har akkurat fått en tegning med «Tante du er kul» skrevet på, så det tror jeg Jeg er oppriktig interessert i hva mine tantebarn har å si, og snakker ikke ned til dem. Synes også det er veldig morsomt å leke, lese, tegne og holde på med andre aktiviteter sammen med dem. Vet at mange synes sånt er kjedelig, men jeg storkoser meg. De er ganske små da. Barnehage- og barneskolealder. Anonymkode: 3ebfb...f97 1
miss summers Skrevet 10. oktober 2020 #10 Skrevet 10. oktober 2020 Ja, faktisk er jeg en kul tante. Har mange tantebarn og de kappes om å komme på overnatting, og være sammen med meg på ting. Jeg er øverst på lista som barnevakt ❤️ Jeg tror det handler mest om at jeg viser interesse og genuint ønsker å tilbringe tid med dem. Elsker å være sammen med dem, og tar mye initiativ til å henge. Har aldri klart babyspråk greia. vet ikke hvordan jeg skal forklare det... snakker med dem uten å pakke inn ting etc. De to eldste (over 20 nå) kommer til meg når de trenger trøst og støtte (og sannheten) med ting de føler de ikke kan snakke med foreldrene om. Foreldrene kaller meg supertante. Å være tante for denne gjengen er den største og beste gleden i mitt liv. Og det vet de 😍 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #11 Skrevet 11. oktober 2020 Nei. Jeg er ukomfortabel med barn, og nevøene mine bor såpass langt borte at vi bare sees 4-5 ganger i året. Heldigvis.. Anonymkode: 42c4c...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #12 Skrevet 11. oktober 2020 Det er jeg😁 Begge er under 10 år og jeg besøker dem ofte og da leker jeg masse med dem og bruker tiden på dem. Bursdag/jule/reisegaver er alltid noe jeg vet de ønsker seg og toppen av kaka er når de får sove hos meg. 😅 Anonymkode: 9bfcf...940
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #13 Skrevet 11. oktober 2020 Nei. Mine nevøer har foreldre som er helt grenseløse, og lar ungane gjøre akkurat som de vil. Når de er på besøk hos oss er jeg den som må sette grenser, fordi de ødelegger huset og plager våre barn som er yngre. Så jeg er nok den strenge tanta😛 Anonymkode: bec52...8b5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #14 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg er nok kul tante ja. Tror det er mest fordi jeg er 10 år yngre enn foreldrene deres og derfor er litt "ung og kul". Anonymkode: 62d48...ed1 1
Hippogriff Skrevet 11. oktober 2020 #15 Skrevet 11. oktober 2020 Ja jeg er kul tante. Hemmeligheten ligger ikke i at jeg er spesielt kul i meg selv, men i at jeg er så svak for dem at de får bestemme alt og får alt de peker på. Og at jeg er en ekstra omsorgsperson som stiller opp når livet butter imot for dem eller foreldrene. Hvilket har skjedd flere ganger. De vet de kan stole på at jeg alltid stiller opp, for jeg har bevist det gjentatte ganger. Noen av dem har bedt meg ta over omsorgen dersom foreldrene skulle falle fra. En sær forespørsel fra et barn antakelig, men løftet ble avgitt og kommer til å bli holdt om det mot formodning noen gang blir aktuelt. Det vet både de og jeg (og resten av familien). 1
Tuba Skrevet 12. oktober 2020 #16 Skrevet 12. oktober 2020 Min søster er verdens kuleste tante😍 Hun bruker masse tid sammen med ungene, de er ofte hos henne på overnatting og hun tar dem med på turer. Vi er heldige ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #17 Skrevet 12. oktober 2020 Nei, men jeg skulle gjerne vært det. Min bror bor litt for langt unna til at jeg lett kan stikke innom, og jeg er også kronisk syk med svært lite energi. Det stopper det meste av "kul tante" aktiviteter Anonymkode: bccf2...4d1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #18 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg er nok ikke det. Foreldrene oppdrar ungen som hn er verdens navle, lar ungen si og gjøre hva hn vil omtrent hele tiden. Da har det blitt til at jeg må sette grenser, og det er ikke kult🙄 Ikke noe kult for mine barn å bli slått hele tiden, alltid la søskenbarnet få viljen sin osv osv osv. Anonymkode: b0d86...053
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #19 Skrevet 12. oktober 2020 Bryr meg ikke bare så lenge jeg er kul nok for mannen min barna og vennene mine. Mitt forhold til søsken har aldri vært nært så jeg tenker igrunn lite på den siden av slekta. Anonymkode: 7a6cf...a1a 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #20 Skrevet 12. oktober 2020 Nei, driter i hva andre synes om meg. Anonymkode: 6f53d...608 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå