Gå til innhold

Ville du som kvinne på 30 vært sammen med en mann på over 40?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller om du ikke er i den alderen nå, kunne du ha vært sammen med en slik man da du var i den alderen? 13 + år aldersforskjell. Hvis dere har litt felles interesser etc.

Og nei, jeg er ikke en mann i dette scenarioet. Og ikke kvinnen heller :) jeg kjenner to som er venner med denne aldersforskjellen, men for meg personlig hadde det vært for stor forskjell, her går det mot generasjonsskille. Hun er så vidt jeg vet overhodet ikke interessert i han

Anonymkode: 4cbcd...1dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som er såpass mye eldre. +/- et par år har vært riktig for meg.

Anonymkode: 2d0b0...46a

• Liker 6
Skrevet

Nå i en alder av 37 kunne jeg det. Men ikke da jeg presis hadde bikket 30.

Anonymkode: 38634...7d5

• Liker 3
Skrevet

Da måtte det vært en veldig bra mann. Alder er bare ett av flere momenter man vurderer ved en potensiell partner, og for min del er det vel slik at jo større aldersforskjell, jo mer må det til av andre positive momenter for å kompensere. 13 år er mye, så det måtte vært en ekstremt bra mann for at et forhold skulle vært aktuelt. For en kortvarig affære derimot, ville det vært helt uproblematisk med 13 år. 

• Liker 5
Skrevet

å drive å søke etter alder og slikt, er rett og slett barnslig!

Anonymkode: 740b1...25e

• Liker 4
Skrevet

Valget er gjerne sånn ca slik:

-Mann på egen alder (+3/4 år)

-Mer attraktiv mann som er eldre (+7-12 år).

Mange velger da en eldre mann, da høyde, kroppsbygning, maskulinitet etc er viktigere enn ung alder. Spesielt gjelder dette for yngre damer.

Anonymkode: 47cd0...829

• Liker 4
Skrevet

Jeg var 28 da jeg traff mannen i mitt liv. Han ble 48 like etter vi traff hverandre. 

Anonymkode: 13dbb...3fc

• Liker 8
Skrevet

Nei. Eksen var 6 år eldre, og det merkes. Forloveden er ett år eldre. Trives bedre med det. Felles referanser fra barndommen er faktisk fint😊

Anonymkode: dab06...2b3

• Liker 7
Skrevet

Nå synes jeg det er fint med eldre menn enn meg selv, men da snakker vi +8 år selv. Alder er ekstremt viktig for veldig mye. Og ingen kvinner jeg kjenner ville vært interessert i en så mye eldre mann (med mindre det var penger involvert). 

• Liker 1
Skrevet

Nei det kunne jeg ikke. Det er lavstatus å måtte ty til en partner som er såpass mye eldre enn en selv. 

Anonymkode: 7428f...7a3

• Liker 1
Skrevet

I utgangspunktet ikke. Skal aldri si aldri, men jeg foretrekker menn på sånn ca samme alder eller litt yngre.

Anonymkode: ce35f...a83

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir 33 og er sammen med en på 47 :) sammen i 8år

Anonymkode: 8cf1f...d25

• Liker 7
Skrevet

Jeg traff x mann min når jeg var 21. Han var da 31. Vi var sammen i 17 år og fikk 2 barn sammen. Merket ikke alderen så mye når vi var yngre men når han nærmet seg 50 og helsen begynte å skrante merket jeg stor forskjell. 

Det rareste nå er at mamma har funnet seg en mann som er 10 år yngre enn seg selv. Så nå har hun en mann som er på alderen med min x mann😂 

Anonymkode: 59368...01f

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke. Har møtt menn 5-6 år eldre, men synes de blir for gamle for meg. 

Anonymkode: a609c...5b9

Skrevet

Som yngre var jeg åpen for ca 12 år som et unntak, men dess eldre jeg blir dess mindre blir aldersforskjellen jeg er åpen for. 

Anonymkode: 88d4a...84a

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 28 da jeg traff mannen i mitt liv. Han ble 48 like etter vi traff hverandre. 

Anonymkode: 13dbb...3fc

Vær han rik? 

Anonymkode: ac86d...f23

Skrevet

Ja det ser jeg ikke noe problem med. Jeg og kjæresten har større forskjell. 

Anonymkode: f60a9...7f1

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller om du ikke er i den alderen nå, kunne du ha vært sammen med en slik man da du var i den alderen? 13 + år aldersforskjell. Hvis dere har litt felles interesser etc.

Og nei, jeg er ikke en mann i dette scenarioet. Og ikke kvinnen heller :) jeg kjenner to som er venner med denne aldersforskjellen, men for meg personlig hadde det vært for stor forskjell, her går det mot generasjonsskille. Hun er så vidt jeg vet overhodet ikke interessert i han

Tja, om han ser ung ut, altså jeg er 30 og vil helst være sammen med en som ser like gammel ut om meg sånn ca. Jeg foretrekker yngre menn egentlig, men om mannen er kjekk og er spennende, snill, har hygienen på plass og vett i hjernen så ser jeg ikke problemet. 

Vet om flere som er i den aldersforskjellen, og noen er i større alder forskjell, har aldri sett problemet med hvorfor noen bryr seg om alderen med mindre vedkommende liksom er veldig ung og ikke har peiling på livet enda (typisk 18-21åringer)

Anonymkode: de6b2...51d

Skrevet

Typen er 55 og jeg 31. Så nei, har vel ikke et problem med damer på 30 og menn 40+

Anonymkode: 2ccf0...87f

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...