Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god øyesminkefjerner? Som er effektiv og man ikke trenger å gni så voldsomt? Og som helst er litt drøy i bruk også, synes alle øyesminkefjernere forsvinner så fort..

Anonymkode: bbd4b...0b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Face Halo! Det er en vaskbar, gjenbrukbar "mikro"klut som tar all øyesminke lett. Vaskes på 60 grader etter noen gangers bruk. Jeg er stor fan av den, du går aldri tom. Bruker du 3 på rotasjon trenger du ny pakke etter 1-1,5 år. Du sparer mye penger og miljø på det, selv om det nok er litt mikroplast i dem. Jeg syns likevel det er bedre enn 5-6 plastflasker på samme tidsrom, og det er rimeligere.

Anonymkode: cb045...f2e

Skrevet

Jeg bruker ansiktsserviettene til Coop. De er skånsomme mot hud og miljø, men de er fuktigere enn alle andre ansiktsserviettene jeg har brukt, så sminken forsvinner raskt uten noe særlig gnikking. Sistnevnte er veldig viktig for meg, siden jeg lett mister øyevipper når jeg må gnikke. 

Anonymkode: 94afd...f42

Skrevet

Jeg sverger til Lancome bi facil

Anonymkode: 76812...e95

• Liker 1
Skrevet

CeraVe selges på apoteket, veldig fornøyd :)

Anonymkode: 1ca6d...892

Skrevet

Bruker Nivea sin to-face sminkefjerner.  Den er for vannfast sminke men den tar vanlig maskara også veldig lett og man slipper å gni.  ER mild og veldig rimelig.

• 4 uker senere...
Skrevet

Babyolje!! Brukes i dusjen - helt nydelig!👍🏻

Anonymkode: 82eb0...aa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...