Gå til innhold

Tror dere virkelig Trump hadde korona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor jeg tror dette, men jeg bare har en følelse at at alt det styret er et spill for galleriet. Han sa jo mens han var syk at han aldri har følt seg bedre. Jeg klarer ikke beskrive den følelsen jeg sitter med, men det er noe som ikke stemmer. 

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig mye med Trump som ikke stemmer helt, så det har du nok rett i. ;) 

• Liker 12
Skrevet

Jeg er kanskje naiv, men tror han hadde corona.

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Har en følelse for at det var et spill for galleriet, jeg også.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, jeg tror han hadde det, men at han desperat prøver å bagatellisere det.

• Liker 19
Skrevet

Om Trump ikke var smittet så kan minimum 6 leger bli sparket og miste lisensen for dokument og journal juks, tviler sterkt at skyehuset forfalsker dette når dette vil bli ettersjekket og mest sannsynlig bli publisert.    

• Liker 9
Skrevet

Er ikke så viktig om han har det eller ikke. Han klarte uansett å fremstille seg selv i et dårlig lys, som vanlig.  Han er sin egen verste fiende på alle måter. 

• Liker 8
Skrevet

I og med at et respektert sykehus og et helt kobbel av leger er involvert, så tror jeg på det. 

• Liker 7
Skrevet

Han kan jo umulig ha noe å tjene på å fake Korona, nå taper han valget på det.

Mest trolig så var han bare bortført av aliens, men de ville ikke ha han ombord lenger..... 

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns også det var påfallende at akkurat han skulle få det? Hvordan fikk han det? Og er det ikke en haug med folk rundt han som også er smittet da? Skulle tro man passet seg for å smitte presidenten? Merkelig.

Skrevet

Han har i hvert fall testet negativt for både empati og intelligens. 

• Liker 17
Skrevet

Selvfølgelig har han covid19. Velgere i USA gir ikke sin stemme av medlidenhet men til en kandidat de tror er sterk og klarer lede. Han har tapt masse stemmer på dette. Legene påstår nå at han ikke er smittsom lengre men nekter å bekrefte det med en negativ coronatest.

At han var kun 3 dager på sykehus skyldes at han fikk alt som finnes av behandling på denne planeten.

• Liker 2
Skrevet

Han fikk nok corona ja, men kan godt tenke meg han ble smittet tidligere enn de har opplyst. Det er vanlig å få en forverring 7-10 dager etter smitte, så det er godt mulig det var det vi så da han ble lagt inn på sykehus. Det vil da si han har gått rundt med smitte minst en uke før det ble «oppdaget». 

• Liker 3
Skrevet

Han taper mer enn han vinner på å si at han har corona. Så mest sannsynelig er det sant

• Liker 2
Skrevet
18 hours ago, Mallard said:

Han har i hvert fall testet negativt for både empati og intelligens. 

Aldri skjønt dette, han har et vellykket bygge imperium bak seg, han har et vellykket tv persona i flere programmer deriblant "the apprentice", han er smart nok til lure media gang på gang og hele det demokratiske partiet som har prøvd i 4 år å fjerne han ifra makta. Der Clinton omtrent dro en overkastelese via falsk russisk konspirasjon teori. Jeg liker ikke hvordan han oppfører seg, men han er ikke dum og det er faktisk helt utrolig at han har vendt bordet mot demokratene og tatt over republikanske partiet samtidig måtte kjempe imot media. Amerikansk økonomi skjøt opp til himmelen ikke minst under han også. 

Så hvordan på noen måter mangler han intelligens?    

• Liker 2
Gjest Nimbus2000
Skrevet
2 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

, han er smart nok til lure media gang på gang og hele det demokratiske partiet som har prøvd i 4 år å fjerne han ifra makta.  

De eneste Trump har klart å lure er de som mener Trump er intelligent. Uheldigvis for USA er det mange nok til at han klarte å bli valgt som president. 

Skrevet
1 minutt siden, Nimbus2000 said:

De eneste Trump har klart å lure er de som mener Trump er intelligent. Uheldigvis for USA er det mange nok til at han klarte å bli valgt som president. 

Hva gjør han uintelligent? Basert på det han gjort tidligere og nå gjør som President tilsier han er Smart og mer kalkulerende enn motstanderne han har. Media og demokratene har blitt lurt gang på gang og lyver så det renner, disse har plottet å fjerne Trump og feilet. Tilsier ikke dette at Trump har utspilt disse som har vært i makta i 40 år snart? med disse mener jeg Clinton, Obama og Biden som defakto styrer partiet med Pelosi og Shummer som kontrollerer pengene innenfor partiet.           

Skrevet
2 timer siden, AnonymBrukern skrev:

Han taper mer enn han vinner på å si at han har corona. Så mest sannsynelig er det sant

Gjør han? Han har jo hele tiden sagt at viruset ikke er så farlig, så det å ha vært smittet og bli frisk på tre dager beviser jo bare at han har hatt rett.

Jeg tror faktisk ikke han har vært smittet.

• Liker 4
Skrevet
På 10.10.2020 den 15.31, Traktorlesba96 skrev:

Jeg vet ikke hvorfor jeg tror dette, men jeg bare har en følelse at at alt det styret er et spill for galleriet. Han sa jo mens han var syk at han aldri har følt seg bedre. Jeg klarer ikke beskrive den følelsen jeg sitter med, men det er noe som ikke stemmer. 

Nei, tror det hele var et skuespill...

• Liker 4
Skrevet
31 minutter siden, Petra75 said:

Gjør han? Han har jo hele tiden sagt at viruset ikke er så farlig, så det å ha vært smittet og bli frisk på tre dager beviser jo bare at han har hatt rett.

Jeg tror faktisk ikke han har vært smittet.

Tja, klarer han å kalkulere spillet og responsen blant velgerene slik at han vinner på å ha faket Korona så kan nå ingen si han ikke er jæskla dyktig og kalkulerende... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...