Gå til innhold

Hva er viktigst for deg i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det viktigste for deg i et kjærlighetsforhold? Hva setter du mest pris på og hva gjør at du elsker den du elsker? 

Anonymkode: 76719...9e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlighet, nærhet, tillit, frihet og sex.

K 50

Anonymkode: b8df2...b4f

• Liker 6
Skrevet

Gjensidig respekt for hverandre, ordnet økonomi (kontroll på økonomien), omsorg og nærhet, og latter i hverdagen. At vi setter hverandre først.

Anonymkode: c8fb7...52c

• Liker 4
Skrevet

Åndelig fellesskap og sex. 

Anonymkode: 91534...5bc

• Liker 2
Skrevet

Nærhet, noen å komme hjem til og vite at du har noen som er glad i deg og tenker på deg. 

En å snakke med i hverdagen og som størrer hverandre. Har man det. Kan man overvinne alt. 

• Liker 4
Skrevet

Ei dame som sier det hun mener og står for det. 

Ei som liker sex og ikke driver med byttehandel og butikk.

Ei som ikke er redd for å ta i et tak og ta insj. 

Ei som liker å gjøre ting sammen med meg også. 

• Liker 4
Skrevet

Latter og gjensidig omsorg i hverdagen.

Anonymkode: ce8e7...3e4

• Liker 3
Skrevet

Jeg setter pris på det aller meste med han jeg deler livet med. Mye humor, respekt og omsorg er viktig for oss begge.

• Liker 1
Skrevet

Respekt. Tillit. Humor. Fellesskap og tilhørighet. Fysisk nærhet og sex. Lojalitet og støtte. Dele opplevelser. 

• Liker 1
Skrevet

Kvalitetstid. Vil ikke ha noen hverdager på lange tider, og blir ikke snakk om å flytte sammen på veldig lenge heller. År til.

Setter pris på overnattinger og gode frokoster. Middager og en fin kveld. Gå turer, og å snakke om ting som begge er interessert i. Være med ungene hans iblant  

Skrevet

Om man først har kommet til forholdsbiten kan en jo annta at den fysiske tiltrekningen er der, så da blir det fort personlighetsmatch, det viktigste for meg er at dama er interessant å snakke med om alt mellom himmel og jord. Ellers er det viktig å at dama er uavhengig nok til at du ikke føler du må bruke all tid sammen. 

Så er det jo noen andre selvsagte ting som tillit, lojalitet, ærlighet og selvsagt jevnlig sex haha

Skrevet

Masse humor og tøys, masse nærhet og sex, at jeg alltid er inkludert, velkommen og føler meg trygg. 

Anonymkode: 10c2a...c2e

• Liker 3
Skrevet

Viktigst for meg er sex, ikke fordi sex er det viktigste, men fordi det oftest er det som vi menn sliter med å få. Alt det andre kommer lett.

Anonymkode: a7ea0...5cc

Skrevet

Lidenskap, ærlighet og lojalitet 

Anonymkode: 3f8d1...4bc

• Liker 1
Skrevet

Felles verdier og ønsker for livet. Latter, glede, fellesskap, orden i økonomien og familiekjær. Sex og nærhet. Da er jeg solgt ❤️

Skrevet

Respekt, tillit, fysisk nærhet, tilhørighet, felles verdier, humor 

Skrevet

Trygghet og trofasthet. Ærlighet og lojalitet. Gjensidig respekt. Fellesskap og vennskap. Tilhørighet. Mest mulig likt verdisyn. God kommunikasjon, så en unngår unødvendige misforståelser. Masse kos, klem og sex. 

Anonymkode: eb201...428

• Liker 1
Skrevet

Ærlighet, tillit, bli prioritert, sex, ha en som gir meg god selvtillit. 

Anonymkode: 2e156...4ff

Skrevet

At vi er på hverandres side.

• Liker 4
Skrevet

Trygghet, omsorg og empati.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...