Eplejuice123 Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Hei! Har kjøpt meg en ps4 1 terrabyte. Har dere noen gode spill å anbefale? Jeg husker et spill som het shadow of the colossus, finnes det til ps4? Kan man spille ps3 spill til ps4? Og hvis cdplata til et spill blir ødelagt, kan man kjøpe likt spill og fortsette der man slapp? Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Red dead 2 er bare et helt fantastisk spill. Anbefales! Har spilt mye annet og, men rdr2 er definitivt et fantastisk univers. Anonymkode: 8db86...5d8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Alt etter hva du liker. Men likte godt selv «Life is Strange» 😄 Anonymkode: c3bc0...f80 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Gratulerer! Ja, Shadow of the Colossus finnes til PS4. Nei, man kan ikke spille PS3-spill på PS4. Jeg mener at det skal gå an å benytte seg av en annen CD, siden save-filen er på harddisken, men har aldri prøvd da jeg aldri har ødelagt en spill-cd før. Spør hva du liker... Jeg har kost meg med Uncharted, Batman, Witcher, Crash Bandicoot, m.m. Anonymkode: 9f275...349
Hatsumomo Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 (endret) Little big planet 3, Final Fantasy spillene, Sims 4.. Playstation Now har flere ps3/ps2/ps1 spill du kan spille gratis og laste ned (vel, du abbonerer for 95 kr i mnd) man kan spille på PS4 og Playstation Store kan du kjøpe de spillene du vil spille. Endret 10. oktober 2020 av Hatsumomo
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Read Dead Redemption 1 er veldig bra. 2-eren er copy paste spill, alt er likt andre rockstar spill, bare bedre grafikk. Jeg klarte ikke spille mer enn ca 15 timer før jeg måtte gi opp. Det var en stor skuffelse, for jeg digget eneren (selv om det selvsagt ikke var et perfekt spill) Shadow of the colossus er sjarmerende, men det begynner bli veldig gammelt og det holder seg kanskje ikke så bra? Litt klumsete kontroller og kamera. Samme med Okami, veldig sjarmerende spill, selv om det begynner bli gammelt. Holder seg kanskje litt bedre om du liker den slags adventure spill Witcher 3 er det beste spillet jeg har spilt. Men det forutsetter at du liker spill der historien er sentral. Ville egentlig anbefalt å kjøpe spill i playstation store heller enn fysiske kopier. Er mye mer praktisk å ha alt på selve maskinen, istedetfor mange fysiske spill som tar opp plass. Der er noe som heter Playstation now som du kan abonnere på for å spille spill fra ps2 og 3 https://www.playstation.com/no-no/ps-now/ps-now-games/ Anonymkode: 9b6f9...d8f
Rynnsi Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 Kanskje det største spillet noen sinne kommer til å bli laget: Cyberpunk 2077 som slippes 19. november. Det beste spillet jeg har spilt: The Witcher 3 fra studioet som lager Cyberpunk 2077. Eller kjempebra spill: Red Dead Redemption 2, Ghost of Tsushima, Batman Arkham serien, Tomb Raider serien. De tidligere Assassin's Creed spillene, likte ikke de siste to.
Eplejuice123 Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2020 Tusen takk for gode svar! 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå