AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Hei, jente 19 år her Jeg har bltt kjent med en voksen dame på 30åring via Tinder, vi har pratet mye om jentesex, og hu har foreslått å ha sex med hu og hennes mann. Jeg er usikker om jeg vil bli med begge. Har dere erfaring med like situasjon? Anonymkode: 12fc6...9eb
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 ingen erfaring, da jeg er mann, men generelt grunnlag bør man aldri ha sex man ikke ønsker å ha. I ditt tilfelle er det greieste å si til henne at du ikke ønsker sex med de begge. Anonymkode: 6cc3b...c41
Alex1986 Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg har ikkje noe imot henne mann, men jeg aner ikke koss det blir
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Vær med dama alene først er mitt tips. Anonymkode: 79a1e...e0f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg og min mann har hatt sex med flere kvinner sammen, og de fleste hadde aldri gjort lignende tidligere, men opplevde det som så spennende og positivt at det gjerne ble gjentatt. Det har imidlertid vært voksne kvinner på egen alder, og jeg hadde for min del ikke engang ønsket å overtale en tenåring til å være med oss. Ja jeg hadde generelt ikke ønsket å overtale noen til slikt, jeg har bare vist at jeg er åpen for det, og latt initiativ være opp til kvinnene. Jeg har også vært med to par, da jeg var singel, og det var en fin opplevelse i ene tilfellet, og ikke så grei i andre, da det etterhvert ble tydelig at hun gjorde det for hans skyld. Da bare avsluttet jeg det hele. Sa at dette ikke føltes riktig. Andre paret var trygge på situasjonen og hverandre, slik jeg og min mann er, og da er slikt spennende og fint. Der kvinner har vært usikre har vi bare møttes og det har vært åpent for at kvinnen kunne se det an. Det måtte ikke skje noe, og var ikke slik at kvinnen var forpliktet til å gå videre med det. Tredjepart har selv valgt og ønsket det, og følt seg sikker innen det ble noe. Det hadde vært helt greit at hun trakk seg. Verken jeg eller min mann har ønsket sex med kvinne som ikke selv var tent på og komfortabel med oss begge. At jeg selv ikke har hatt sex med flere par kommer av at jeg er ganske så kresen på menn, og selv om jeg synes det er en sexy og pirrende opplevelse å ha både kvinne og mann i senga, så har jeg ofte ikke tent på mannen i paret. Ikke nok til å gå videre med det, selv om jeg digget kvinnen i paret. Man må jo finne begge to attraktive. Anonymkode: 7f979...8cf 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Du skal selvfølgelig ikke gjøre noe du ikke vil. Forstår egentlig ikke hvorfor ei på 30 snakker mye om sex og foreslår trekant med ei på 19 år. Du er veldig ung. Anonymkode: 4a614...345 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 1 hour ago, Alex1986 said: Jeg har ikkje noe imot henne mann, men jeg aner ikke koss det blir Har du truffet dem/han da? Anonymkode: a4193...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå