Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som kan gi meg tips om et bra stylingprodukt til mitt tykke, lange hår med fall???

Problemet er at det ser ganske ok ut når det er fuktig, men med en gang det tørker, både ser og kjennes det ut som "saueull".

Jeg vil gjerne ha et produkt som "samler" håret, fremhever fallen/"krøllene", og som kanskje gir litt wet-look (-men ikke for mye).

Synes jeg har prøvd det meste, både dyrt og billig....

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har også tjukt, kraftig hår med fall og har hele lengder til skuldrene. Håret mitt blir også veldig brusete hvis jeg ikke gjør noe med det, men jeg har god erfaring med Redken Outshine for å roe ned håret, gjøre det mykere og samle det litt. Hvis jeg vil roe det enda mer ned bruker jeg noen dråper MOP Glisten Shine Drops. John Frieda Frizz Ease er et lignende produkt som sistnevnte, men denne er stappfull av silikon, noe jeg ikke er for glad i. Ingen av disse produktene gir wetlook, men de kan kanskje være verdt å prøve likevel?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har flere ganger lest at Curl Jam fra TIGI (ikke BedHead, men den andre serien) skal være knallbra for å samle krøllene.

Rettetang vil jeg ikke anbefale. Selv med alle slags beskyttelsesprodukter sliter det voldsomt på håret.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Jeg har flere ganger lest at Curl Jam fra TIGI (ikke BedHead, men den andre serien) skal være knallbra for å samle krøllene.

Den kom jeg ikke på, for det er så lenge siden jeg selv brukte den, men denne vil kanskje kunne gi litt wetlook også? Den har litt hold og er mer geleaktig enn de jeg anbefalte 8som ikke gir hold i det hele tatt).

Selv har jeg god erfaring med å blande produkter - både i håndflaten før jeg tar det i håret og ved å rett og slett bruke flere produkter samtidig, f.eks ett for å roe brusing og ett for litt hold og å samle lokkene.

• 2 uker senere...
Gjest gjest1
Skrevet
Noen som kan gi meg tips om et bra stylingprodukt til mitt tykke, lange hår med fall???

Problemet er at det ser ganske ok ut når det er fuktig, men med en gang det tørker, både ser og kjennes det ut som "saueull".

Jeg vil gjerne ha et produkt som "samler" håret, fremhever fallen/"krøllene", og som kanskje gir litt wet-look (-men ikke for mye).

Synes jeg har prøvd det meste, både dyrt og billig....

Jeg har samme type hår som deg og omtrent samme problem. Jeg har badet mitt fullt av alle typer stylingprodukt for håret mitt, men var ikke fornøyd med noen av dem helt til jeg kom over Miracle cream fra John Frieda. Den er i Sheer blonde serien deres, men spiller ingen rolle om du ikke har blondt hår. Kremen gir fuktighet til håret, glatter ut "flygende" hår, tørre spisser ol. Man får også shine og litt wet look og den klistrer ikke. Jeg kan ikke leve uten den! Mange steder har sluttet å selge den serien, men jeg har lagt merke til at noen par Cubus butikker har den. Lykke til! :)

Skrevet

Jeg bruker Kerastase sin krølle serie KJEMPEBRA..

Skrevet

Mitt aller beste tips er faktisk å klippe håret. Hadde alltid slikt hår før, men det forsvant da jeg klipte håret ganske kort og klipte det masse opp. Håret mitt ser mye bedre ut nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...