Gå til innhold

Håper du også Jul i Skomakergata kommer som julekalender på TV i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden nå.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den er jo tilgjengelig på nett TV, og er blitt sagt at den ikke skal sendes på lineær TV. Sånn er det. 

Anonymkode: 59f3f...748

• Liker 18
Skrevet

Ja, du kan jo alltids kjøpe den. 

Anonymkode: 1661e...caf

Skrevet

Ja, den er i hvert fall bedre enn Tre nøtter til Askepott!

Anonymkode: 9b0d7...0af

• Liker 1
Skrevet

Egentlig ikke. Har den på dvd

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den er i hvert fall bedre enn Tre nøtter til Askepott!

Anonymkode: 9b0d7...0af

3 nøtter til Askepott er ingen julekalender.

• Liker 18
Skrevet

Skomaker Andersen er koselig, selv om Tøfflus er skummel.

Skrevet

Den ligger på nett-TV. Barne-tv er for barn, ikke voksne, så derfor tilpasser de det til barna. Jul i Skomakergata er altfor tregt sammenlignet med nyere barne-tv, og derfor er det kun voksne som ville sett på det. 

Anonymkode: eb3eb...7bb

• Liker 13
Skrevet

Nei, skulle heller hatt et gjensyn med Jul i Blåfjell! Fineste adventsserien som har vært! Synd den ikke ligger på nett-tv.

Anonymkode: eb166...9c9

• Liker 4
Skrevet

Nei. Enig med Ola Halvorsen, den er litt pedo.

Anonymkode: 1c3b5...194

• Liker 7
Skrevet

Skomakergata er 40 år gammel og utdatert som barne-tv på så mange måter. Nostalgiske voksne kan se den på andre måter - jeg har den på dvd og koser meg med den i desember hvert år.

• Liker 14
Skrevet

Nei, det unner jeg ikke barna. Nostalgi for oss, dritkjedelig for dem. 

• Liker 9
Skrevet

Egentlig ikke, jeg synes i grunn den var litt kjedelig. Vertshuset den gylne hale derimot, skulle jeg gjerne sett igjen.

Anonymkode: 90243...b07

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, Daria skrev:

Skomakergata er 40 år gammel og utdatert som barne-tv på så mange måter. Nostalgiske voksne kan se den på andre måter - jeg har den på dvd og koser meg med den i desember hvert år.

Helt enig👍 Mannen og jeg prøvde å engasjere barna for 15 år siden, de synes det var døds kjedelig! Serien er utdatert for lenge siden, men nostalgi for oss på 50😉 Blåfjell og Månetoppen skulle jeg derimot ønske kom tilbake, men det gikk når barna våre var små så det er kanskje utdatert nå? 

Anonymkode: fb4e1...526

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det ikke blir korona-kalender med nedtelling til vaksine i år er jeg mer enn fornøyd. 

Anonymkode: 0dd9a...530

• Liker 8
Skrevet

Nei skomakergata er utadert i dagens tidsepoke. Dagens barn syns det er for kjedelig. Det er vi voksne som elsker Skomakergata. Minner om barne-tv som barn.

Anonymkode: 8a21b...5e0

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde også å selge den inn til ungene, men innså at en gammel gubbe «som klør seg i rompa» (sitat 9-åringen) ikke er veldig interessant i 2016, eller når det var. Jeg orket ikke se selv heller, selv om jeg elsket den da jeg var liten.

Anonymkode: 807fb...3a0

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei skomakergata er utadert i dagens tidsepoke. Dagens barn syns det er for kjedelig. Det er vi voksne som elsker Skomakergata. Minner om barne-tv som barn.

Anonymkode: 8a21b...5e0

Den er for lite politisk korrekt, det er der problemet ligger. Finnes ikke en julekalender som ikke er multikulturell/politisk korrekt lenger. 

Anonymkode: 8c46c...ec5

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...