Gå til innhold

Tatt med strapon for første gang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre strapon som anbefales som også gir litt nytelse til dama? :) leser at den det er bilde av her kan fort skli ut og en må jobbe en del med den eller holde den fast selv. Er en strapon med binding godt for dama også? Vil prøve med mannen men tror han ville turt det om det ga meg noe også.

Anonymkode: eef41...7cc

Skrevet
På 10.10.2020 den 14.22, AnonymBruker skrev:

Noen andre?

Jeg er ganske uerfaren, 21, sammen med ei på 31. Hun er erfaren. Har selv ingen issues i forhold til analt og Er med på alt med henne. Hun eksprimenterte med strapon på meg for første gang for noen dager siden. Vet noen menn syns dette er deilig, for meg var det ekstremt. Hun var veldig forsiktig i starten og det var ganske rart, litt ømt også, før hun kom inn i meg. Men ganske raskt traff hun noen punker som var himmelskt deilig. Pleier å være forholdsvis rolig, men dette fikk meg til omtrent å gå fra vettet. Det var bare så vilt deilig, ble overrasket hun også, spesielt da orgasmen kom. Aldri skreket før, men det gjorde jeg og det høyt også, umulig å holde igjen. Det som aldri har skjedd før, var at hun bare fortsatte og orgasmen kom igjen ganske fort, etter orgasme nr 5 eller 6, var jeg utkjørt. Skjedde omtrent det samme den samme kvelden og dagen etter. Aldri opplevd det sånn tidligere.

Noen andre med samme erfaring?

Anonymkode: 3ebc9...6b4

Hvordan kan en kvinne komme inni en mann med en strap on...? Noe jeg ikke skjønner her? Kom hun av synet av det hun gjorde? Jeg syltes fortsatt det blir merkelig å si at hun kom inni han 🤔

Og er det vanlig å være så «frie» i sexlivet? Eller kan jeg finne meg en mann som syntes det er nok med å bare ta meg hardt? Fikk litt forventnings press av å lese denne tråden 😟

Anonymkode: 4e8e5...a61

Skrevet

Tråden er ryddet for seksualisert innhold og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
On 10/11/2020 at 9:06 PM, AnonymBruker said:

Var med på slikt med en tinderdate. Jeg gikk med på å prøve da hun ville dette. Da jeg kom hjem til henne begynte vi med kyssing og så oralsex. Så stoppet hun opp og hentet noen belter i skuffen. Hun bandt meg fast med tau og håndjern. Jeg ble liggende på magen, så ser jeg hun komme inn i rommet med en stor dildo festet til livet. Ble usikker da den var så stor. 

Tror hun slet med noe agressjon fordi sexen ga signaler om det. Jeg klarte ikke å sitte behagelig på rundt tre uker etterpå og kjente meg helt øm i lukkemuskelen, som om jeg ikke hadde kontakt med den.

Anonymkode: a9fe3...054

Herregud, mange ondskapsfulle kvinner der ute.

Anonymkode: 377c3...877

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt kjæresten om dette, men han tør ikke :( jeg er 30 år, han 26. Har prøvd med fingrene og en butt plug tidligere, men finner ikke prostata.

Anonymkode: 11658...41c

Den sitter 6-8 cm inn og opp mot magen. Gni frem og tilbake med fingertuppen og du vil kjenne prostata som en litt ruglete kul. Finner du denne er det ikke lenge før typen din ligger å vrir seg av nytelse.😊👍

Anonymkode: 3ebc9...6b4

Skrevet

Det finnes jo doble strap-on med en kuk på hver side slik at dama også kan bli penetrert. 

Anonymkode: 9782a...1f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...