Gå til innhold

Tatt med strapon for første gang.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier ikke at du lyver, sier bare at det er veldig stort fokus på skriking og stønning i ALLE disse historiene. Hvorfor er det så viktig å få med?

Anonymkode: faa33...07a

Fordi en del menn er ganske stille eller kommer med et grynt ved feks misjonærer vaginalsex, mens menn som får stimulert g-punktet oftere kan stønne sensuelt eller liksom overrasket.

Anonymkode: ec0ec...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lukter det ikke avføring når du går inn og ut av rumpa med strap-on? 

Anonymkode: 3df8a...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi en del menn er ganske stille eller kommer med et grynt ved feks misjonærer vaginalsex, mens menn som får stimulert g-punktet oftere kan stønne sensuelt eller liksom overrasket.

Mannen min brøler som en løve når han kommer med vaginalsex. Første mannen jeg har vært med, som lager sånne brøl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så herlig! 
hvilken stilling lå du i når hun tok deg? 

Anonymkode: fcc89...08c

Ofte jeg liggende på rygg med beina over skuldrene hennes. Hun bøyer seg fremover og låser armene mine da orgasmen kommer. Andre stillinger er bakfra i doggy, liggende i skje, en form for misjonær og stående. Alle er superdeilig, men liggende på rygg med beina over skuldrene og doggy er best.

Anonymkode: 3ebc9...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min brøler som en løve når han kommer med vaginalsex. Første mannen jeg har vært med, som lager sånne brøl. 

Ekstra deilig for han da😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får dama ut av dette? Kanskje i fremtiden hvis sensorer blir plassert i vagina som får henne til å føle som om dildoen er en del av henne.

Anonymkode: 926a6...e40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva får dama ut av dette? Kanskje i fremtiden hvis sensorer blir plassert i vagina som får henne til å føle som om dildoen er en del av henne.

Hun har det superdeilig, hun tenner så på å gjøre det og tilfredsstiller seg selv til orgasme når hun tar meg. Dessuten har vi sex både før og etter hvor hun også får orgasme.

vi skal kjøpe dobbelt strapon, en inn i henne, mens hun tar meg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min brøler som en løve når han kommer med vaginalsex.  

Ja, menn kan brøle, men det er ikke den lyden man tenker på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han er tømt, ofte med vannklyster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med på slikt med en tinderdate. Jeg gikk med på å prøve da hun ville dette. Da jeg kom hjem til henne begynte vi med kyssing og så oralsex. Så stoppet hun opp og hentet noen belter i skuffen. Hun bandt meg fast med tau og håndjern. Jeg ble liggende på magen, så ser jeg hun komme inn i rommet med en stor dildo festet til livet. Ble usikker da den var så stor. 

Tror hun slet med noe agressjon fordi sexen ga signaler om det. Jeg klarte ikke å sitte behagelig på rundt tre uker etterpå og kjente meg helt øm i lukkemuskelen, som om jeg ikke hadde kontakt med den.

Anonymkode: a9fe3...054

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2020 den 14.35, AnonymBruker skrev:

Jeg har forsøkt å leke med mannens prostata, men jeg finner den ikke..? Jeg har lange fingre og har følt rundt inni der så mye jeg klarer, både helt fra inngangen og til så dypt jeg klarer. Er det noen som ikke har prostata?

Anonymkode: 9798d...66c

Prøvd mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var med på slikt med en tinderdate. Jeg gikk med på å prøve da hun ville dette. Da jeg kom hjem til henne begynte vi med kyssing og så oralsex. Så stoppet hun opp og hentet noen belter i skuffen. Hun bandt meg fast med tau og håndjern. Jeg ble liggende på magen, så ser jeg hun komme inn i rommet med en stor dildo festet til livet. Ble usikker da den var så stor. 

Tror hun slet med noe agressjon fordi sexen ga signaler om det. Jeg klarte ikke å sitte behagelig på rundt tre uker etterpå og kjente meg helt øm i lukkemuskelen, som om jeg ikke hadde kontakt med den.

Anonymkode: a9fe3...054

Hørtes litt heftig ut, men hadde du det deilig mens hun holdt på?

Hun var nok litt hard med deg. Kan kjenne det litt dagen etter, hvis sexen har vart en time eller to. Men ikke smertefullt, bare litt ømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nope, på do først og skyller med vann. Aldri lukt eller andre uhell, selv om sexen varer lenge. Eneste lukt er glidemiddel, men det gjør ikke noe, bare pirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Dette var interessant lesing. Jeg er dame og har tenkt litt på tanken. Jeg vet at mannen liker når jeg tar en fing i han og han er veldig interessert i analsex. Får bare av og til lov med meg, men merker han ønsker mer. Han respekterer mine valg alså, og ingen mas. Så derfor har jeg begynt å tenke om kanskje vi skulle prøvd dette. 

Jeg er egentlig ganske så usikker rundt anal og er så redd for at det skal gjøre vondt. Jeg vet, glid og tid. Men fortsatt.. 

Er det noen tips og triks jeg kan overraske mannen med? Hvilken strapon? Er dette godt for dama? Liggestilling? 🤷‍♀️

Anonymkode: eef41...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
På 27.10.2020 den 6.55, Coachshinny skrev:

Hvordan oppleves straponsex for dere menn?

Maks nytelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, Dominas leketøy skrev:

Maks nytelse....

Jeg vet, det er ekstremt deilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2020 den 17.22, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig opphissende. 

Kvinne 

Anonymkode: 1560f...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt kjæresten om dette, men han tør ikke :( jeg er 30 år, han 26. Har prøvd med fingrene og en butt plug tidligere, men finner ikke prostata.

Anonymkode: 11658...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt kjæresten om dette, men han tør ikke :( jeg er 30 år, han 26. Har prøvd med fingrene og en butt plug tidligere, men finner ikke prostata.

Anonymkode: 11658...41c

Øvelse gjør mester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...