AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Noen andre? Jeg er ganske uerfaren, 21, sammen med ei på 31. Hun er erfaren. Har selv ingen issues i forhold til analt og Er med på alt med henne. Hun eksprimenterte med strapon på meg for første gang for noen dager siden. Vet noen menn syns dette er deilig, for meg var det ekstremt. Hun var veldig forsiktig i starten og det var ganske rart, litt ømt også, før hun kom inn i meg. Men ganske raskt traff hun noen punker som var himmelskt deilig. Pleier å være forholdsvis rolig, men dette fikk meg til omtrent å gå fra vettet. Det var bare så vilt deilig, ble overrasket hun også, spesielt da orgasmen kom. Aldri skreket før, men det gjorde jeg og det høyt også, umulig å holde igjen. Det som aldri har skjedd før, var at hun bare fortsatte og orgasmen kom igjen ganske fort, etter orgasme nr 5 eller 6, var jeg utkjørt. Skjedde omtrent det samme den samme kvelden og dagen etter. Aldri opplevd det sånn tidligere. Noen andre med samme erfaring? Anonymkode: 3ebc9...6b4 1
Gjest Alterego666 Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Ikke fullt så voldsomt, men elsker å bli pegget.😉
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Mange menn har "en liten slut" i seg, hehe. Jeg er gutt og har blitt pult hardt mange ganer av min kjæreste, vi gjør det ganske ofte. Vi elsker det begge to, men vi er også ganske varierte av oss og liker mye forskjellig 😄 Hun traff nok prostata med tuppen av strapon dildoen, og når prostata blir stimulert hos menn kan det føre til intens nytelse. Anonymkode: 1a0e5...b1a 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg har forsøkt å leke med mannens prostata, men jeg finner den ikke..? Jeg har lange fingre og har følt rundt inni der så mye jeg klarer, både helt fra inngangen og til så dypt jeg klarer. Er det noen som ikke har prostata? Anonymkode: 9798d...66c 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange menn har "en liten slut" i seg, hehe. Jeg er gutt og har blitt pult hardt mange ganer av min kjæreste, vi gjør det ganske ofte. Vi elsker det begge to, men vi er også ganske varierte av oss og liker mye forskjellig 😄 Hun traff nok prostata med tuppen av strapon dildoen, og når prostata blir stimulert hos menn kan det føre til intens nytelse. Anonymkode: 1a0e5...b1a Hehe, Det er nok en «en liten slut» i meg, jeg har nok blitt litt hekta og dette vil helt sikkert skje ganske ofte fremover. Har du omtrent den samme opplevelsen som meg, flere orgasmer og det går mye hardere og lengre? For meg ble alt bare så utrolig mange ganger sterkere og så intenst at det nesten ikke var til å holde ut. Sikkert prostata hun traff, det var så intenst for hvert støt inn i meg. Anonymkode: 3ebc9...6b4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, Det er nok en «en liten slut» i meg, jeg har nok blitt litt hekta og dette vil helt sikkert skje ganske ofte fremover. Har du omtrent den samme opplevelsen som meg, flere orgasmer og det går mye hardere og lengre? For meg ble alt bare så utrolig mange ganger sterkere og så intenst at det nesten ikke var til å holde ut. Sikkert prostata hun traff, det var så intenst for hvert støt inn i meg. Anonymkode: 3ebc9...6b4 Hun liker å gjøre meg hjelpeløs så hun pleier å presse beina mine bakover, og deretter stramme et belte over lårene mine og rundt ryggen, (hvis du skjønner), slik at jeg ligger der fastlåst med rompa i været. Det mentale rolle-bytte aspektet er også veldig pirrende for meg, at hun tar rollen som "mann" og jeg liksom blir "voldtatt", hehe. Anonymkode: 1a0e5...b1a 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forsøkt å leke med mannens prostata, men jeg finner den ikke..? Jeg har lange fingre og har følt rundt inni der så mye jeg klarer, både helt fra inngangen og til så dypt jeg klarer. Er det noen som ikke har prostata? Anonymkode: 9798d...66c Jeg er ganske så uerfaren, men alle har prostata. Kanskje du ikke har kommet langt nok inn i han. På meg føler jeg punktene sitter opp mot magen på en måte, hvis du skjønner. Berøring gir intens nytelse, dama har prøvd med fingrene, men med strapon tok det bare helt av og orgasmene er megasterke. Det tok bare helt av. Kanskje du må prøve strapon eller dildo på han? Du oppdager fort om du treffer punktene på han. Anonymkode: 3ebc9...6b4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #8 Skrevet 10. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun liker å gjøre meg hjelpeløs så hun pleier å presse beina mine bakover, og deretter stramme et belte over lårene mine og rundt ryggen, (hvis du skjønner), slik at jeg ligger der fastlåst med rompa i været. Det mentale rolle-bytte aspektet er også veldig pirrende for meg, at hun tar rollen som "mann" og jeg liksom blir "voldtatt", hehe. Anonymkode: 1a0e5...b1a Kjenner følelsen av det å bli «brukt». Hun har kontrollen på meg, samtidig som det er så intenst og deilig at jeg omtrent svimer av. Samtidig føler jeg meg litt som «dama» som blir knullet, det gir så kick, spes når hun låser armene mine å tar meg hardt i det orgasmen kommer. Anonymkode: 3ebc9...6b4 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Skrevet 10. oktober 2020 Hva gjør kåte smågutter her inne? Anonymkode: 4ac8d...91e 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Skrevet 10. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør kåte smågutter her inne? Anonymkode: 4ac8d...91e Er jo 21 da Anonymkode: 3ebc9...6b4 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #11 Skrevet 10. oktober 2020 Historien om ung gutt som skriker og stønner veldig høyt når han blir tatt i baken, går igjen i ulike varianter her inne. Noen ganger er det en nabo som observerer to unge menn som knuller, den som blir tatt, skriker og stønner. Noen ganger tar han seg selv og blir ferska av mamma når han skriker og stønner. Og nå, altså, ung mann og litt eldre dame. Anonymkode: faa33...07a 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Skrevet 10. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Historien om ung gutt som skriker og stønner veldig høyt når han blir tatt i baken, går igjen i ulike varianter her inne. Noen ganger er det en nabo som observerer to unge menn som knuller, den som blir tatt, skriker og stønner. Noen ganger tar han seg selv og blir ferska av mamma når han skriker og stønner. Og nå, altså, ung mann og litt eldre dame. Anonymkode: faa33...07a Ja, da er det nok ikke bare historier da. For meg er så så virkelig det kan få blitt. Det tror jeg også mange andres beskrivelser her inne også er. Hvorfor skulle jeg lyve om dette? 🤔 Anonymkode: 3ebc9...6b4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #13 Skrevet 10. oktober 2020 Female-on-male strap-on er jo en fantasi som mange har og praktiserer. Det skal ikke mer enn et lite googlesøk til, så dukker det opp tusenvis på tusenvis (om ikke millionvis på millionvis) av linker, videoklipp osv Anonymkode: 1a0e5...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #14 Skrevet 10. oktober 2020 Så herlig! hvilken stilling lå du i når hun tok deg? Anonymkode: fcc89...08c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #15 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg ble tatt av en dame i 20-årene for første gang da jeg var sytten. Skjønner ikke hvorfor det er så sosialt uakseptabelt. Anonymkode: 30b3a...603 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #16 Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ble tatt av en dame i 20-årene for første gang da jeg var sytten. Anonymkode: 30b3a...603 Hun var STOR! Anonymkode: 30b3a...603
Dominas leketøy Skrevet 10. oktober 2020 #17 Skrevet 10. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen andre? Jeg er ganske uerfaren, 21, sammen med ei på 31. Hun er erfaren. Har selv ingen issues i forhold til analt og Er med på alt med henne. Hun eksprimenterte med strapon på meg for første gang for noen dager siden. Vet noen menn syns dette er deilig, for meg var det ekstremt. Hun var veldig forsiktig i starten og det var ganske rart, litt ømt også, før hun kom inn i meg. Men ganske raskt traff hun noen punker som var himmelskt deilig. Pleier å være forholdsvis rolig, men dette fikk meg til omtrent å gå fra vettet. Det var bare så vilt deilig, ble overrasket hun også, spesielt da orgasmen kom. Aldri skreket før, men det gjorde jeg og det høyt også, umulig å holde igjen. Det som aldri har skjedd før, var at hun bare fortsatte og orgasmen kom igjen ganske fort, etter orgasme nr 5 eller 6, var jeg utkjørt. Skjedde omtrent det samme den samme kvelden og dagen etter. Aldri opplevd det sånn tidligere. Noen andre med samme erfaring? Anonymkode: 3ebc9...6b4 OH yes
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #18 Skrevet 10. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, da er det nok ikke bare historier da. For meg er så så virkelig det kan få blitt. Det tror jeg også mange andres beskrivelser her inne også er. Hvorfor skulle jeg lyve om dette? 🤔 Anonymkode: 3ebc9...6b4 Sier ikke at du lyver, sier bare at det er veldig stort fokus på skriking og stønning i ALLE disse historiene. Hvorfor er det så viktig å få med? Anonymkode: faa33...07a 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #19 Skrevet 11. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier ikke at du lyver, sier bare at det er veldig stort fokus på skriking og stønning i ALLE disse historiene. Hvorfor er det så viktig å få med? Anonymkode: faa33...07a Takk, blir nok følelsesmessig revet med og så lett å beskrive det som skjer anonymt. Sånn er det i hvertfall med meg. Anonymkode: 3ebc9...6b4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #20 Skrevet 11. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble tatt av en dame i 20-årene for første gang da jeg var sytten. Skjønner ikke hvorfor det er så sosialt uakseptabelt. Anonymkode: 30b3a...603 Skjønner ikke jeg heller. Likte du det også? Anonymkode: 3ebc9...6b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå