AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg har vært gravid 4 ganger før. Hver gang var lik, jeg ble veldig øm i brystene og fikk mensmurringer som aller første tegn. Før ikm. Rundt uke 7-8 har jeg også følt meg oppblåst. For to uker siden, fikk jeg ømme bryster. De er det fremdeles. Jeg har surret litt med p-pillene og har ikke oversikt over når mensen skulle kommet. Så sjansen for at jeg er gravid er der. Men jeg har ingen andre symptomer! Verken mensmurringer eller oppblåsthet.. Ømheten i brystene har også avtatt siden det begynte, men er fortsatt større enn vanlig. Jeg håper jo ikke jeg er gravid, og regner ikke med det sånn egentlig, derfor jeg ikke gidder å bruke penger på en test (enda, så lenge jeg ikke har andre tegn). Hva er dine erfaringer med graviditetstegn? Var de forskjellige fra gang til gang (hvis du har vært gravid mer enn en gang)? Og har du opplevd å kun ha ømme bryster? Anonymkode: 027ab...27d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Tittelen ble feil... Anonymkode: 027ab...27d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 ta en test... Anonymkode: 172b6...3ad 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Selv om du regner med å ikke være gravid, så er det fremdeles en sjanse for at du er gravid. Du skriver jo at du har vært gravid fire ganger tidligere, og at det har vært likt hver gang, så du kjenner jo kroppen din ganske godt virker det som. Jeg ville absolutt tatt en graviditetstest. Anonymkode: 4c2bd...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Er det ikke bare å ta en test da? Så får du svaret ganske fort Anonymkode: bdd57...d65
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 For å svare på spm ditt så har begge min graviditeter startet likt. Mensen lignende smerter men ingen mens, og ømme bryster var første tegnene. Har tatt tester før andre symptomer har slått inn, så da har jeg ikke følgt så nøye med lenger 😅 Anonymkode: aa468...449
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 Hvordan gikk det? Anonymkode: 19905...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå