AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Mannen min har tre interesser - familiens ve og vel, sex og trening. Han er en fantastisk far og ektemann når det gjelder samlivet generelt. I forhold til meg vris det meste mot seksuelle kommentarer, grafsing og seksuelle tilnærmelser og det er ingen tvil om hva han vil og håper på nesten 24 timer i døgnet. (om han skal gjøre noe, hva får jeg i premie osv. kunne vært hyggelig, men ikke hele tiden ) Jeg vil si at jeg har normal lyst etter mange års samliv, noe som kan være fra 1 gang etter 14 dager til to, tre ganger i uken. Det varierer jo. Fra hans ståsted er det blitt stadig tydeligere at han har store forventninger til helgen. Han er på meg hele tiden, om kveldene eller kan vekke meg tidlig meg hendene overalt. Hvis vi har sex om kvelden, våkner jeg til hendene hans på meg også om morgenen. Dersom han blir avvist blir han sur og det bygger seg opp til han blir ufin, klager over alt og sier de styggeste ting om meg. Jeg føler jeg blir kvalt og forventningen gjør at jeg mister lysten fordi det føles som at han mener det er en plikt. Den siste tiden har jeg derfor ikke ønsket så mye om helgene, men vi har som regel sex ukentlig. Han mener vi aldri har sex - når han er sur.. Om helgen, etter avvisning har han nå i stedet for å bli ufin, lagt seg på sofaen i fosterstilling eller kikker tomt i taket. Han vil ikke snakke med noen, vil ikke gjøre noe og virker å være skikkelig deprimert. Slik kan han ligge og bare grynte irritert eller uten å svare hvis noen snakker til ham. Jeg jobber helg, og synes det er så trist å se sønnen vår forsøke å få kontakt uten å få respons. Dette er veldig spesielt. Jeg har glede av sex, men føler på et stort press og forventning og vil ikke selge sjelen min heller. Er det noen andre som kjenner dette igjen? Er det en løsning. Det virker som han er låst i "my way, or no way" eller en svart hvit tenkning der alt er fint og rosenrødt etter sex, mens jeg er den verste og kjedeligste på jord hvis vi ikke har sex - når han forventer det. I det siste virker det også som han er i ferd med å gå inn i en depresjon. Dette tærer på stemning og alt i hjemmet. Anonymkode: bffdc...fd7 11
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Kjipt å være den som blir avvist. Tipper du aldri blir det av han. Hvordan hadde du taklet det? Anonymkode: 57f84...a47 11
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Slik er min mann og til tider. Jævla irriterende 😏 får jo ikke akkurat mer lyst på sex når det blir sånn oppførsel. Anonymkode: 1b405...260 22
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Da jeg var med eksen måtte jeg gjennom en konisering pga celle endringer i underlivet, og fikk beskjed av legen at jeg ikke kunne ha samleie på 1-2 uker. dette tok eksen min veldig hardt... han satt på sofaen, gråt og sa «Men alle fortjener jo å ha sex, jeg fortjener det jeg også, hver dag som alle andre» etter en tid i det forholdet hadde jeg også mye sexpress, virket som fyren hadde et helt egen syn på sex og ble furt... det forholdet endte med at jeg dumpet han, fordi han var så j*velig ego. Jeg kan ikke fatte at menn blir sånn her... eller hvordan din mann oppfører seg. Er som de blir unger som ikke får sjokolade på lørdagskvelden. jeg ville prøvet ta det opp men han, hva du tenner på osv, at det gir motsatt effekt slik det er nå. Forklar han rett og slett hvordan han får seg mer sex. Slik at det kan bli nytet like godt av begge to. og hvis han bare skal oppføre seg som en sta 5 åring i trassalderen, ville jeg prøvd par terapi, kanskje en psykolog kunne hjulpet deg legge frem at han ikke hjelper seg selv med slik oppførsel. Dette her kan hvertfall ikke fortsette! Føler stort med deg Ts! Anonymkode: d170d...1dc 25
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Hvor mange tråder skal du lage om mannen din? Anonymkode: 72ff1...4f3 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjipt å være den som blir avvist. Tipper du aldri blir det av han. Hvordan hadde du taklet det? Anonymkode: 57f84...a47 Ved sexpress er det lettere å miste lyste fordi man får det helt opp i halsen. Ts sin mann legger litt opp til det selv ved å være så på hele tiden. Partneren bør gi rom for at ts også kan ta initiativ når hun ønsker det. Jeg hadde litt samme problemet her. Jeg fikk aldri kjans til å ta initiativ å vise når jeg hadde lyst. Det førte til at jeg følte meg kvalt av forventninger om sex hvør eneste gang han tok på meg. Min var heldigvis moden nok til å forstå min side og ting har løst seg for oss. Vi har bedre og hyppigere sex nå som jeg ikke føler presset. Anonymkode: caf60...163 14
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 Man har en plikt da. Man nekter jo hverandre å ha sex med andre. Hvem skal man ha sex med hvis partneren ikke vil? Høres bare ut som en dårlig deal Anonymkode: 57f84...a47 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #8 Skrevet 10. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Kjipt å være den som blir avvist. Tipper du aldri blir det av han. Hvordan hadde du taklet det? Anonymkode: 57f84...a47 Så du mener hun skal stå til disposisjon hver gang (og det høres ut som hele tiden) han vil ha sex? Uansett om hun har lyst eller ikke, om det passer eller ikke etc? Anonymkode: 0cfe1...519 21
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Skrevet 10. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Man har en plikt da. Man nekter jo hverandre å ha sex med andre. Hvem skal man ha sex med hvis partneren ikke vil? Høres bare ut som en dårlig deal Anonymkode: 57f84...a47 Plikt??? Anonymkode: 0cfe1...519 33
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Skrevet 10. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man har en plikt da. Man nekter jo hverandre å ha sex med andre. Hvem skal man ha sex med hvis partneren ikke vil? Høres bare ut som en dårlig deal Anonymkode: 57f84...a47 Man har et felles plikt at begge to skal være tilfreds med sexlivet. Slik ts beskriver det, er det ikke slik nå. Ta nevner ikke noe om sex nekt. Bare at det som er nå, fungerer ikke. Så trenger jo bare en endring. hvor får du fra at eneste løsning er at ts skal boikotte sex for alltid? Anonymkode: d170d...1dc 8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #11 Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Man har et felles plikt at begge to skal være tilfreds med sexlivet. Slik ts beskriver det, er det ikke slik nå. Ta nevner ikke noe om sex nekt. Bare at det som er nå, fungerer ikke. Så trenger jo bare en endring. hvor får du fra at eneste løsning er at ts skal boikotte sex for alltid? Anonymkode: d170d...1dc Hvor får du det fra? Anonymkode: 57f84...a47
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Skrevet 10. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Så du mener hun skal stå til disposisjon hver gang (og det høres ut som hele tiden) han vil ha sex? Uansett om hun har lyst eller ikke, om det passer eller ikke etc? Anonymkode: 0cfe1...519 Sa jeg det? Anonymkode: 57f84...a47 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. oktober 2020 #13 Skrevet 10. oktober 2020 (endret) Jeg tror menn tenker at de får mer selvtillit og føler seg mer elsket om vi har sex med dem. Så når vi da avviser tar de det tungt og tror de ikke er gode nok lengre. Endret 10. oktober 2020 av Mysticgirl
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #14 Skrevet 10. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tråder skal du lage om mannen din? Anonymkode: 72ff1...4f3 Jeg har sett kun denne, så det går nok greit. Anonymkode: a8ae2...74c 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #15 Skrevet 10. oktober 2020 Dette helvettes maset om sex hele tiden... er ikke rart folk mister lysta. Har sett flere tråder her inne om at det blir et rabalder uten like hvis sexen uteblir en stund. Er det virkelig det viktigste i et forhold?? Anonymkode: 3dbc6...73d 27
studerende Skrevet 10. oktober 2020 #16 Skrevet 10. oktober 2020 For meg høres det ut som om han vurderer å gå ut av dette forholdet i disse melankoliperiodene. Om dere ikke snakker om problemet og jobber sammen så kommer denne kløften mellom dere bare bli større og en av dere kommer til slutt til å få nok. 8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #17 Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette helvettes maset om sex hele tiden... er ikke rart folk mister lysta. Har sett flere tråder her inne om at det blir et rabalder uten like hvis sexen uteblir en stund. Er det virkelig det viktigste i et forhold?? Anonymkode: 3dbc6...73d For menn.. ja! Anonymkode: e4c39...ab0 2
vintage Skrevet 10. oktober 2020 #18 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg reagerer mest på at han sturer så over å ikke få sex at sønnen deres ikke får kontakt med han. Da har han trått over ei grense. Det er ikke normalt. Du kommer til å få helt avsmak hvis det fortsetter sånn her. 33
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #19 Skrevet 10. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Sa jeg det? Anonymkode: 57f84...a47 Du skrev dette: 19 minutter siden, AnonymBruker said: Man har en plikt da. Man nekter jo hverandre å ha sex med andre. Hvem skal man ha sex med hvis partneren ikke vil? Høres bare ut som en dårlig deal Anonymkode: 57f84...a47 Anonymkode: 0cfe1...519 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #20 Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du skrev dette: Anonymkode: 0cfe1...519 Er du dum? Anonymkode: 57f84...a47 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå