Gå til innhold

Flere damer som sliter med at mannfolk klipper MEGA hull i majonesen?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, det er liksom ikke måte på hva som skal gjøres til kjønnskamp og "kvinner mot menn" for tiden. Størrelsen på hullet i majonesposen, er det mulig? 🤣

TA DEG SAMMEN! 

Hilsen kvinne som har bommet med saksa mer enn en gang. Og irritert seg over fedre og brødre som klipper knappenålshull i posen.

Anonymkode: e3f02...81f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset er det jeg som klipper stort hull, og mannen blir sur. 

Anonymkode: 975a9...57d

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, det er liksom ikke måte på hva som skal gjøres til kjønnskamp og "kvinner mot menn" for tiden. Størrelsen på hullet i majonesposen, er det mulig? 🤣

TA DEG SAMMEN! 

Hilsen kvinne som har bommet med saksa mer enn en gang. Og irritert seg over fedre og brødre som klipper knappenålshull i posen.

Anonymkode: e3f02...81f

Signerer denne! 

Anonymkode: 975a9...57d

Skrevet

Du bare klipper nytt passende hull på andre siden, bruker dette og lar mannen ende med fingrene full av majones fordi han ikke ser det lille hullet. 

Anonymkode: 1ba4d...190

• Liker 2
Skrevet

Litt vanskelig å klippe hull i glasset med Hellmann's. Det gørret fra Mills er faen ikke "Majones", og jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk kjøper det.

Skrevet

Jeg er ei dame som sliter med at JEG gjør det i blant🤪

• Liker 1
Skrevet

Aldri hørt om å klippe hull i majonespakken. Man skjærer av et lite hjørne med brødkniven. :opplyser: 

Anonymkode: 3fa1c...514

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spyr av sånn skjødesløshet og dårlig orden jeg. Ts

Anonymkode: 06fba...a39

Spyr du? Da bør du kanskje snakke med legen om overdreven fysisk reaksjon på problemer/irritasjoner.

Anonymkode: 5c54a...e3b

• Liker 1
Skrevet

Jesus, for en kvalmende kommentar. Ts

Haha, leser du selv hva du skriver?
Du skriver jo "Hvorfor gjør nesten alle menn denne feilen?"

Anonymkode: 755a7...5b0

Skrevet

Da min bestemor bommet med saksa, tok hun frem strykejernet, smeltet igjen hullet og klippet nytt på den andre siden. Løsningsorientert, kalles det. 

Anonymkode: 12f0f...0f0

• Liker 2
Skrevet

Jeg har skjønt at det meste på KG gjøres til et spørsmål om kjønn, men den her var litt drøy.

Anonymkode: bc704...351

Skrevet

Gikk ned 4kg da jeg kuttet ut majones i kostholdet

Anonymkode: 57a12...a74

Da må du ha spist ganske ekstreme mengder med majones tidligere. 

• Liker 3
Skrevet

Mannen min gjør det samme, og det gjør meg gal. Lager kjempestort hull sånn at man bare får ut en svær klump i gangen, så må man smøre det utover med kniv. Mye bedre å klippe et pittelite hull sånn at man slipper det. Og nei, majones på tube er dyrere enn på pose så det er ikke "bare å kjøpe på tube".

Han har blitt flinkere med årene da, når jeg har fått bevist det for han at han må være forsiktig og heller klippe et så lite hull som mulig. Han kan alltids gjøre det større, men aldri mindre. Og etter å ha selv slitt med for store hull i posen har han funnet ut at det kanskje ikke er så lurt. :fnise: 

Anonymkode: 4810a...92c

• Liker 1
Skrevet

Hvem har fasiten på hva som er et for stort eller for lite hull? 

Jeg klipper stort. Spiser aldri majones på skiva, men bruker det i ting som coleslaw, så trenger mye på en gang. Og om man bruker majones som smør, og smører med kniv, så bør jo også hullet være stort. 

Men husker min far var pinlig opptatt over akkurat hvor lite hullet skulle være da jeg vokste opp, fordi han spiste det direkte på skive. 

Uansett, av alle ting jeg aldri hadde irritert meg over. Om det var viktig for meg hadde jeg bare klipt ferdig hull i det pakka ble satt inn i kjøleskapet første gang. 

Anonymkode: 45d50...ffb

Skrevet

Jeg har sett folk som omtrent revner posen når de skal åpne ja og det tyter rikelig ut. Kjøpe hver sin majones?
Eller kjøp kun på tuber og glass? En har det egentlig ikke så ille hvis bare dette blir "de store verdensproblemene"
som må løses. Er det slik kjønns-småirritasjon verden over? Har Melania de samme problemene med Trump? :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

haha det ER min pakke. Han som skulle være snill og lage mat til meg en dag jeg hadde dårlig tid før jobb. Han spiser ikke majo 🤣 Ts

Ok. Så dette har skjedd en gang, litt av et problem du har å stri med her... 🙄 (Kanskje det kan løses ved at han smører matpakken til helt til denne majonesposen er brukt opp :vetikke:)

Anonymkode: 969db...933

Skrevet

Kjøp lettmajones på tube så får du ha den i fred...

Anonymkode: 72e8a...702

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp lettmajones på tube så får du ha den i fred...

Anonymkode: 72e8a...702

Lettmajones er ikke det samme som ekte majones!

Anonymkode: 81884...817

Skrevet

Kjøp tube da vel. Der får du både stor og liten åpning.

Anonymkode: 7475d...845

Skrevet

Sliter ikke med det akkurat, nei.

Anonymkode: 4c297...42c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...