Gå til innhold

Tips til High Power Blender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter en ny blender som kan ta «alt». Bruker ikke blender så ofte men når jeg gjør det vil jeg ha en som er god! Liker å lage nøttesmør, smoothies og litt rawfood godis.. 

Sikler på Vitamix men syns jo den er litt dyr, 6500kr.. Så også på en annen Vitamix-modell som jeg kunne fått for 3500kr på Elkjøp (kundepris, vanligvis 5000-5500kr) men den virket jo helt ustabil og «billig»😅 Iallefall når den stod ved siden av den til 6500kr..

Noen som har erfaring med en god blender og kan anbefale den?😊 Tar den nøtter og frosne bær «lett»? Gjør meg ingenting om den bråker eller må skrape ned underveis, det gjør de alle og man er forberedt på det når man bruker blender.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?😌

Siden sist har jeg sett litt på et par fra Raw, prisklasse 2300-4000 som virker bra men hadde vært så fint med anbefalinger.

De fleste jeg vet om som har vitamix har fått den sponset så stoler ikke helt på anbefalingene selv om den sikkert er konge! Har også lyst å tro at det finnes andre som er litt billigere men like gode 😄

Skrevet

Vitamix! Jeg er ikke sponset. Brukte lang tid på å lese tester og erfaringer. 

Knuser bringebærsteiner og tykke grønnkålstilker til den mykeste smoothie uten noe rester.  

Bråker ja, men så veldig verdt penger og bråk. 

Lett å rengjøre også. 

Anonymkode: 62f1b...01b

• Liker 2
Skrevet

Sjekk forresten om den norske siden kanskje kjører noe tilbud på black friday? Jeg kjøpte min på varemessa til en god pris, men innbiller meg at de hadde noe tilbud på black friday i fjor. 

Anonymkode: 62f1b...01b

• Liker 1
Skrevet

Haster ikke å kjøpe den så skal følge med på tilbud, håper de fleste butikker tar seg «råd» til Black friday i år🤞🏻😃

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Nutribullet :) 

Anonymkode: c34c2...e7f

Skrevet

Jeg er misfornøyd med min Vitamix. Kolben registreres ikke lengre når man setter den oppå, så man får ikke starten den. NFC i kolbene er garantert bare noe de har gjort for å unngå parallelimport av utstyr. Kun brukt i 6 mnd.

Anonymkode: a881f...24a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...