AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg har en tempur sovemaske. Det har vært noen varme netter i det siste, og denne bør vaskes. MEN vaskelappen sier at den ikke tåler noe vask. Jeg har BioTex stående til hånd, men kan til og med dette ødelegge sovemasken? Den kostet 350kr så har ikke lyst til å ødelegge den. Anonymkode: 15149...774
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg kjenner jeg er skeptisk til plagg man skal ha på kroppen og ikke kan vaske. Jeg googlet "tempur sovemaske" og da kom det opp "Trekket kan enkelt tas av og vaskes" Anonymkode: 7674b...7fc
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 1 time siden, spinnwild skrev: Du kan vel ta av trekket å vaske det? Nei. Eller jeg kan sprette opp sømmene og ta det av, men da ødelegges jo masken, for jeg kan ikke sy det på igjen 😅 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner jeg er skeptisk til plagg man skal ha på kroppen og ikke kan vaske. Jeg googlet "tempur sovemaske" og da kom det opp "Trekket kan enkelt tas av og vaskes" Anonymkode: 7674b...7fc Jeg har puter i tempur, der trekket enkelt kan tas av, pga. glidelås. Men denne masken er sydd igjen. Absolutt ingen mulighet foruten å sprette opp sømmene, for å få av trekket. Anonymkode: 15149...774
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner jeg er skeptisk til plagg man skal ha på kroppen og ikke kan vaske. Jeg googlet "tempur sovemaske" og da kom det opp "Trekket kan enkelt tas av og vaskes" Anonymkode: 7674b...7fc Jeg fant det du har skrevet her. Aner ikke hvorfor de skriver slikt, for det er ikke mulig uten å sprette opp sømmene. Og da er det langt fra «enkelt å ta av» 😳🤪 Anonymkode: 15149...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå