AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Hvis du som mann kom hjem fra jobb og din bedre halvdel hadde lagd middag og satt i lett undertøy med en øl i hånda. Hvordan hadde du reagert? Og kunne du som jente gjort noe sånt? Hva ville du hatt på deg? 😊🤷♀️ Anonymkode: e860e...c82
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Ville mest sannsynlig flirt og spurt hva i helsike hun holdt på med... Eventuelt om hun hadde gått av skaftet... Anonymkode: cf3b6...9d9 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Da hadde jeg nok spurt "Skal vi pule nå eller etter maten?" Hehe Eller bare dratt hu med inn på soverommet. Eller bare tatt hu der og da. Jeg hadde nok fått av meg mine egne klær i en fei også Anonymkode: 27d18...ea0 6
AnonymBrukern Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Ja jeg som kvinne har både gjort og kommer sikker til å gjøre det igjen. Av og til ikke hele tiden da er det ikke spennende. Har et par sånne sett som på bildet i litt forskjellige farger 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Da hadde det gått rundt for henne. Anonymkode: 4552f...874
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Det gjør jeg jo omtrent hver gang vi møtes om det passer seg sånn, men nå bor vi ikke sammen. Om vi skal til meg så åpner jeg døra alltid i undertøy eller kostymer kostymer ellers diverse vanlige klær også som jeg vet han synes er sexy. Med en øl i hånda, om det er det som er planen og han ikke kjører. Med maten klar om middag er planen. Med oljer eller leketøy eller annet om jeg har tenkt å gi han en massasje eller finne på noe gøy seksuell lek. Når jeg drar til han kler jeg meg også sexy, har gått naken eller med bare undertøy under kåpen også. Kommer ikke til å slutte med sånt om vi flytter sammen. Men vi jobber like lenge begge to, så det blir vel ikke alltid man har anledning til å komme hjem lenge før og lage middag og sitte og vente, men klart jeg vil gjøre det når jeg kan og føler for det. Håper også han kan stå klar i bokseren med en øl i hånda og middag til meg de gangene jeg jobber overtid og han ikke. Det må gå begge veier, en lat og lite seksuell mann vil jeg ikke ha! Anonymkode: edac5...4fd 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det gjør jeg jo omtrent hver gang vi møtes om det passer seg sånn, men nå bor vi ikke sammen. Om vi skal til meg så åpner jeg døra alltid i undertøy eller kostymer kostymer ellers diverse vanlige klær også som jeg vet han synes er sexy. Med en øl i hånda, om det er det som er planen og han ikke kjører. Med maten klar om middag er planen. Med oljer eller leketøy eller annet om jeg har tenkt å gi han en massasje eller finne på noe gøy seksuell lek. Når jeg drar til han kler jeg meg også sexy, har gått naken eller med bare undertøy under kåpen også. Kommer ikke til å slutte med sånt om vi flytter sammen. Men vi jobber like lenge begge to, så det blir vel ikke alltid man har anledning til å komme hjem lenge før og lage middag og sitte og vente, men klart jeg vil gjøre det når jeg kan og føler for det. Håper også han kan stå klar i bokseren med en øl i hånda og middag til meg de gangene jeg jobber overtid og han ikke. Det må gå begge veier, en lat og lite seksuell mann vil jeg ikke ha! Anonymkode: edac5...4fd Jo, du kommer til å slutte med det 👍 Anonymkode: 4552f...874 10
Gjest Alterego666 Skrevet 10. oktober 2020 #8 Skrevet 10. oktober 2020 Det har skjedd, og det vil nok skje igjen. Eller motsatt: Hun kommer hjem til et skjenket glass vin, sushi og fyr på peisen.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Skrevet 10. oktober 2020 Da bør du ute tvil prioritere å få en het stund først og fremst. Middagen kan alltid varmes opp senere. Sexy undertøy er hint til en god leken stund. Vær litt mer dirty. Herregud mannfolk er så trege. Anonymkode: fcf0b...933 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Skrevet 10. oktober 2020 Aldri i svarte h....te om jeg hadde gjort det der. Litt selvrespekt har jeg som kvinne. Anonymkode: c503d...067 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #11 Skrevet 10. oktober 2020 Sitter gjerne i lett undertøy, men undertøyet mitt er ikke som hennes, for å si det sånn. Mitt er vel sånn ca. like sexy som en boxershorts på en mann er. Kan gjerne ta meg en kald øl, men drikker helst vin. Anonymkode: b3720...aec
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Skrevet 10. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri i svarte h....te om jeg hadde gjort det der. Litt selvrespekt har jeg som kvinne. Anonymkode: c503d...067 Ja tenk, kvinner som tar initiativ til sex har ingen respekt for seg selv. Burde skamme seg Anonymkode: 5d9d9...e91 10
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #13 Skrevet 10. oktober 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri i svarte h....te om jeg hadde gjort det der. Litt selvrespekt har jeg som kvinne. Anonymkode: c503d...067 Du forveksler selvrespekt med selvhøytidelighet. Må være stivt å gå rundt med den selvhøytideligheten hele tiden. Anonymkode: 0e8ba...bbf 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #14 Skrevet 10. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, du kommer til å slutte med det 👍 Anonymkode: 4552f...874 Åja, du er en av de synske her på KG altså? Folk må slutte å legge sin egen seksualitet på andre, hvis du er lite seksuell eller mistet interessen da du rundet 30 så betyr det ikke at alle andre gjør det også altså. Anonymkode: edac5...4fd 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #15 Skrevet 10. oktober 2020 Hadde spurt hvem venter du på? Anonymkode: f5e6f...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #16 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg gjorde det for eksen. Like før forholdet var over (og jeg vet han skjønte at det ikke gikk riktig vei), så satt vi ute og drakk med noen kompiser av han. Så kom tema opp hva det beste en dame hadde overrasket dem med. Han ene begynte å fortelle om da eksen hans tok på seg sexy undertøy som overraskelse da han hadde vært lenge borte pga jobb. Det var det beste han hadde opplevet med ei dame, seksuelt. Alle gutta satt og hørte på og syntes han var heldig, de var rett og slett sjalu for at de ikke hadde hatt en sånn dame. Eksen min satt der og så rimelig nedfor ut. For han hadde ikke satt pris på at jeg gjorde sånt for han. Han sa det til meg senere på kvelden og ville vi skulle prøve på nytt med forholdet. HEH nei takk for min del! Vil ha en mann som setter pris på at jeg kler meg opp i sexy undertøy og høye heler! (Jeg slo opp siden han var utro) Synd for han! Fant ut litt for sent at det var meg han ville ha! Anonymkode: 74b8e...4d4 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #17 Skrevet 10. oktober 2020 Er det bare kvinner som skal diske opp med å være sexy eller kan man forvente det samme av menn ? Anonymkode: a9ca7...78e 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #18 Skrevet 10. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare kvinner som skal diske opp med å være sexy eller kan man forvente det samme av menn ? Anonymkode: a9ca7...78e Sånn helt ærlig (jeg er hetro kvinne) men det er noe mer sexy med en kvinne i sexy undertøy, enn at en mann skulle hatt på seg sexy undertøy 😅 mye av det jeg syntes er sexy med menn, er ikke hvordan de ser ut, men mer hvordan de oppfører seg eller hva de gjør. Å overraske med en romantisk middag, hadde vært nok for meg for å hoppe i høyet! Anonymkode: 74b8e...4d4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #19 Skrevet 10. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare kvinner som skal diske opp med å være sexy eller kan man forvente det samme av menn ? Anonymkode: a9ca7...78e Det må soleklart gå begge veier ellers forsvinner spenningen... er 50 + og har det gøy med hverandre ofte når den andre kommer på besøk. Anonymkode: 0f3dd...e4c 1
Guidet Kvinne Skrevet 10. oktober 2020 #20 Skrevet 10. oktober 2020 Skjønner ikke hvor den ølen kommer inn i bildet. Er glass champagne harmonerer vel mer med undertøyet enn en halvliter Tuborg ? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå