Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 Noen forslag, hvor det er varmt i mai.. ?
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #2 Skrevet 27. juli 2005 Bryllupsdestinasjon? Skal du gifte deg i utlandet? Varmt i mai, det får du vel i søreuropa f.eks - eller tenker du på å reise lenger vekk?
Boogie Skrevet 27. juli 2005 #3 Skrevet 27. juli 2005 Er også litt interessert i dette temaet. Vi skal også gifte oss i mai, og dra på bryllupsreise(regner med at det er det du også lurer på) i begynnelsen av juni. Vi tenker på en gresk øy, da vi har vært på flere greske øyer på den tiden, men da med barn.. Noen som har tips??
Lillemilla Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 Skal du gifte deg eller dra på bryllupsreise? Skal du gifte deg kristelig, så kan du gå inn på www.sjomannskirken.no og finne noen destinasjoner sørover i Europa, der har det vel begynt å bli deilig temperatur i slutten av mai/begynnelsen av juni. Ellers er det jo reisemål som Mauritius, Maldivene og co.. Der er det jo deilig temperatur hele året. Jeg ville ikke reist til Seychellene på den tiden, da jeg mener det er i juni de har stormperiodene og invasjonen av sjøgress som ofte hindrer folk å bade.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. august 2005 #6 Skrevet 27. august 2005 bryllupsdestinasjoner ← Morsomt ord.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #8 Skrevet 27. august 2005 Madeira er en flott øy, og der blomstrer det i mai. Anbefales særlig hvis dere liker å gå i fjellet. Hvis dere drar dit, må dere ikke bare være i Funchal. Bestil pakke med bil og overnatting forskjellige steder i små landsbyer i fjellene. Man kan ta en uke bilrundtur og en uke i Funchal med badeliv. Kan F.eks bestilles gjennom Espenes. Anbefales på det varmeste! Kenya/Tanzania er bra på den tiden. Ellers er jo den franske riviera bra. Hva med Italia? Men hva vil du ha da? Typisk sydentur eller storby. Friluftsliv eller strand. Museer? Eksotisk ferie?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #9 Skrevet 27. august 2005 Eg fann han, eg fann han! Reis til en ukjent by da vel, et sted dere ikke har vært før. En hovedstad i et varmere strøk f.eks., for da får dere både pose og sekk. Hvis dere skal gifte dere der aner jeg ikke. Jeg antar det egentlig er det dere er ute etter iom at det spørres etter rimelige bryllupsdestinasjoner. Øst-Europa? Har hørt det er billig der
trolly Skrevet 2. september 2005 #10 Skrevet 2. september 2005 Hei Eg vurderer det samme, men i mars. Har opplevd Rio de Janeiro og ønsker å gifte meg der. Der er kjempefint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå