Gjest Starya Skrevet 20. september 2002 #1 Skrevet 20. september 2002 I USA er det mannejakt på en navngitt kvinne som ble filmet av et overvåkningskamera idet hun dengte datteren sin. Hele historien kan leses her: http://www.cnn.com/2002/US/Midwest/09/19/v...ting/index.html Horribelt! :cry:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. september 2002 #2 Skrevet 20. september 2002 Jeg har CNN og hørte om saken ja. Det er helt groteskt og jeg håper de får fatt i henne. Og det at familien beskytter denne kvinnen gjør det hele enda verre. Håper de blir buret inn alle som en. Milla
xeyes Skrevet 20. september 2002 #3 Skrevet 20. september 2002 Så videosnutten nå.. Håper da inderlig at hun blir tatt!!! Sånn gjør man bare ikke mot uskyldige små barn!! -x :evil:
Gjest Starya Skrevet 20. september 2002 #4 Skrevet 20. september 2002 Videoen har jeg ikke fått sett. Hvor så du den Xeyes?
Gjest Janna Skrevet 20. september 2002 #5 Skrevet 20. september 2002 TV2 Nyhetene. Ikke noe å se :cry:
Thea Skrevet 20. september 2002 #6 Skrevet 20. september 2002 Jeg har jo fått med meg hva saken dreier seg om, men jeg vil ikke se. Få helt vondt i magen jeg. At mennesker kan gjøre slikt :cry: :cry: :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå