Gå til innhold

Tidligere erfaring gjør at jeg reagerer på negativ oppførsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere hatt samboer som snakket nedsettende til meg,  ikke tydelig men disse små dråpene som kom daglig , type: disse eggene er for mye stengt og er ikke godt å spise ( helt vanlig stekte egg) , foran andre: jeg tjener mye mer , det er ikke ryddig i huset .... kanskje ikke mye å ta på vei for  men daglige stikk gjør at du mister selvtilliten. I tillegg er han alkoholiker. Hatt en narsissistisk/ psykopat leder , hvor jeg daglig jobbet tett innpå. Tidligere svigersøster er  biopolar og tok ikke medisin. Måtte beskyttet mine barn mot henne i de værste periodene. Omsorgssvikt / oppførsel hos x besteforeldre - dynamikken hos de enkelte i deres familie som ikke var god - psykisk. 
Alt dette har gjort meg klokere men også at jeg er veldig var på hvordan folk oppfører seg. Flere som har det slik ? 

Anonymkode: 522e6...e12

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt vanlig at tidligere erfaring gir en bagasje - men jeg tror det er viktig at du ikke lar dette overstyre deg når du skal treffe en ny partner. Langt i fra alle mennesker er slik, og du må være åpen for at de(n) nye du treffer ikke er som din eks. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...