AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Har tidligere hatt samboer som snakket nedsettende til meg, ikke tydelig men disse små dråpene som kom daglig , type: disse eggene er for mye stengt og er ikke godt å spise ( helt vanlig stekte egg) , foran andre: jeg tjener mye mer , det er ikke ryddig i huset .... kanskje ikke mye å ta på vei for men daglige stikk gjør at du mister selvtilliten. I tillegg er han alkoholiker. Hatt en narsissistisk/ psykopat leder , hvor jeg daglig jobbet tett innpå. Tidligere svigersøster er biopolar og tok ikke medisin. Måtte beskyttet mine barn mot henne i de værste periodene. Omsorgssvikt / oppførsel hos x besteforeldre - dynamikken hos de enkelte i deres familie som ikke var god - psykisk. Alt dette har gjort meg klokere men også at jeg er veldig var på hvordan folk oppfører seg. Flere som har det slik ? Anonymkode: 522e6...e12 1
powerpuffen Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Det er jo helt vanlig at tidligere erfaring gir en bagasje - men jeg tror det er viktig at du ikke lar dette overstyre deg når du skal treffe en ny partner. Langt i fra alle mennesker er slik, og du må være åpen for at de(n) nye du treffer ikke er som din eks. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå