Gå til innhold

Fantasier om seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har fantasier om sex med seg seg selv?
Det har jeg veldig ofte.
F.eks at jeg måter en yngre utgave av meg selv som ligger mellom bena mine og holder på med min k*k.
Har alltid fantasert om å være mellom bena på en eldre mann, eller ha en yngre gutt mellom mine. Men finner ikke helt noen som passer helt. På bilder og sånt mener jeg. Meg selv ser bedre ut.
Ellers liker jeg jo kvinner, men de har som oftest ikke særlig greie på hvordan det skal gjøres på beste måten. De er for raske, hardhendte og statiske. 

Anonymkode: ae4b9...b6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Andre som har fantasier om sex med seg seg selv?
Det har jeg veldig ofte.
F.eks at jeg måter en yngre utgave av meg selv som ligger mellom bena mine og holder på med min k*k.
Har alltid fantasert om å være mellom bena på en eldre mann, eller ha en yngre gutt mellom mine. Men finner ikke helt noen som passer helt. På bilder og sånt mener jeg. Meg selv ser bedre ut.
Ellers liker jeg jo kvinner, men de har som oftest ikke særlig greie på hvordan det skal gjøres på beste måten. De er for raske, hardhendte og statiske. 

Du er vel bi du da?,

Anonymkode: 27d8a...4bb

Skrevet

Nei jeg fantaserer ikke om sex med meg selv😯

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er vel bi du da?,

Kom fram til at jeg er pansexuel, men mye mer selektiv ndg menn enn kvinner. Tenner nok mest på kvinner generelt, men en meg selv - eller meg selv lignende gutt slår på en måte alt. Var en litt sånn Tadzio i Døden i Venedig type som ung. Ble forelsket i meg selv, må innrømme det, og er forelsket i den jeg var enda.   

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...