AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Begynte med at jeg hadde en øm følelse i venstre bryst. Kjente kuler i den. Tror jeg fikk løsnet opp i det, men er fortsatt ømt og kan kjenne noe der. Men nå har det plutselig kommer en rød prikk på en av montgomerys kjertler. Det klør. Så tømte det brystet. Nå er det høyre brystet, det er fult og små vondt enkelte områder. Hva kan dette være og komme av? Har snart hatt det i venstre bryst en uke. Baby er forkjølet. Og våkner kanskje en del ganger på natt og suger, men drikker ikke før baby sovner. Kan det ha noe å si? Anonymkode: 05f15...ada
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynte med at jeg hadde en øm følelse i venstre bryst. Kjente kuler i den. Tror jeg fikk løsnet opp i det, men er fortsatt ømt og kan kjenne noe der. Men nå har det plutselig kommer en rød prikk på en av montgomerys kjertler. Det klør. Så tømte det brystet. Nå er det høyre brystet, det er fult og små vondt enkelte områder. Hva kan dette være og komme av? Har snart hatt det i venstre bryst en uke. Baby er forkjølet. Og våkner kanskje en del ganger på natt og suger, men drikker ikke før baby sovner. Kan det ha noe å si? Anonymkode: 05f15...ada Kan være brystbetennelse. Jeg hadde sjekket opp med legen for sikkerhets skyld. Jeg har hatt brystbetennelse både med puss (stor kul som måtte tømmes i dusjen med varmt vann og massasje) og uten puss. Anonymkode: c6a2e...843
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Takk for svar. Hva kom det av i ditt tilfelle? Anonymkode: 05f15...ada
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Hva kom det av i ditt tilfelle? Anonymkode: 05f15...ada Det vet jeg ikke, var sommertid ved første tilfellet og vintertid ved andre tilfellet. Men brystbetennelse er jo noe man risikerer å få ved amming. Jeg merket egentlig ikke så mye til det før det ble brått veldig vondt. Husker ikke, men mulig jeg fikk feber også! Anonymkode: c6a2e...843
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Høres ut som brystbetennelse.. Du gjør rett i å tømme brystet! Masser ut klumpene om du får til, gjerne mens du tar en varm dusj/bad. Hold brystpartiet tildekket og varmt, det er enkelte det ikke skal mer til enn at man åpner fryseboksen i noen sekunder. Her bruker jeg en cardigan jeg slenger på meg om jeg må i fryseren/kjøleskapet eller åpner verandadøra for å lufte litt. Anonymkode: 632d7...2e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå